eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Budowa węzła komunikacyjnego Świdnik - Lublin poprzez budowę ulicy Dworcowej w Świdniku oraz przebudowę dróg 2104L Minkowice-Krępiec i 2105L Krępiec-Minkowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa węzła komunikacyjnego Świdnik – Lublin poprzez budowę ulicy Dworcowej w Świdniku oraz przebudowę dróg 2104L Minkowice-Krępiec i 2105L Krępiec-Minkowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 13

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatswidnik.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa węzła komunikacyjnego Świdnik – Lublin poprzez budowę ulicy Dworcowej w Świdniku oraz przebudowę dróg 2104L Minkowice-Krępiec i 2105L Krępiec-Minkowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9e5851f-a0a6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00069801

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WID.272.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie współfinansowane z Programu w swoim zakresie obejmuje:
Dla Zadania 1:
1) przygotowanie dokumentacji projektowej na „Budowę ulicy Dworcowej w Świdniku”,
2) wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją wymienioną w punkcie wyżej na zadanie „Budowa ul. Dworcowej w Świdniku”;
„Budowa ul. Dworcowej w Świdniku” - zamówienie obejmuje:
1) Wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) projektowej dokumentacji budowlanej z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami, decyzjami, zatwierdzeniami (m.in. w przypadku realizacji robót budowlanych w obrębie obszarów kolejowych uzyskać odstępstwo od przepisów wynikających z ustawy o transporcie kolejowym), wraz z pełną częścią geodezyjną umożliwiającą podział i pozyskanie działek niezbędnych do realizacji zamierzenia, uzyskanie dla Zamawiającego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID), realizację robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a akceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji.
Początek projektowanej drogi ul. Dworcowej nr 2135 L stanowi dowiązanie do zakończonego etapu przebudowy ul. Dworcowej, a koniec przewidziano na skrzyżowaniu przedmiotowej drogi z drogą gminą nr 105888L (ul. Brzegowa). Długość projektowanego odcinka około 1,59 km.
2) Roboty budowlane przewidziane do zaprojektowania i wykonania oraz inne przewidziane zamówieniem obejmują:
- budowę drogi (ul. Dworcowa) docelowo o nawierzchni bitumicznej na długości około 1,593 km;
- przebudowę skrzyżowań drogowych z istniejącymi i projektowanymi drogami;
- wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia drogi,
- zdjęcie warstwy humusu,
- roboty ziemne,
- rozbiórkę istniejących nawierzchni drogowych oraz pozostałych elementów korpusu drogowego w miejscu skrzyżowań,
- budowę/przebudowę dróg innych kategorii w zakresie kolizji z planowaną drogą powiatową,
- budowę/przebudowę systemu odwodnienia, w tym odwadniających korpus drogowy,
- budowę infrastruktury rowerowej,
- budowę ścieżek rowerowych i chodników,
- budowę przepustów,
- odwodnienie drogi i obiektów,
- budowę zjazdów,
- budowę kanałów technologicznych,
- ustawienie stalowych barier ochronnych,
- oznakowanie poziome i pionowe wynikające z zatwierdzonej SOR,
- budowę zatok autobusowych,
- zabezpieczenie i przebudowę kolidujących urządzeń obcych infrastruktury pod i nadziemnej zgodnie z podanymi warunkami technicznymi ich zarządców,
- budowę systemu odwodnienia terenu w tym urządzeń odwadniających korpus drogowy;
- infrastrukturę dla potrzeb obiektów zlokalizowanych w pasie drogowym m.in. sieci energetyczne zasilające oświetlenie drogowe i inne wg potrzeb;
- budowę oświetlenia drogowego;
- wycinkę i karczowanie drzew i krzewów kolidujących z przedmiotem zamówienia,
- usunięcie karpiny i gałęzi oraz oczyszczenie terenu w pasie drogowym i na terenach wycinki przeprowadzonej przez Lasy Państwowe;
- nasadzenia kompensujące drzew i krzewów,
- plantowanie terenu i obsianie trawą,
