eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Budowa węzła Świdnik - Lublin poprzez rozbudowę ulicy Dworcowej w Świdniku oraz drogi 2105L Krępiec-Minkowice i przebudowę drogi 2104L Minkowice-Krępiec z podziałem na zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa węzła Świdnik – Lublin poprzez rozbudowę ulicy Dworcowej w Świdniku oraz drogi 2105L Krępiec-Minkowice i przebudowę drogi 2104L Minkowice-Krępiec
z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Niepodległości 13

1.4.2.) Miejscowość: Świdnik

1.4.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatswidnik.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098991

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00069801

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Budowa węzła Świdnik – Lublin poprzez rozbudowę ulicy Dworcowej w Świdniku oraz drogi 2105L Krępiec-Minkowice i przebudowę drogi 2104L Minkowice-Krępiec
z podziałem na zadania

Po zmianie:
Budowa węzła komunikacyjnego Świdnik – Lublin poprzez budowę ulicy Dworcowej w Świdniku oraz przebudowę dróg 2104L Minkowice-Krępiec i 2105L Krępiec-Minkowice

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Rozbudowa ul. Dworcowej w Świdniku” - zamówienie obejmuje:
1) Wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) projektowej dokumentacji budowlanej z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami, decyzjami, zatwierdzeniami (m.in. w przypadku realizacji robót budowlanych w obrębie obszarów kolejowych uzyskać odstępstwo od przepisów wynikających z ustawy o transporcie kolejowym), wraz z pełną częścią geodezyjną umożliwiającą podział i pozyskanie działek niezbędnych do realizacji zamierzenia, uzyskanie dla Zamawiającego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID), realizację robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a akceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji.
Początek projektowanej drogi powiatowej nr 2135 L stanowi dowiązanie do zakończonego etapu przebudowy ul. Dworcowej, a koniec przewidziano na skrzyżowaniu przedmiotowej drogi powiatowej z drogą gminą nr 105888L (ul. Brzegowa). Długość projektowanego odcinka około 1,59 km.
2) Roboty budowlane przewidziane do zaprojektowania i wykonania oraz inne przewidziane zamówieniem obejmują:
- rozbudowę drogi (ul. Dworcowa) docelowo o nawierzchni bitumicznej na długości około 1,593 km;
- przebudowę skrzyżowań drogowych z istniejącymi i projektowanymi drogami;
- wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia drogi,
- zdjęcie warstwy humusu,
- roboty ziemne,
- rozbiórkę istniejących nawierzchni drogowych oraz pozostałych elementów korpusu drogowego w miejscu skrzyżowań,
- budowę/przebudowę dróg innych kategorii w zakresie kolizji z planowaną drogą powiatową,
- budowę/przebudowę systemu odwodnienia, w tym odwadniających korpus drogowy,
- budowę infrastruktury rowerowej,
- budowę ścieżek rowerowych i chodników,
- budowę przepustów,
- odwodnienie drogi i obiektów,
- budowę zjazdów,
- budowę kanałów technologicznych,
- ustawienie stalowych barier ochronnych,
- oznakowanie poziome i pionowe wynikające z zatwierdzonej SOR,
