Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00342231/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa chłodni kontenerowych dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Oławie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W OŁAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931950301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 313 21 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olawa@wroc.wiw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piw.olawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/dd9fce79-5142-4a48-bfc6-9eca99a9d2301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań z zakresu weterynarii
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa chłodni kontenerowych dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Oławie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f1293ef-305d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00312529/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa chłodni kontenerowych dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Oławie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342231/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIW.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 357723,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 1. Chłodnia kontenerowa z przedsionkiem - 3 sztuki;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ oraz Opis
przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający zastrzega jednak obowiązek składania oferty przez
Wykonawcę na całość asortymentu w danym Pakiecie. Każda z części będzie rozpatrywana osobno.
4. Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 8
do SWZ).
5. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) Dostawa towaru odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy do miejsca lub miejsc ich
posadowienia wskazanego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Oławie na terenie powiatu oławskiego.
2) Dowodem zrealizowania dostawy przedmiotu zamówienia będzie pisemne potwierdzenie odbioru, po sprawdzeniu
kompletności przedmiotu zamówienia, dokonane przez osobę uprawnioną przez Zamawiającego oraz przedstawiciela
Wykonawcy.
3) Terminem dostawy przedmiotu zamówienia będzie data podpisania protokołu odbioru bez uwag.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet 2. Chłodnia kontenerowa bez przedsionka - 8 sztuk;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ oraz Opis
przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający zastrzega jednak obowiązek składania oferty przez
Wykonawcę na całość asortymentu w danym Pakiecie. Każda z części będzie rozpatrywana osobno.
4. Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 8
do SWZ).
5. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) Dostawa towaru odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy do miejsca lub miejsc ich
posadowienia wskazanego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Oławie na terenie powiatu oławskiego.
2) Dowodem zrealizowania dostawy przedmiotu zamówienia będzie pisemne potwierdzenie odbioru, po sprawdzeniu
kompletności przedmiotu zamówienia, dokonane przez osobę uprawnioną przez Zamawiającego oraz przedstawiciela
Wykonawcy.
3) Terminem dostawy przedmiotu zamówienia będzie data podpisania protokołu odbioru bez uwag.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
4.5.5.) Wartość części: 260162,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116231,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116231,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116231,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Vacuum-Global Jakub Megas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5140336151
7.3.4) Miejscowość: Szklarka Myślniewska 67
7.3.5) Kod pocztowy: 63-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU VACUUM - GLOBAL JAKUB MEGAS
jakie przetargi wygrała firma
PPHU VACUUM - GLOBAL JAKUB MEGAS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116231,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215988,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215988,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215988,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Vacuum-Global Jakub Megas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5140336151
7.3.4) Miejscowość: Szklarka Myślniewska 67
7.3.5) Kod pocztowy: 63-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU VACUUM - GLOBAL JAKUB MEGAS
jakie przetargi wygrała firma
PPHU VACUUM - GLOBAL JAKUB MEGAS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215988,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla dwóch inwestycji "Budowa odcinka ul. Spółdzielczej w Marcinkowicach" oraz przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Owczarach i w Jankowicach Małych.
- Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
- Rewitalizacja i modernizacja sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego im. Jana III Sobieskiego w Oławie z renowacją zabytkowego oświetlenia zewnętrznego
- Budowa oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w m. Jankowice
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
więcej: przetargi w Oławie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.