- roboty wykończeniowe i porządkowe zarówno w pasie drogowym jak i poza nim na działkach przyległych - naruszonych przez Wykonawcę w czasie realizacji robót,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- zapewnienie nadzoru przyrodniczego,
- przygotowanie dokumentów do wniosku o pozwolenia na użytkowanie
- zgłoszenia zakończenia robót,
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
- w wypadku odkrycia w trakcie prac ziemnych przedmiotu, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest on zabytkiem należy wstrzymać wszelkie roboty mogące uszkodzić lub zniszczyć odkryty przedmiot, zabezpieczyć ten przedmiot i miejsce jego odkrycia przy użyciu dostępnych środków, niezwłocznie zawiadomić o tym WUOZ w Lublinie oraz udostępnić teren do inwestorskich badań archeologicznych,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Powyższe, wskazane czynności mają charakter ogólny wskazując podstawowe prace dla przedmiotowego zamierzenia budowlanego natomiast szczegółowy zakres prac wynika z projektu zagospodarowania terenu, zatwierdzonych projektów architektoniczno – budowlanych, projektów technicznych i wykonawczych oraz pozyskanych decyzji realizacyjnych, a także pozostałych dokumentów pozyskanych na etapie opracowywania projektu budowlanego, projektu wykonawczego i wskazań PFU.
Parametry główne projektowanej drogi:
- klasa drogi: L (docelowo Z)
- prędkość projektowa
• poza terenem zabudowy - Vp=50 km/h
- kategoria ruchu: KR3
- przekrój :1x2 (jednojezdniowa, dwupasowa);
- projektowany typowy przekrój:
• przekrój uliczny z pochyleniem jednostronnym 2% w lewą stronę (w kierunku projektowanego rowu przydrożnego),
• jezdnia dwupasowa o szerokości 6,0m obustronnie obramowana krawężnikiem
• obsługa ruchu pieszego i rowerowego
• ruch rowerowy za pomocą prawostronnej ścieżki rowerowej szer. 2,0 m, za zieleńcem (szer. 1,5m)
• ruch pieszy za pomocą lewostronnego chodnika szer. 2,0 m, za zieleńcem (szer. 1,5m)
- dopuszczalny nacisk osi pojazdu:115 kN;
- przepusty i rowy kryte
- dla celów właściwego i sprawnego funkcjonowania odwodnienia należy przewidzieć budowę rowów drogowych otwartych i krytych, regulacje istniejących rowów drogowych, zaprojektować i wybudować przepusty na trasach rowów trapezowych odwadniających również drogi poprzeczne i dojazdowe, które umożliwią swobodny odpływ wód opadowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 9255953,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi powiatowej nr 2104 L Minkowice – Krępiec” swoim zakresem obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną.
Długość odcinka przebudowy – 2,675 km
Zakres robót podstawowych
1) w branży drogowej:
 roboty rozbiórkowe,
 roboty ziemne,
 wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej w technologii mas bitumicznych wraz z wykonaniem lokalnych poszerzeń jezdni,
 wykonanie wzdłuż drogi powiatowej chodników/opasek bezpieczeństwa o nawierzchni z betonowej kostki brukowej bezfazowej o szerokości 1,7 - 2,2 m (z krawężnikiem) przy krawędzi jezdni po lewej stronie na odcinku od km 2+425 do km 3+538,15, od km 4+139,76 do km 4+233,05 oraz od km 4+576,19 do km 4+658,83, po stronie prawej na odcinku od km 2+457,48 do km 2+614,33, od km 3+165 do km 3+255 oraz od km 3+528,07 do km 5+136,91,
 wykonanie poboczy gruntowych umocnionych kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie grubości 15 cm na szerokości 1,0 m,
 przebudowę istniejących skrzyżowań z drogami gminnymi i powiatowymi polegającą na wykonaniu wzmocnienia nawierzchni dróg bocznych wraz z korektą wyłuczeń,
 wykonanie zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej do granicy pasa drogowego drogi powiatowej,
 regulację wysokościową zjazdów „do góry” w przypadku zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, płyt betonowych, chodnikowych lub płyt ażurowych w granicy pasa drogowego drogi powiatowej,
 wykonanie odwodnienia przedmiotowego odcinka drogi powiatowej poprzez odtworzenie (renowację) istniejących rowów przydrożnych wraz z profilowaniem skarp,
