Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00377450/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
- 2025/BZP 00395828/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zabudowa pudeł dwóch wagonów wąskotorowych realizowana w ramach rewitalizacji Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie,
w podziale na 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Zespół Świętokrzyskich i Nadnidziańskich Parków Krajobrazowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łódzka 244
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-655
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48413455880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pk.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pk-kielce.logintrade.net/zapytania_email,206807,713eef17127ee93ecf563261919b30f8.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabudowa pudeł dwóch wagonów wąskotorowych realizowana w ramach rewitalizacji Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie,w podziale na 3 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0ee0b79-38f2-4e7d-a0ce-361df869eded
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444767
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042506/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Zabudowa pudeł dwóch wagonów wąskotorowych, realizowana w ramach rewitalizacji Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377450
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPK-K.384.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 743800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Zabudowa pudła wagonu krytego Kddxh (S 00-0092045170-7).W ramach przedsięwzięcia przewidziane jest wykonanie dachu wagonu, wykonanie poszycia ścian pudła wagonu, wykonanie podłogi wagonu, przygotowanie miejsca do przewozu osoby ze specjalnymi potrzebami na wózku inwalidzkim;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50222000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50224000-1 - Przywracanie do stanu użytkowego taboru kolejowego
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45422100-2 - Stolarka drewniana
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
39100000-3 - Meble
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 67750 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Zabudowa pudła wagonu krytego pocztowo – bagażowego Ftxh (00-009240371-6). W ramach przedsięwzięcia przewidziane jest:wykonanie dachu wagonu, wykonanie poszycia ścian pudła wagonu, wykonanie podłogi wagonu, przygotowanie miejsca do przewozu osoby ze specjalnymi potrzebami na wózku inwalidzkim;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50222000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50224000-1 - Przywracanie do stanu użytkowego taboru kolejowego
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45422100-2 - Stolarka drewniana
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
39100000-3 - Meble
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 67750 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Wykonanie siedzisk wagonowych. W ramach przedsięwzięcia przewidziane jest wykonanie drewnianych siedzisk wagonowych: siedziska z metalową konstrukcją - 22 szt., siedziska pojedyncze - 14 szt., siedziska podwójne oraz siedziska podwieszane 4 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 50222000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50224000-1 - Przywracanie do stanu użytkowego taboru kolejowego
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45422100-2 - Stolarka drewniana
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 87800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99937,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99937,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99937,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Techservice Arkadiusz Wójt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 556 147 44 13
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 10/3
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-832
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA TECHSERVICE ARKADIUSZ WÓJT
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA TECHSERVICE ARKADIUSZ WÓJT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99937,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99937,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99937,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99937,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Techservice Arkadiusz Wójt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 556 147 44 13
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 10/3
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-832
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA TECHSERVICE ARKADIUSZ WÓJT
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA TECHSERVICE ARKADIUSZ WÓJT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99937,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 03.09.2025 r. Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia, tj.: na Część 3 - 83 512,08 zł. Najkorzystniejsza oferta po negocjacjach wynosi 135 300,00 zł i przewyższa budżet zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Pogwarancyjnej obsługi serwisowej sprzętu medycznego dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wykrojów termoplastycznych, znaczników skórnych oraz bolusów tkankopodobnych dla Zakładu Fizyki Medycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych, higienicznych i środków czystości dla jednostek Gminy Kielce w 2026 roku z podziałem na cztery części
- Organizacja wydarzenia edukacyjnego dla maturzystów z województwa świętokrzyskiego pn. "Vibe na Świętokrzyskie: Studiuj, Pracuj, Rozwijaj się"
- Dostawa mebli
- Dostawa mrożonek w 2026 r. do Kuchni Cateringowych w Kielcach przy ul.: Kołłątaja 4, Krzyżanowskiej 8, Jagiellońskiej 76 oraz DPS-ów przy ul.; Żeromskiego 4/6 i Tarnowskiej 10
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia medycznego i meblowego na potrzeby NZOZ Szpitala Powiatowego w Dzierżoniowie Sp. z o. o. realizowanego w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego....
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi zlokalizowanego przy ul. I. Paderewskiego 17 w Wałbrzychu"
- Zabudowa Strefy Studenta B400 na potrzebny WZNJ- 5
- Wyposażenie pracowni językowej w RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
- Modernizacja zaplecza oraz zasad prowadzenia gospodarki odpadami na terenie Gminy Kuryłówka w oparciu o składowe zadania częściowe
- Zaprojektowanie wraz z wykonaniem: rewitalizacji budynku przy Wałach J. Dąbrowskiego 33 oraz remontu mieszkania nr 1 w budynku przy ul. Ratuszowej 22, w Rawiczu.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