- budowę zatok autobusowych,
- zabezpieczenie i przebudowę kolidujących urządzeń obcych infrastruktury pod i nadziemnej zgodnie z podanymi warunkami technicznymi ich zarządców,
- budowę systemu odwodnienia terenu w tym urządzeń odwadniających korpus drogowy;
- infrastrukturę dla potrzeb obiektów zlokalizowanych w pasie drogowym m.in. sieci energetyczne zasilające oświetlenie drogowe i inne wg potrzeb;
- budowę oświetlenia drogowego;
- wycinkę i karczowanie drzew i krzewów kolidujących z przedmiotem zamówienia,
- usunięcie karpiny i gałęzi oraz oczyszczenie terenu w pasie drogowym i na terenach wycinki przeprowadzonej przez Lasy Państwowe;
- nasadzenia kompensujące drzew i krzewów,
- plantowanie terenu i obsianie trawą,
- roboty wykończeniowe i porządkowe zarówno w pasie drogowym jak i poza nim na działkach przyległych - naruszonych przez Wykonawcę w czasie realizacji robót,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- zapewnienie nadzoru przyrodniczego,
- przygotowanie dokumentów do wniosku o pozwolenia na użytkowanie
- zgłoszenia zakończenia robót,
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
- w wypadku odkrycia w trakcie prac ziemnych przedmiotu, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest on zabytkiem należy wstrzymać wszelkie roboty mogące uszkodzić lub zniszczyć odkryty przedmiot, zabezpieczyć ten przedmiot i miejsce jego odkrycia przy użyciu dostępnych środków, niezwłocznie zawiadomić o tym WUOZ w Lublinie oraz udostępnić teren do inwestorskich badań archeologicznych,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Powyższe, wskazane czynności mają charakter ogólny wskazując podstawowe prace dla przedmiotowego zamierzenia budowlanego natomiast szczegółowy zakres prac wynika z projektu zagospodarowania terenu, zatwierdzonych projektów architektoniczno – budowlanych, projektów technicznych i wykonawczych oraz pozyskanych decyzji realizacyjnych, a także pozostałych dokumentów pozyskanych na etapie opracowywania projektu budowlanego, projektu wykonawczego i wskazań PFU.
Parametry główne projektowanej drogi:
- klasa drogi: L (docelowo Z)
- prędkość projektowa
• poza terenem zabudowy - Vp=50 km/h
- kategoria ruchu: KR3
- przekrój :1x2 (jednojezdniowa, dwupasowa);
- projektowany typowy przekrój:
• przekrój uliczny z pochyleniem jednostronnym 2% w lewą stronę (w kierunku projektowanego rowu przydrożnego),
• jezdnia dwupasowa o szerokości 6,0m obustronnie obramowana krawężnikiem
• obsługa ruchu pieszego i rowerowego
• ruch rowerowy za pomocą prawostronnej ścieżki rowerowej szer. 2,0 m, za zieleńcem (szer. 1,5m)
• ruch pieszy za pomocą lewostronnego chodnika szer. 2,0 m, za zieleńcem (szer. 1,5m)
- dopuszczalny nacisk osi pojazdu:115 kN;
- przepusty i rowy kryte
- dla celów właściwego i sprawnego funkcjonowania odwodnienia należy przewidzieć budowę rowów drogowych otwartych i krytych, regulacje istniejących rowów drogowych, zaprojektować i wybudować przepusty na trasach rowów trapezowych odwadniających również drogi poprzeczne i dojazdowe, które umożliwią swobodny odpływ wód opadowych.