 wykonanie krawężników odwadniających z króćcem odpływowym w ciągu projektowanych chodników, odprowadzających wody opadowe z nawierzchni jezdni do projektowanych rowów,
 przebudowę istniejących przepustów zlokalizowanych pod koroną drogi powiatowej w km 4+431,73 - wykonanie przepustów z rur PP Ø30 pod zjazdami w ciągu projektowanych rowów,
 wykonanie odwodnienia w postaci betonowych ścieków korytkowych usytuowanym za projektowanym poboczem,
 wykonanie umocnień skarp i dna rowów poprzez humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw,
 umocnienie skarp i dna rowów betonowymi płytami ażurowymi i betonowymi płytami chodnikowymi,
 wykonanie obramowania z palisad betonowych na peronach przy przystankach autobusowych,
 wycinkę drzew i krzewów kolidujących z planowaną inwestycją - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego - wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci balustrad u-11a.
2) w branży sanitarnej:
 demontaż istniejącej sieci gazowej,
 przebudowę istniejącej sieci gazowej na odcinku: A-A1 o dł. 13,5 m, B-B1 o dł. 9,65 m, C-C1 o dł. 14,96 m, D-D1 o dł. 14 m,
 przebudowę istniejących przyłączy gazowych na odcinkach: E-E1 o dł. 14,95 m, F-F1 dł. 13,11 m, G-G1 o dł. 14,23 m,
3) w branży teletechnicznej:
a) przebudowa/ zabezpieczenie istniejącej sieci telekomunikacyjnej
 przekładanie kabli na nową trasę – 65 m (dł. trasowa),
 zabezpieczenie kabli rurą dwudzielną A 120PS w miejscach budowy nowych rowów i przepustów odwodnieniowych drogi {sieć światłowodowa należąca do Świdman s. c. – 26 m (dł. trasowa)},
 wykonanie przewiertu pod drogą powiatową rurą przepustową RHDPEp 110/6,3 – 12 m (dł. trasowa),
 przełączenie kabla abonenckiego – 4 spawy,
 kanał technologiczny,
 budowa kanału technologicznego (dł. trasowa) – 2 781,0 m w tym:
o budowa kanału ulicznego KTu (dł. trasowa) – 2 692,0 m
o budowa kanału przepustowego KTp (dł. trasowa) – 89,0
o budowa studni kablowych SK-2 – 10 szt.
o budowa studni kablowych SKR-1 – 23 szt.
b) w branży elektroenergetycznej:
 zabezpieczenie linii kablowych SN rurami ochronnymi 39,0 m,
 przebudowa linii kablowych nN 38,0m,
 budowa słupów linii napowietrznej nN 3 szt.,
 zabezpieczenie linii kablowych nN rurami ochronnymi 177,0 m,
 przestawienie latarni oświetlenia przejść dla pieszych 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 7884895,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla Zadania 3:
1) przygotowanie dokumentacji projektowej na „Przebudowę drogi Krępiec-Minkowice 2105 L”,
2) wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją wymienioną w punkcie wyżej na zadanie „Przebudowę drogi powiatowej nr 2105 L Krępiec-Minkowice”.
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2105 L Krępiec – Minkowice” - zamówienie obejmuje:
1) Wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) projektowej dokumentacji budowlanej z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami, decyzjami, zatwierdzeniami wraz z pełną częścią geodezyjną umożliwiającą podział i pozyskanie działek niezbędnych do realizacji zamierzenia, uzyskanie dla Zamawiającego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (zrid),
2) Realizację robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a akceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji.
Długość odcinka – ok. 138,5 m
Roboty budowlane przewidziane do zaprojektowania i wykonania oraz inne przewidziane zamówieniem dotyczą:
- wykonania badań podłoża gruntowego po uzgodnieniu z Zamawiającym (zakres badań oraz formę opracowania ich wyników należy dostosować do charakteru inwestycji),
- wykonania rozbiórki elementów drogi oraz elementów zagospodarowania pasa drogowego np. nawierzchni zjazdów, rozbiórki kolidującego uzbrojenia,
- wyznaczenia trasy projektowanego do przebudowy odcinka drogi powiatowej,
- zdjęcia warstwy ziemi urodzajnej,
- usunięcia drzew i krzewów,
- wykonania robót ziemnych,
