Og³oszenie z dnia 2022-11-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00457859/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-24
- 2022/BZP 00467399/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-30
- 2022/BZP 00469703/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-01
- 2022/BZP 00476617/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-05
- 2022/BZP 00485504/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-08
- 2023/BZP 00026402/01 - Wynik z dnia 2023-01-12
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w ramach Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2023 do 31.12.2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Grudzi±dzki Park Przemys³owy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340009029
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Waryñskiego 32-36
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Grudzi±dz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gz@gpp.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Grudzi±dzki Park Przemys³owy Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762272847
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Waryñskiego 32-36
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Grudzi±dz
1.11.5.) Kod pocztowy: 86-300
1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: gz@gpp.grudziadz.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w ramach Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2023 do 31.12.2023
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8655c986-6671-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00444796
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja wPostêpowaniu
odbywa siê przy u¿yciu¶rodkówkomunikacjielektronicznej.2.Zamawiaj±cy informuje, i¿ bêdziekomunikowa³ siê zwykonawcami
zapomoc±Platformy zakupowej:https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz.3.Zamawiaj±cyinformuje, i¿ wzakresie pytañ
dotycz±cych funkcjonowania Platformy zakupowej nale¿ykontaktowaæsiêz CentrumWsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod
numer 221010202,cwk@platformazakupowa.pl.4.Wymaganiatechniczne i organizacyjne sporz±dzania,wysy³ania iodbierania
korespondencjielektronicznej opisane zosta³y wRegulaminie platformazakupowa.pl(https://platformazakupowa.pl/strona/1-
regulamin). 5.Zamawiaj±cyokre¶lawymagania sprzêtowo aplikacyjneumo¿liwiaj±ce pracê na Platformie zakupowej:6.
sta³ydostêpdosieci Internet ogwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,7. komputer klasy PClubMAC
onastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowszawersja,jeden z
systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lubichnowszewersje,8.zainstalowana dowolna
przegl±darkainternetowa, w przypadku InternetExplorerminimalniewersja 100.,9. w³±czona obs³uga JavaScript,10.
zainstalowanyprogram AdobeAcrobatReader lubinnyobs³uguj±cy format plików .pdf11. Platforma dzia³a
wed³ugstandarduprzyjêtegowkomunikacjisieciowej - kodowanie UTF8,12. Oznaczenie czasu
odbiorudanychprzezplatformêzakupow± stanowidatê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany
wg.czasulokalnegoserwerasynchronizowanego zzegarem G³ównego Urzêdu Miar.13.
Maksymalnyrozmiarjednegoplikuprzesy³anego zapo¶rednictwem dedykowanych formularzy do:
z³o¿enia,zmiany,wycofaniaofertywynosi 150 MBnatomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie
500MB.14.Zamawiaj±cyinformuje, ¿einstrukcje korzystania z Platformy zakupowej znajduj± siê
wzak³adce„InstrukcjedlaWykonawców" nastronie internetowej podadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje.15.Wykonawca,przystêpuj±c doniniejszegoPostêpowania:16. akceptuje warunki
korzystaniazplatformazakupowa.plokre¶lone wRegulaminiezamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem
wzak³adce„Regulamin"oraz uznaje gozawi±¿±cy,17. zapozna³ i stosuje siê do
Instrukcjisk³adaniaofert/wnioskówdostêpnepodlinkiem:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Grudzi±dzki Park Przemys³owy Sp. z o.o.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie
podstawowym.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y
czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z
tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do
wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego
postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania
nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w
zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z
uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn±
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana
danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PN/26/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby cz³onków Grupy Zakupowej
(wymienionych w Dziale I SWZ) w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania,
dorêczania przesy³ek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów zgodnie z przepisami ustawy Prawo pocztowe z dnia 23
listopada 2012 r.
2. Szczegó³owy opis zawiera SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba pracowników wykonawcy zatrudnionych na umowê o pracê (...)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest posiadanie uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na podstawie
wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z
art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych
przepisów:
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wykonanie lub wykonywanie w sposób nale¿yty w okresie ostatnich 3 lat przed
up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: us³ug pocztowych
– na ³±czn± kwotê minimum 600 000,00 z³ brutto w przeci±gu ostatnich 3 lat. Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych
wymagañ dotycz±cych ilo¶ci jednostkowych kontraktów.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest dysponowanie odpowiednim potencja³em technicznym koniecznym do
wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi posiadaæ co najmniej jeden punkt nadawczy przesy³ek zlokalizowany na
terenie nastêpuj±cych osiedli miasta Grudzi±dz – Mniszek, Rz±dz, Strzemiêcin, Kopernika, Lotnisko, Tarpno, Osiedle
Kawalerii Polskiej, ¦ródmie¶cie. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie wykazu z³o¿onego wg wzoru
stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takimprzypadkuWykonawcyustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniualbodoreprezentowania i zawarcia umowy wsprawie zamówienia
publicznego.Pe³nomocnictwowinnobyæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku Wykonawcówwspólnieubiegaj±cych siê
oudzieleniezamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1SWZ,sk³ada ka¿dyzWykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczeniaorazspe³nianiewarunkówudzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z
Wykonawców wykazujespe³nianiewarunkówudzia³u w postêpowaniu.3.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
oudzieleniezamówieniado³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z któregowynika, które
robotybudowlanewykonaj±poszczególni wykonawcy.4. O¶wiadczenia i dokumenty
potwierdzaj±cebrakpodstawdowykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnieubiegaj±cychsiêozamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy, w oparciu o przepisy art. 454 - 455 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartejumowy.
2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w zakresie okre¶lonym w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-25 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-25 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy, Grudzi±dzki Park Przemys³owy Sp. z o.o. w niniejszym postêpowaniu dzia³a w imieniu i na rzecz jednostek okre¶lonych w SWZ.Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê:
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835)
INNE PRZETARGI Z GRUDZI¡DZA
- Dostawy jaj kurzych - znak sprawy: Z/30/PN/25
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptacjê budynku biurowego po³o¿onego przy ul. Dworcowej 3 w Grudzi±dzu na potrzeby Urzêdu Gminy Grudzi±dz
- INTEGRACYJNA PRZESTRZEÑ ZABAW DLA DZIECI PRZY UL. ¦NIADECKICH 35 W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Budowa drogi dla pieszych w ci±gu drogi powiatowej nr 1350C w miejscowo¶ci Wielki We³cz
- Budowa gara¿u wolnostoj±cego wraz z infrastruktur± towarzysz±c± w ramach projektu pn. "Zakup samochodu ciê¿arowego w Zespole Szkó³ Mechanicznych w Grudzi±dzu".
- Brama Wodna w Grudzi±dzu. Etap IV - prace konserwatorskie elewacji ceglanej, strona zachodnia
wiêcej: przetargi w Grudzi±dzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Deszczno.
- CP-24-525/2025; ¶wiadczenie us³ug pocztowych
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz IMGW-PIB z podzia³em na 2 czê¶ci
- Us³ugi pocztowe na potrzeby Oddzia³u Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wroc³awiu w obrocie krajowym i zagranicznym
- Us³ugi pocztowe dla Zak³adu Karnego we Wronkach
- 2025 - ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Gliwicach
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.