Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00361772/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie dróg gminnych w Gminie Parchowo - droga na odcinku Sumin- Sylczno oraz droga w Nowej Wsi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PARCHOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 2
1.5.2.) Miejscowość: Parchowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-124
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@parchowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.parchowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://parchowo.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utwardzenie dróg gminnych w Gminie Parchowo - droga na odcinku Sumin- Sylczno oraz droga w Nowej Wsi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c4f8a36-40c1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018520/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Utwardzenie dróg gminnych w Gminie Parchowo - droga na odcinku Sumin- Sylczno oraz drogi w Nowej Wsi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361772
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKPiI.X.271.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1025345,53 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 535127,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Utwardzenie drogi gminnej na odcinku Sumin -SylcznoZakres przedmiotowej części obejmuje:
Przebudowę i rozbudowę drogi w postaci 3 odcinków z jezdnią jednopasową, dwukierunkową o nawierzchni z płyt ażurowych o szerokości 3,5 m wraz z obustronnymi poboczami utwardzonymi z KŁSM 0/31,5, gr. 10 cm, szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym i=8% oraz 2 mijankami o łącznej długości 1629,0 mb. W miejscu planowanej inwestycji rośnie kilka drzew oraz zakrzaczenia , będące w kolizji z planowanym obiektem, w związku z tym należy je usunąć i w ramach rekompensaty należy dokonać nasadzenia w stosunku 2:1 w granicach pasa drogowego, z tożsamych gatunków.
UWAGA! Zamawiający informuje, że w związku z otrzymaną decyzją odstępuje od budowy kanału technologicznego. Informację tę należy uwzględnić przy kalkulacji kosztów realizacji zamówienia. Wszędzie, gdzie w dokumentach zamówienia (w tym dokumentacji projektowej) mowa jest o budowie kanału technologicznego informację należy uznać za nieaktualną.
Uwaga! Szczegółowy zakres robót określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i obioru robót (STWiORB), przedmiarze robót, które stanowią załączniki nr 5a (dot. drogi na odcinku Sumin- Sylczno)Dołączone przedmiary robót stanowią jedynie wartość poglądową, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 535127,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Utwardzenie drogi w Nowej WsiZakres przedmiotowej części obejmuje:
Przebudowę i budowę drogi gminnej o długości 1236,7 mb. W ramach zadania powstanie jezdnia dwukierunkowa z jednym pasem ruchu o szer. 3,5m o nawierzchni z płyt ażurowych wraz z obustronnymi poboczami gruntowymi utwardzonymi z KŁSM 0/31,5, gr. 10 cm, szerokości 0,50 m i spadku poprzecznym jednostronnym i=2%. W miejscu planowanej inwestycji rośnie kilka drzew oraz zakrzaczenia , będące w kolizji z planowanym obiektem, w związku z należy je usunąć i w ramach rekompensaty należy dokonać nasadzenia w stosunku 2:1 w granicach pasa drogowego, z tożsamych gatunków.
Uwaga! Szczegółowy zakres robót dla każdej części określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i obioru robót (STWiORB), przedmiarze robót, które stanowią załączniki nr 5b (dot. drogi w Nowej Wsi) do SWZ. Dołączone przedmiary robót stanowią jedynie wartość poglądową, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 490217,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1161423,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1294874,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1161423,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Romado - Brzeziński Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222049402
7.3.4) Miejscowość: Sznurki 115
7.3.5) Kod pocztowy: 83-324
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROMADO - BRZEZIŃSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ROMADO - BRZEZIŃSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1161423,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 985229,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1017296,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 985229,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Romado - Brzeziński Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222049402
7.3.4) Miejscowość: Sznurki 115
7.3.5) Kod pocztowy: 83-324
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROMADO - BRZEZIŃSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ROMADO - BRZEZIŃSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 985229,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Rzemieślniczej w Młyńcu Pierwszym.
- Modernizacja drogi "Rożnów w kierunku P. Rabenda" w km 0+000 do 0+380
- Remont drogi dojazdowej wraz z placem manewrowym - ETAP II
- Kompleksowe odnowienie wiat przystankowych w Gminie Wojcieszów i Gminie Świerzawa
- Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Grzmota - Skotnickiego w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej nr 270573W ulicy Gocłowskiej w miejscowości Augustówka
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.