eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieWykonywanie bieżącego utrzymania i drobnych remontów instalacji i urządzeń odwodnienia dróg publicznych znajdujących się na obszarze Gminy Miasto Świnoujście w roku 2025 - 2026



Ogłoszenie z dnia 2025-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie bieżącego utrzymania i drobnych remontów instalacji i urządzeń odwodnienia dróg publicznych znajdujących się na obszarze Gminy Miasto Świnoujście w roku 2025 - 2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego

1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie bieżącego utrzymania i drobnych remontów instalacji i urządzeń odwodnienia dróg publicznych znajdujących się na obszarze Gminy Miasto Świnoujście w roku 2025 - 2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-089092f6-9329-4edf-aa67-7fe3a181b753

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028327/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Wykonywanie bieżącego utrzymania i drobnych remontów instalacji i urządzeń odwodnienia dróg publicznych znajdujących się na obszarze gminy miasto Świnoujście w latach 2025-2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364718

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.33.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonywanie bieżącego utrzymania i drobnych remontów instalacji i urządzeń odwodnienia dróg publicznych znajdujących się na obszarze Gminy Miasto Świnoujście w roku 2025 - 2026”
Zakres rzeczowy usługi obejmuje m.in.:

1.1. Zakres robót:
a) wykonanie prac interwencyjnych związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów i urządzeń odwodnienia ulic w dobrym stanie technicznym,
b) wymiana uszkodzonej studni rewizyjnej lub chłonnej, wymiana kompletnego wpustu ulicznego, wymiana uszkodzonego odcinka kanału deszczowego,
c) budowa studni rewizyjnej lub chłonnej, budowa kompletnego wpustu ulicznego, budowa odcinka kanału z rur PVC,
d) usuwanie awarii na sieci kanalizacji deszczowej, wymiana lub uzupełnienie brakującej kratki wpustu ulicznego lub pokrywy włazu kanałowego na studni rewizyjnej (po zniszczeniu lub kradzieży),
e) oczyszczanie z osadzonego namułu i innych zanieczyszczeń kanałów deszczowych, usuwanie elementów obcych z kanału, tj. cegieł, betonu, kamieni, styropianu, gałęzi, wycinanie korzeni i narostów z wewnętrznych ścian kanałów itp.,
f) oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń studni rewizyjnych i chłonnych, studzienek wpustów ulicznych, osadników zlokalizowanych na trasie kanalizacji deszczowej,
g) usuwanie porostów i innych zanieczyszczeń ze skarp rowów odwodnieniowych wraz z odmuleniem dna rowów, cieków odwadniających, korytek ściekowych oraz ręczne oczyszczanie rowów z zanieczyszczeń mogących powodować piętrzenie stanu wód,
h) wykonywanie innych prac z zakresu odwodnienia ulic, uzgodnionych wspólnie lub na polecenie Zamawiającego, koniecznych dla zabezpieczenia sprawnego funkcjonowania kanalizacji deszczowej,
i) wykonywanie przynajmniej raz na tydzień przeglądów i kontroli urządzeń odwodnienia ulic, dokonywanych przez Wykonawcę samodzielnie lub na wniosek i w obecności przedstawiciela Zamawiającego,
j) utrzymywanie we właściwym stanie technicznym separatorów substancji ropopochodnych,
k) nadzór nad prawidłową pracą przepompowni wód deszczowych,
l) koszenie trawy na skarpach rowów odwadniających i zbiornikach retencyjnych,
m) pełnienie pogotowia eksploatacyjnego, zapewniającego całodobowy kontakt telefoniczny i za pośrednictwem faxu lub maila, w dni robocze i w dni wolne od pracy.
1.2. Wymagania :
a) prowadzenie prac związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów urządzeń odwodnienia ulic zgodnie z ustalonym zakresem, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi normami, oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną;
b) wykonywanie innych czynności związanych z bieżącym utrzymaniem właściwego stanu technicznego urządzeń służących do odwodnienia ulic (np. czyszczenie ręczne, mechaniczne kolektorów kanalizacji deszczowej, przykanalików oraz obiektów inżynieryjnych wybudowanych na tych sieciach w celu zapewnienia ciągłej pracy tych urządzeń oraz utrzymania ich drożności, uzupełnienie uszkodzonych lub skradzionych krat wpustów ściekowych, pokryw żeliwnych i żeliwno-betonowych włazów kanałowych, przykrycie włazu studni lub komór pokrywą betonową (zamiennik) itp.).

Szczegółowy wykaz prac objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 6.1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniające

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90513600-2 - Usługi usuwania osadów

90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu nr BZP.271.1.33.2025 złożono dwie oferty i wszystkie one podlegały odrzuceniu. W związku z tym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.