Po zmianie:
Zamówienie współfinansowane z Programu w swoim zakresie obejmuje:
Dla Zadania 1:
1) przygotowanie dokumentacji projektowej na „Budowę ulicy Dworcowej w Świdniku”,
2) wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją wymienioną w punkcie wyżej na zadanie „Budowa ul. Dworcowej w Świdniku”;
„Budowa ul. Dworcowej w Świdniku” - zamówienie obejmuje:
1) Wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) projektowej dokumentacji budowlanej z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami, decyzjami, zatwierdzeniami (m.in. w przypadku realizacji robót budowlanych w obrębie obszarów kolejowych uzyskać odstępstwo od przepisów wynikających z ustawy o transporcie kolejowym), wraz z pełną częścią geodezyjną umożliwiającą podział i pozyskanie działek niezbędnych do realizacji zamierzenia, uzyskanie dla Zamawiającego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID), realizację robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a akceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji.
Początek projektowanej drogi ul. Dworcowej nr 2135 L stanowi dowiązanie do zakończonego etapu przebudowy ul. Dworcowej, a koniec przewidziano na skrzyżowaniu przedmiotowej drogi z drogą gminą nr 105888L (ul. Brzegowa). Długość projektowanego odcinka około 1,59 km.
2) Roboty budowlane przewidziane do zaprojektowania i wykonania oraz inne przewidziane zamówieniem obejmują:
- budowę drogi (ul. Dworcowa) docelowo o nawierzchni bitumicznej na długości około 1,593 km;
- przebudowę skrzyżowań drogowych z istniejącymi i projektowanymi drogami;
- wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia drogi,
- zdjęcie warstwy humusu,
- roboty ziemne,
- rozbiórkę istniejących nawierzchni drogowych oraz pozostałych elementów korpusu drogowego w miejscu skrzyżowań,
- budowę/przebudowę dróg innych kategorii w zakresie kolizji z planowaną drogą powiatową,
- budowę/przebudowę systemu odwodnienia, w tym odwadniających korpus drogowy,
- budowę infrastruktury rowerowej,
- budowę ścieżek rowerowych i chodników,
- budowę przepustów,
- odwodnienie drogi i obiektów,
- budowę zjazdów,
- budowę kanałów technologicznych,
- ustawienie stalowych barier ochronnych,
- oznakowanie poziome i pionowe wynikające z zatwierdzonej SOR,
- budowę zatok autobusowych,
- zabezpieczenie i przebudowę kolidujących urządzeń obcych infrastruktury pod i nadziemnej zgodnie z podanymi warunkami technicznymi ich zarządców,
- budowę systemu odwodnienia terenu w tym urządzeń odwadniających korpus drogowy;
- infrastrukturę dla potrzeb obiektów zlokalizowanych w pasie drogowym m.in. sieci energetyczne zasilające oświetlenie drogowe i inne wg potrzeb;
- budowę oświetlenia drogowego;
- wycinkę i karczowanie drzew i krzewów kolidujących z przedmiotem zamówienia,
- usunięcie karpiny i gałęzi oraz oczyszczenie terenu w pasie drogowym i na terenach wycinki przeprowadzonej przez Lasy Państwowe;
- nasadzenia kompensujące drzew i krzewów,
- plantowanie terenu i obsianie trawą,
- roboty wykończeniowe i porządkowe zarówno w pasie drogowym jak i poza nim na działkach przyległych - naruszonych przez Wykonawcę w czasie realizacji robót,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- zapewnienie nadzoru przyrodniczego,
- przygotowanie dokumentów do wniosku o pozwolenia na użytkowanie
- zgłoszenia zakończenia robót,
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
- w wypadku odkrycia w trakcie prac ziemnych przedmiotu, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest on zabytkiem należy wstrzymać wszelkie roboty mogące uszkodzić lub zniszczyć odkryty przedmiot, zabezpieczyć ten przedmiot i miejsce jego odkrycia przy użyciu dostępnych środków, niezwłocznie zawiadomić o tym WUOZ w Lublinie oraz udostępnić teren do inwestorskich badań archeologicznych,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Powyższe, wskazane czynności mają charakter ogólny wskazując podstawowe prace dla przedmiotowego zamierzenia budowlanego natomiast szczegółowy zakres prac wynika z projektu zagospodarowania terenu, zatwierdzonych projektów architektoniczno – budowlanych, projektów technicznych i wykonawczych oraz pozyskanych decyzji realizacyjnych, a także pozostałych dokumentów pozyskanych na etapie opracowywania projektu budowlanego, projektu wykonawczego i wskazań PFU.
Parametry główne projektowanej drogi:
- klasa drogi: L (docelowo Z)
- prędkość projektowa
• poza terenem zabudowy - Vp=50 km/h
