eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaczówDostawa elementów sieci LAN i WiFi oraz dysków twardych do serwerów NAS dla Gminy Miejskiej Lubaczów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elementów sieci LAN i WiFi oraz dysków twardych do serwerów NAS
dla Gminy Miejskiej Lubaczów w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lubaczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166328010

1.5.8.) Numer faksu: 166321191

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.lubaczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a377cfa8-974d-4615-ac2a-5ab013edc152

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa elementów sieci LAN i WiFi oraz dysków twardych do serwerów NAS
dla Gminy Miejskiej Lubaczów w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a377cfa8-974d-4615-ac2a-5ab013edc152

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061236/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dostawa elementów sieci LAN i WiFi oraz dysków twardych do serwerów NAS dla Gminy Miejskiej Lubaczów w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest dofinansowane ze środków projektu pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” współfinansowanego w ramach środków Unii Europejskiej i budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, Priorytetu II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działania 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336832

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.III.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101122,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymianę dysków HDD w posiadanych urządzeniach służących do przechowywania danych oraz kopii danych celem zwiększenia pojemności urządzeń
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234100-9 - Dysk magnetyczny

32582000-6 - Nośniki danych

4.5.5.) Wartość części: 35380 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowę wewnętrznej sieci WiFi poprzez wymianę urządzeń dostępowych na zapewniające wyższe standardy bezpieczeństwa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 20200 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana elementów aktywnych struktury sieci – zakup nowoczesnych switchy do sieci LAN
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 68800,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36811,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36811,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36811,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o. Ul. Plebańska 3/8 44-100 Gliwice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312681102

7.3.3) Ulica: Ul. Plebańska 3/8

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36811,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18204,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18204,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18204,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ForIP Spółka z o.o. Ul. J. Słowackiego 2 41-800 Zabrze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482799328

7.3.3) Ulica: Ul. J. Słowackiego 2

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18204,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51573,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51573,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51573,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ForIP Spółka z o.o. Ul. J. Słowackiego 2 41-800 Zabrze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482799328

7.3.3) Ulica: Ul. J. Słowackiego 2

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51573,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

część I
W dniu 06.08.2025 r. Zamawiający poinformował o wyborze najkorzystniejszej oferty i terminie zawarcia umowy przez Wykonawcę: NEXTDATA sp. z o.o., Ul. Konwaliowa 57, 03-194 Warszawa, którego oferta pierwotnie została wybrana jako najkorzystniejsza. W dniu 16.09.2025 r. Wykonawca oświadczył, że nie podtrzymuje woli zawarcia umowy dotyczącej wskazanego zamówienia publicznego z uwagi na nagłe i niemożliwe do przewidzenia zmiany za rynku, w szczególności znacząco wydłużające się terminy dostaw.
Zachowanie wykonawcy stanowi uchylenie się od zawarcia umowy w rozumieniu art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych. W związku z powyższym:
- Na podstawie art. 263 Pzp, Zamawiający podjął decyzję o dokonaniu ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu w celu wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.