Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00370530/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
- 2022/BZP 00388772/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie Gminy Świętochłowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIĘTOCHŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 54
1.5.2.) Miejscowość: Świętochłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swietochlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swietochlowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6576571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie Gminy Świętochłowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe7c3589-3fca-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019016/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie Gminy Świętochłowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370530/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INZP.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
części I zamówienia, która obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia przy/na budynku: Centrum Kultury Śląskiej przy ul. Krauzego 1; Centrum Kultury Śląskiej „Wieże KWK Polska” przy ul. Wojska Polskiego 16D; Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Harcerskiej 14.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 42004,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II zamówienia, która obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia przy/na: kompleksie boisk „Orilk” przy Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Armii Krajowej 14; basenie przy Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Zubrzyckiego 38, budynku administracyjnym OSiR Skałka przy ul. Szkolnej 12,4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 54627,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część III zamówienia, która obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia przy/na budynku: Szkoły Podstawowej nr 1, przy ul. Zubrzyckiego 38; Szkoły Podstawowej nr 2, przy ul. Wyzwolenia 50; Szkoły Podstawowej nr 3, przy ul. Chopina 3; Szkoły Podstawowej nr 4, przy ul. Szkolnej 17; Szkoły Podstawowej nr 8, przy ul. Wiśniowej 9; Szkoły Podstawowej nr 17, przy ul. Armii Krajowej 17; Szkoły Podstawowej nr 19, przy ul. Chrobrego 4; Zespołu Szkół Technicznych i Zawodowych, przy ul. Sikorskiego 9; Zespołu Szkół Ogólnokształcących, przy ul. Sudeckiej 5; Przedszkola Miejskiego nr 2, przy ul. Wodnej 13; Przedszkola Miejskiego nr 4, przy ul. Mielęckiego 19; Przedszkola Miejskiego nr 8, przy ul. Zubrzyckiego 10; Przedszkola Miejskiego nr 11, przy ul. Hajduki 14; Przedszkola Miejskiego nr 12, przy ul. Harcerskiej 10.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 176322,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26857,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54472,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26857,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDEX Piskorz Janusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271410902
7.3.3) Ulica: Stawowa 11
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26857,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76882,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76882,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76882,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROINSTALATOR Czesław Pośpiech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411093302
7.3.3) Ulica: Fiołków 4b/6
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CZESŁAW POŚPIECH "ELEKTROINSTALATOR"
jakie przetargi wygrała firma
CZESŁAW POŚPIECH "ELEKTROINSTALATOR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76882,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140731,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189770,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140731,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDEX Piskorz Janusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271410902
7.3.3) Ulica: Stawowa 11
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140731,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIĘTOCHŁOWIC
więcej: przetargi w Świętochłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1919E w msc. Borki
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
więcej: Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.