- kategoria ruchu: KR3
- przekrój :1x2 (jednojezdniowa, dwupasowa);
- projektowany typowy przekrój:
• przekrój uliczny z pochyleniem jednostronnym 2% w lewą stronę (w kierunku projektowanego rowu przydrożnego),
• jezdnia dwupasowa o szerokości 6,0m obustronnie obramowana krawężnikiem
• obsługa ruchu pieszego i rowerowego
• ruch rowerowy za pomocą prawostronnej ścieżki rowerowej szer. 2,0 m, za zieleńcem (szer. 1,5m)
• ruch pieszy za pomocą lewostronnego chodnika szer. 2,0 m, za zieleńcem (szer. 1,5m)
- dopuszczalny nacisk osi pojazdu:115 kN;
- przepusty i rowy kryte
- dla celów właściwego i sprawnego funkcjonowania odwodnienia należy przewidzieć budowę rowów drogowych otwartych i krytych, regulacje istniejących rowów drogowych, zaprojektować i wybudować przepusty na trasach rowów trapezowych odwadniających również drogi poprzeczne i dojazdowe, które umożliwią swobodny odpływ wód opadowych.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
„Rozbudowa drogi powiatowej nr 2105 L Krępiec – Minkowice” - zamówienie obejmuje:
1) Wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) projektowej dokumentacji budowlanej z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami, decyzjami, zatwierdzeniami wraz z pełną częścią geodezyjną umożliwiającą podział i pozyskanie działek niezbędnych do realizacji zamierzenia, uzyskanie dla Zamawiającego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (zrid),
2) Realizację robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a akceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji.
Długość odcinka – ok. 138,5 m
Roboty budowlane przewidziane do zaprojektowania i wykonania oraz inne przewidziane zamówieniem dotyczą:
- wykonania badań podłoża gruntowego po uzgodnieniu z Zamawiającym (zakres badań oraz formę opracowania ich wyników należy dostosować do charakteru inwestycji),
- wykonania rozbiórki elementów drogi oraz elementów zagospodarowania pasa drogowego np. nawierzchni zjazdów, rozbiórki kolidującego uzbrojenia,
- wyznaczenia trasy projektowanego do rozbudowy odcinka drogi powiatowej,
- zdjęcia warstwy ziemi urodzajnej,
- usunięcia drzew i krzewów,
- wykonania robót ziemnych,
- wykonania przebudowy/zabezpieczenia istniejących urządzeń i sieci infrastruktury technicznej pod i naziemnej kolidujących z projektowaną do rozbudowy drogą, zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez poszczególnych zarządców sieci,
- wykonania nowej konstrukcji nawierzchni jezdni drogi powiatowej,
- wykonania nawierzchni zjazdów oraz poboczy umocnionych kruszywem,
- wykonania przydrożnych rowów odparowujących,
- wykonania elementów odwodnienia jezdni w postaci prefabrykowanych elementów betonowych ścieków trójkątnych układanych przy krawędzi jezdni oraz ścieków skarpowych,
- wykonania oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przez Wykonawcę projektem stałej organizacji ruchu,
- wykonania plantowania skarp i dna rowu wraz z obsianiem mieszanką traw,
- wykonania po zakończeniu budowy pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecze techniczne Wykonawcy, oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu przynajmniej sprzed rozpoczęcia robót,
- pełnienia nadzoru autorskiego,
- zapewnienia nadzoru przyrodniczego i archeologicznego,
- przygotowania dokumentów do wniosku o pozwolenia na użytkowanie,
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Powyższe wskazane czynności wskazują podstawowe prace dla przedmiotowego zamierzenia budowlanego natomiast szczegółowy zakres prac będzie wynikał z zatwierdzonych projektów budowlanych i wykonawczych oraz pozyskanych decyzji a także pozostałych dokumentów uzyskanych na etapie opracowywania wyżej wymienionych projektów i dalszych wskazań PFU.
Parametry główne projektowanej drogi
1) odcinek długości 138,5 m od km 0+406,30 do km 0+544,80,
2) nośność nawierzchni: 115 kN/oś,
3) klasa drogi L (lokalna),
4) kategoria ruchu: KR2,
5) prędkość projektowa • poza terenem zabudowy - Vp=40 km/h,
6) grupa nośności podłoża: G4,
7) przekrój drogi: szlakowy 1x2 (jednojezdniowy, dwupasowy),
8) szerokość jezdni: 5,5 m (6,7 m na łuku kołowym),
9) pochylenie poprzeczne jezdni: daszkowe 2% (jednostronne 5% na łuku kołowym),
10) szerokość pobocza gruntowego umocnionego kruszywem łamanym: 1,0 m,
11) pochylenie poprzeczne pobocza: 8% w kierunku rowu/terenu,
12) szerokość dna rowu 0,4 m,
13) pochylenie poprzeczne skarp: 1:1,5.

