Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00393798/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wymiana 289 ciepłomierzy w budynkach TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim na nowe z infrastrukturą do zdalnego odczytu i nieograniczonym dostępem do portalu internetowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590638145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja 3 Maja 31
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44732370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbs.piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tbs.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11621961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana 289 ciepłomierzy w budynkach TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim na nowe z infrastrukturą do zdalnego odczytu i nieograniczonym dostępem do portalu internetowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ae1aae4-0d7e-4a1d-9fdf-11621af98c26
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393798
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BM/3121/20/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153170 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana 289 szt. ciepłomierzy lokalowych na fabrycznie nowe (rok produkcji 2025) z infrastrukturą do zdalnego odczytu (z dostępem do platformy odczytowej) wraz z założeniem plomb w budynkach będących własnością TBS Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim, zgodnie z załączonym do SWZ wykazem ciepłomierzy.
Zamówienie obejmuje w szczególności: demontaż istniejących ciepłomierzy, dostawę i montaż ciepłomierzy fabrycznie nowych (rok produkcji 2025) z infrastrukturą do zdalnego odczytu, tj. nakładek do odczytu radiowego oraz urządzeń umożliwiających zbieranie danych odczytowych i przesyłanie ich do portalu internetowego, do którego nieograniczony dostęp otrzyma Zamawiający. Zakres umowy obejmuje również odczyt kontrolny przeprowadzony przez Wykonawcę po upływie 1 miesiąca od daty podpisania odbioru końcowego, zgodnie z zapisami we wzorze umowy. W ofercie na wymianę powyższych ciepłomierzy należy uwzględnić koszty:
- dokonania odczytu ciepłomierza (numer fabryczny i stan przed demontażem) wraz z dokumentacją fotograficzną,
- zdemontowania ciepłomierzy,
- uszczelnienia śrubunków - wymiany uszczelek,
- dostawy i zamontowania nowych ciepłomierzy,
- założenia plomb,
- dokonania odczytu - numer i stan ciepłomierzy po zamontowaniu - założenie plomb,
- wykonania odczytu kontrolnego,
- przeczyszczenia sitek na śrubunkach w przypadku, gdy ciepłomierz stoi - w okresie trwania udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
38550000-5 - Liczniki
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124230,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162788,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124230,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APATOR Powogaz S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810020601
7.3.3) Ulica: Jaryszki 1c
7.3.4) Miejscowość: Żerniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-023
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MERA Jarosław Stawicki - wymiana urządzeń pomiarowych (20% wartości zamówienia).
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124230,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- Dostawa samochodu osobowego z silnikiem benzynowym dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej w Domu Studenta Akademii Piotrkowskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Przebudowa parteru istniejącego budynku Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Pasłęku, w celu dostosowania pomieszczeń działu farmacji i laboratorium do obowiązujących przepisów
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- ,,Racjonalizacja zużycia energii w budynku bursy w Zespole Licealno- Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim''
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