- wykonania przebudowy/zabezpieczenia istniejących urządzeń i sieci infrastruktury technicznej pod i naziemnej kolidujących z projektowaną do przebudowy drogą, zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez poszczególnych zarządców sieci,
- wykonania nowej konstrukcji nawierzchni jezdni drogi powiatowej,
- wykonania nawierzchni zjazdów oraz poboczy umocnionych kruszywem,
- wykonania przydrożnych rowów odparowujących,
- wykonania elementów odwodnienia jezdni w postaci prefabrykowanych elementów betonowych ścieków trójkątnych układanych przy krawędzi jezdni oraz ścieków skarpowych,
- wykonania oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przez Wykonawcę projektem stałej organizacji ruchu,
- wykonania plantowania skarp i dna rowu wraz z obsianiem mieszanką traw,
- wykonania po zakończeniu budowy pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecze techniczne Wykonawcy, oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu przynajmniej sprzed rozpoczęcia robót,
- pełnienia nadzoru autorskiego,
- zapewnienia nadzoru przyrodniczego i archeologicznego,
- przygotowania dokumentów do wniosku o pozwolenia na użytkowanie,
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Powyższe wskazane czynności wskazują podstawowe prace dla przedmiotowego zamierzenia budowlanego natomiast szczegółowy zakres prac będzie wynikał z zatwierdzonych projektów budowlanych i wykonawczych oraz pozyskanych decyzji a także pozostałych dokumentów uzyskanych na etapie opracowywania wyżej wymienionych projektów i dalszych wskazań PFU.
Parametry główne projektowanej drogi
1) odcinek długości 138,5 m od km 0+406,30 do km 0+544,80,
2) nośność nawierzchni: 115 kN/oś,
3) klasa drogi L (lokalna),
4) kategoria ruchu: KR2,
5) prędkość projektowa • poza terenem zabudowy - Vp=40 km/h,
6) grupa nośności podłoża: G4,
7) przekrój drogi: szlakowy 1x2 (jednojezdniowy, dwupasowy),
8) szerokość jezdni: 5,5 m (6,7 m na łuku kołowym),
9) pochylenie poprzeczne jezdni: daszkowe 2% (jednostronne 5% na łuku kołowym),
10) szerokość pobocza gruntowego umocnionego kruszywem łamanym: 1,0 m,
11) pochylenie poprzeczne pobocza: 8% w kierunku rowu/terenu,
12) szerokość dna rowu 0,4 m,
13) pochylenie poprzeczne skarp: 1:1,5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 645000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14967629,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21014747,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14967629,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BUD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008020605

7.3.3) Ulica: PIŁSUDSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: KRAŚNIK

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

WYKONANIE PROJEKTOWEJ DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ, ROBOTY ROZBIÓRKOWE, ROBOTY ZIEMNE, ROBOTY BRUKARSKIE, PRZEPUSTY, ZJAZDY, ODWODNIENIE, KANAŁ TECHNOLOGICZNY, OZNAKOWANIE, ZABEZPIECZENIE I PRZEBUDOWA KOLIDUJACYCH URZADZEŃ OBCYCH INFRASTRUKTURY, RBOTY WYKOŃCZENIOWE, ROBOTY ELEKTRYCZNE


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14967629,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11611555,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13968140,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11611555,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI Infrastruktura S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBI WMB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260593234

7.3.3) Ulica: Kolejowa

7.3.4) Miejscowość: KRAŚNIK

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

CAŁOŚĆ ZADANIA ZA WYJATKIEM NAWIERZCHNI Z BETONU ASFALTOWEGO


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11611555,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1057800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1228219,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1057800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710251913

7.3.3) Ulica: Kolejowa

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1057800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.