Po zmianie:
Dla Zadania 3:
1) przygotowanie dokumentacji projektowej na „Przebudowę drogi Krępiec-Minkowice 2105 L”,
2) wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją wymienioną w punkcie wyżej na zadanie „Przebudowę drogi powiatowej nr 2105 L Krępiec-Minkowice”.
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2105 L Krępiec – Minkowice” - zamówienie obejmuje:
1) Wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) projektowej dokumentacji budowlanej z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami, decyzjami, zatwierdzeniami wraz z pełną częścią geodezyjną umożliwiającą podział i pozyskanie działek niezbędnych do realizacji zamierzenia, uzyskanie dla Zamawiającego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (zrid),
2) Realizację robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a akceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji.
Długość odcinka – ok. 138,5 m
Roboty budowlane przewidziane do zaprojektowania i wykonania oraz inne przewidziane zamówieniem dotyczą:
- wykonania badań podłoża gruntowego po uzgodnieniu z Zamawiającym (zakres badań oraz formę opracowania ich wyników należy dostosować do charakteru inwestycji),
- wykonania rozbiórki elementów drogi oraz elementów zagospodarowania pasa drogowego np. nawierzchni zjazdów, rozbiórki kolidującego uzbrojenia,
- wyznaczenia trasy projektowanego do przebudowy odcinka drogi powiatowej,
- zdjęcia warstwy ziemi urodzajnej,
- usunięcia drzew i krzewów,
- wykonania robót ziemnych,
- wykonania przebudowy/zabezpieczenia istniejących urządzeń i sieci infrastruktury technicznej pod i naziemnej kolidujących z projektowaną do przebudowy drogą, zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez poszczególnych zarządców sieci,
- wykonania nowej konstrukcji nawierzchni jezdni drogi powiatowej,
- wykonania nawierzchni zjazdów oraz poboczy umocnionych kruszywem,
- wykonania przydrożnych rowów odparowujących,
- wykonania elementów odwodnienia jezdni w postaci prefabrykowanych elementów betonowych ścieków trójkątnych układanych przy krawędzi jezdni oraz ścieków skarpowych,
- wykonania oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przez Wykonawcę projektem stałej organizacji ruchu,
- wykonania plantowania skarp i dna rowu wraz z obsianiem mieszanką traw,
- wykonania po zakończeniu budowy pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecze techniczne Wykonawcy, oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu przynajmniej sprzed rozpoczęcia robót,
- pełnienia nadzoru autorskiego,
- zapewnienia nadzoru przyrodniczego i archeologicznego,
- przygotowania dokumentów do wniosku o pozwolenia na użytkowanie,
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Powyższe wskazane czynności wskazują podstawowe prace dla przedmiotowego zamierzenia budowlanego natomiast szczegółowy zakres prac będzie wynikał z zatwierdzonych projektów budowlanych i wykonawczych oraz pozyskanych decyzji a także pozostałych dokumentów uzyskanych na etapie opracowywania wyżej wymienionych projektów i dalszych wskazań PFU.
Parametry główne projektowanej drogi
1) odcinek długości 138,5 m od km 0+406,30 do km 0+544,80,
2) nośność nawierzchni: 115 kN/oś,
3) klasa drogi L (lokalna),
4) kategoria ruchu: KR2,
5) prędkość projektowa • poza terenem zabudowy - Vp=40 km/h,
6) grupa nośności podłoża: G4,
7) przekrój drogi: szlakowy 1x2 (jednojezdniowy, dwupasowy),
8) szerokość jezdni: 5,5 m (6,7 m na łuku kołowym),
9) pochylenie poprzeczne jezdni: daszkowe 2% (jednostronne 5% na łuku kołowym),
10) szerokość pobocza gruntowego umocnionego kruszywem łamanym: 1,0 m,
11) pochylenie poprzeczne pobocza: 8% w kierunku rowu/terenu,
12) szerokość dna rowu 0,4 m,
13) pochylenie poprzeczne skarp: 1:1,5.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-02-20 12:00

Po zmianie:
2023-02-22 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-02-20 12:05

Po zmianie:
2023-02-22 12:05

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-03-21

Po zmianie:
2023-03-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.