eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRoboty budowlane polegające na wymianie rynien, rur spustowych, wykonanie bramy przesuwnej, studzienki kanalizacyjnej rewizyjnej oraz instalacji odgromowej ( 4 części)



Ogłoszenie z dnia 2023-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na wymianie rynien, rur spustowych, wykonanie bramy przesuwnej, studzienki kanalizacyjnej rewizyjnej oraz instalacji odgromowej ( 4 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690271233

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-026

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wspr@wspr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na wymianie rynien, rur spustowych, wykonanie bramy przesuwnej, studzienki kanalizacyjnej rewizyjnej oraz instalacji odgromowej ( 4 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1fc6396-3128-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059542/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Roboty budowlane polegające na wymianie rynien, rur spustowych, wykonanie bramy przesuwnej, studzienki kanalizacyjnej rewizyjnej oraz instalacji odgromowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339117

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSPR-DT/3113/8/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 202629,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana rynien i rur spustowych w zespole budynków Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie przy ul. Wyzwolenia 4 – zadanie 1 oraz wymiana rynien na budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie przy ul. Poniatowskiego 4 – zadanie 2.
Zakres robót obejmuje:

a) Zadanie nr 1:
- demontaż istniejących rynien dachowych z wywiezieniem i utylizacją materiałów z rozbiórki;
- sprawdzenie i dokonanie ewentualnej wymiany uszkodzonych – dotychczas użytkowanych haków rynnowych;
- demontaż istniejących rur spustowych z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórki;
- sprawdzenie zakotwienia rur z ewentualną korektą lub wymianą uszkodzonych elementów;
- montaż nowych rynien z blachy ocynkowanej;
- montaż nowych rur spustowych;
- sprawdzenie drożności istniejących rur spustowych.
b) Zadanie nr 2:
- demontaż istniejących rynien dachowych z wywiezieniem i utylizacją materiałów z rozbiórki;
- sprawdzenie i dokonanie ewentualnej wymiany uszkodzonych – dotychczas użytkowanych haków rynnowych;
- sprawdzenie zakotwienia rur z ewentualną korektą lub wymianą uszkodzonych elementów;
- montaż nowych rynien z blachy ocynkowanej;
- sprawdzenie drożności istniejących rur spustowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
2.1.Załączona do SWZ dokumentacja techniczna obejmująca: Przedmiary robót budowlanych oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
2.2.Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261320-3 - Kładzenie rynien

4.5.5.) Wartość części: 63516,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bramy przesuwnej w części ogrodzenia budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie przy ul. Poniatowskiego 4 wraz z zabudową z blachy części ogrodzenia i wykonaniem utwardzenia placu kostką brukową.
Zakres robót obejmuje:
- wykonanie fundamentów pod słupy bramy;
- doprowadzenia instalacji automatyki do słupa bramy;
- montaż bramy przesuwnej;
- naprawa i uzupełnienie nawierzchni z kostki betonowej;
- zabudowa (z odpowiednią obróbką górnej części aby nie była ostra) wykonana z blachy części ogrodzenia (ok. 14 m);
- ułożenie kostki brukowej wraz z krawężnikiem (ok. 22 m2);
- podniesienie istniejącej kostki brukowej w celu umożliwienia odpływu wód opadowych ( 2 miejsca ok 3 m2;
- wykonanie 2 nowych połączeń rury spustowej z rurą odprowadzającą wodę deszczową (zdjęcie kostki, odkopanie, wymiana istniejących uszkodzonych połączeń, zasypanie i ułożenie kostki
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
2.1. Załączona do SWZ dokumentacja techniczna obejmująca: Przedmiary robót budowlanych oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
2.2. Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44221300-8 - Bramy

4.5.5.) Wartość części: 48514,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie studzienki kanalizacyjnej rewizyjnej na terenie Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Poniatowskiego 4.
Zakres robót obejmuje:
- wykonanie studzienki kanalizacyjnej rewizyjnej , przelotowej na załamaniu kanalizacji (kanalizacja obok windy zewnętrznej wychodząca z budynku;
- wykonanie nowego odcinka kanalizacji, łączącej projektowaną studzienkę ze studzienką istniejącą oraz poprawa (wykonanie nowego) przyłącza z budynku do nowej studzienki. Przyłącz wychodząc z budynku do studzienki musi być prosty;
- rozebranie i ułożenie na nowo kostki brukowej ( do poziomu nowej studzienki);
- uporządkowanie terenu (doprowadzenie do stanu przed robotami) po robotach ziemnych i instalacyjnych;
- wykonanie studzienki z zasuwą burzową zlokalizowanej za nową studzienką rewizyjną w kierunku odpływu do sieci miejskiej.
UWAGA! Wykonawca zapewni w czasie robót ciągły odpływ z kanalizacji sanitarnej poprzez wykorzystanie istniejącej kanalizacji lub zastosuje tymczasowe przepięcie kanalizacji (wykona tymczasowy nowy przyłącz).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
2.1.Załączona do SWZ dokumentacja techniczna obejmująca: Przedmiary robót budowlanych oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
2.2.Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 41901,55 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji odgromowej w budynkach Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie przy ul. Poniatowskiego 4 i ul. Wyzwolenia 4.
Zakres robót obejmuje:
- demontaż istniejącej instalacji odgromowej ( podlegającej wymianie) z wywiezieniem i utylizacją materiałów z rozbiórki;
- wykonanie nowej instalacji odgromowej spełniającej obowiązujące normy;
- wykonanie pomiarów i sporządzenie protokołów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
2.1.Załączona do SWZ dokumentacja techniczna obejmująca: Przedmiary robót budowlanych oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
2.2.Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 46697,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106106,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106106,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106106,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy Głaz-Pol Jan Głazowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8130016699

7.3.3) Ulica: Podkarpacka 2/4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-082

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106106,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy Głaz-Pol Jan Głazowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8130016699

7.3.3) Ulica: Podkarpacka 2/4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-082

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy Głaz-Pol Jan Głazowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8130016699

7.3.3) Ulica: Podkarpacka 2/4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-082

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60762,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60762,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60762,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy Głaz-Pol Jan Głazowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8130016699

7.3.3) Ulica: Podkarpacka 2/4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-082

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60762,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamówienie wykonane zostanie w terminie:
a) Część 1 (Zadanie 1) – do 6 tygodni od podpisania umowy oraz (Zadanie 2) – do 4 tygodni od podpisania umowy;
b) Część 2 (Zadanie 3) – do 6 tygodni od podpisania umowy;
c) Część 3 (Zadanie 4) – do 4 tygodni od podpisania umowy;
d) Część 4 ( Zadanie 5) – do 6 tygodni od podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.