eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prószków › Rozbiórki obiektów budowlanych w miejscowości Ochodze



Ogłoszenie z dnia 2022-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbiórki obiektów budowlanych w miejscowości Ochodze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Prószków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530562532

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opolska 11

1.5.2.) Miejscowość: Prószków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: proszkow@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://proszkow.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórki obiektów budowlanych w miejscowości Ochodze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5dd297a-6697-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00112072/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbiórki obiektów budowlanych w miejscowości Ochodze

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/profile/7540005476

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/profile/7540005476

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5.2. Za datę przekazania korespondencji za pośrednictwem poczty elektronicznej przyjmuje się datę ich przekazania na platformie zakupowej lub adres poczty elektronicznej Zamawiającego.
5.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy zakupowej wynosi 4 Gb, za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 20 Mb.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO stanowi załącznik do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO stanowi załącznik do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.18.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 723606,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są rozbiórki obiektów budowlanych w miejscowości Ochodze. Obiekty stanowią dane budynki magazynowe wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Obiekty nie użytkowane w średnim stanie technicznym. Obiekty parterowe murowane oraz w konstrukcji stalowej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna – załącznik nr 1 do SWZ;
3) Warunki realizacji zamówienia zawarto we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ;
4) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne.
5) Lokalizację obiektów: Ochodze (Gmina Komprachcice) ul. Opolska 84, dz. ew. gruntu nr 745, 92/1, 93/1 k.m.8

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę zawierającą najniższą cenę realizacji przedmiotu zamówienia Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W przypadku gdy dwie lub większa ilość ofert przedstawiać będą taką samą cenę, Zamawiający zaprosi tych Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

15.1. Wykonawca/Wykonawcy biorący udział w postępowaniu wykażą, że w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie rozbiórki lub demontaże obiektów budowlanych w tym co najmniej jedną rozbiórkę lub demontaż obiektu kubaturowego;
2) dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót rozbiórkowych obiektów kubaturowych o kubaturze większej niż 1000 m3. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących aktów prawnych. Dopuszcza się również odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
3) Dysponuje lub będzie dysponować doświadczeniem w usuwaniu materiałów niebezpiecznych na bazie azbestu (płyty cementowo-azbestowe - eternit)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 17.1. Podmiotowe środki dowodowe
1) Oświadczenia dotyczące Wykonawców, Podwykonawców i Podmiotów, o którym mowa w art. 125 PZP składane wraz z ofertą – załączniki 3, 4 do SWZ;
2) Oświadczenia oraz dokumenty składane na podstawie wezwania z art. 274 ust. 1 PZP Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona tj:
 oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy, Podmiotu o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez zamawiającego – załącznik nr 6 do SWZ;
 referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch rozbiórek lub demontażów obiektów budowlanych w tym co najmniej jedną rozbiórkę lub demontaż obiektu kubaturowego;
 kopie decyzji o nadaniu uprawnień osobie której powierzone zostaną zadania kierownika budowy wraz z zaświadczeniem przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 17.1. Podmiotowe środki dowodowe
1) Oświadczenia dotyczące Wykonawców, Podwykonawców i Podmiotów, o którym mowa w art. 125 PZP składane wraz z ofertą – załączniki 3, 4 do SWZ;
2) Oświadczenia oraz dokumenty składane na podstawie wezwania z art. 274 ust. 1 PZP Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona tj:
 oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy, Podmiotu o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez zamawiającego – załącznik nr 6 do SWZ;
 referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch rozbiórek lub demontażów obiektów budowlanych w tym co najmniej jedną rozbiórkę lub demontaż obiektu kubaturowego;
 kopie decyzji o nadaniu uprawnień osobie której powierzone zostaną zadania kierownika budowy wraz z zaświadczeniem przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

18.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł
Szczegóły dotyczące wniesienia wadium zawarto w SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

17.3. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum lub spółka cywilna):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania lub z innego dokumentu regulującego współpracę Wykonawców – umowa spółki, umowa konsorcjum;
3) oświadczenia o których mowa w art. 125 PZP – załączniki 3 i 6 do SWZ – składa każdy z współwykonawców oraz osoba uprawniona do reprezentowania spółki cywilnej w stosunku do tej spółki;
4) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
6) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 5

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-02 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa JOSEPHINA; https://josephine.proebiz.com/pl/profile/7540005476

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 13:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: p. Marek Jurkiewicz – ref ds. budowlanych i zamówień publicznych; e- mail: marek.jurkiewicz@katowice.lasy.gov.pl;
Kontakt telefoniczny z osobą uprawnioną możliwy jest od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 7:00 – 15:00 pod numerem telefonu 696 442 107.
Wszelką korespondencje związaną z przedmiotem zamówienia należy kierować do Zamawiającego zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale 5 SWZ.
Strona postępowania https://josephine.proebiz.com/pl/profile/7540005476.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.