Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń bistro zlokalizowanego na poziomie parteru w budynku Wrocławskiego Centrum Kongresowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001005092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@halastulecia.pl; kszostek@halastulecia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halastulecia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność historycznych miejsc i budynków oraz podobnych atrakcji turystycznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń bistro zlokalizowanego na poziomie parteru w budynku Wrocławskiego Centrum Kongresowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34d860d9-b615-4997-bb75-b2e8db63c3f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://halastulecia.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://halastulecia.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zostały dokładnie opisane w rozdziale
IX i XI Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): dokładnie opisano w rozdziale XIX Specyfikacji
Warunków Zamówienia (SWZ).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): dokładnie opisano w rozdziale XIX Specyfikacji
Warunków Zamówienia (SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/12/HL/RPB/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są prace polegające na przeprowadzeniu remontu pomieszczeń bistro zlokalizowanego na poziomie parteru w budynku Wrocławskiego Centrum Kongresowego.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
• 45000000-7 Roboty budowlane,
• 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,
• 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,
• 45223200-8 Roboty konstrukcyjne.
• 39314000-6 Przemysłowy sprzęt kuchenny
• 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni
• 39221000-7 Sprzęt kuchenny
• 39312000-2 Urządzenia do przygotowania żywności
• 39711100-0 Chłodziarki i zamrażarki
• 42513200-7 Urządzenia chłodnicze
• 45422100-2 Stolarka drewniana
• 45441000-0 Roboty szklarskie
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji zawierają:
1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2a do OPZ
2) Projekt architektoniczno – budowlany - Załącznik nr 2b do OPZ
3) Projekt wykonawczy – architektura i wnętrza - Załącznik nr 2c do OPZ
4) Projekt wykonawczy – instalacje elektryczne - Załącznik nr 2d do OPZ
5) Projekt wykonawczy – instalacje sanitarne - Załącznik nr 2e do OPZ
6) Technologia rysunki - Załącznik nr 2f do OPZ
7) Projekt koncepcyjny wnętrz - Załącznik nr 2g do OPZ
8) Przedmiary robót - Załącznik nr 2h do OPZ
9) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 2i do OPZ
10) Decyzje (Załącznik 2j do OPZ)
• Decyzja nr 2567/2024 z 20 grudnia 2024 r. pozwolenie na budowę,
• Decyzja nr 3795/2024 z 28 listopada 2024 r., Pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków,
• Zaświadczenie nr 322/2025 z 8 stycznia 2025 r. o ostateczności decyzji nr 2567/2024 z 20.12.2024 r. – pozwolenie na budowę
- stanowiącymi dalej łącznie Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Załącznik nr 2 do SWZ - Zamawiający udostępnia wyżej wymienione załączniki w ogólnodostępnym formacie skompresowanym - .zip, w Załączniku nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy) Zamówienie nie zostało podzielone na części, ponieważ podział zamówienia skutkowałby wystąpieniem istotnych utrudnień skutkujących poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a opisana robota budowlana może zostać wykonana przez jednego wykonawcę. Brak podziału zamówienia na części nie spowoduje ograniczenia konkurencji oraz mniejszej dostępności zamówienia dla sektora MŚP z uwagi na specyfikę zamówienia, które dotyczy roboty budowlanej jednego rodzaju..
4. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji przedmiotu umowy stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zostały zatrudnione osoby na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U.2024.1773 t.j. z dnia 2024.12.03) przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, w liczbie osób gwarantującej prawidłowe i jakościowe wykonanie przedmiotu zamówienia, w zakresie czynności wskazanych w OPZ stanowiącym Załącznik nr 2a do SWZ tj. pracowników wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia wskazanym w OPZ, przy:
1) Robotach rozbiórkowych,
2) Robotach tynkarskich,
3) Robotach malarskich,
4) Robotach sanitarnych,
5) Robotach elektrycznych,
5. W opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2a do OPZ) tam gdzie Zamawiający wskazał producenta/model, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych przy czym za produkt równoważny uważa się produkt spełniający opis przedmiotu zamówienia oraz cechy równoważności wskazane bezpośrednio w opisie przedmiotu zamówienia. Jeśli Wykonawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest umieścić taką informację w Formularzu asortymentowym, stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ poprzez wskazanie producenta i modelu tak, aby Zamawiający miał możliwość zweryfikowania produktu i jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz czy zostały spełnione cechy równoważności. Załączenie Formularza asortymentowego jest obligatoryjne, a jego niezłożenie wraz z ofertą będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia ww. formularza asortymentowego nawet, jeśli oferuje tego samego producenta i model, który wykazany jest w OPZ lub jeśli w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wykazał producenta/modelu i nie dotyczą tej pozycji asortymentowej zapisy do produktów równoważnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
45422100-2 - Stolarka drewniana
45441000-0 - Roboty szklarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – szczegółowe podstawy wykluczenia zostały wskazane w rozdziale VII niniejszego SWZ.2. Warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) zdolności występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wyznacza warunek w tym zakresie: Wykonawca wykaże opłaconą (aktualną) polisę z tytułu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia minimum 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych);
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wyznacza warunek w tym zakresie: Wykonawca wykaże, że:
a) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie o charakterze, złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia polegające na wykonaniu prac remontowych w zakresie obejmującym łącznie co najmniej instalację kanalizacji sanitarnej, instalacji wodociągowej, instalacji klimatyzacji, instalacji wentylacji instalacji elektrycznej oraz robót wykończeniowych pomieszczeń wykorzystywanych do produkcji i podawania żywności w budynku użyteczności publicznej* i/lub lokalu użytkowym**, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. brutto - potwierdzenie: referencje lub inny dokument.
*Przez pomieszczenia wykorzystywane do produkcji i podawania żywności dla potrzeb niniejszego postępowania rozumie się pomieszczenia, w których prowadzona jest działalność objęta regulacją art. 61 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448).
**Przez budynek użyteczności publicznej - dla potrzeb niniejszego postępowania rozumie się budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
***Przez lokal użytkowy - dla potrzeb niniejszego postępowania rozumie się jedno pomieszczenie lub zespół pomieszczeń, wydzielone stałymi przegrodami budowlanymi, niebędące mieszkaniem, pomieszczeniem technicznym albo pomieszczeniem gospodarczym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225).
UWAGA! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), warunek doświadczenia nie podlega zsumowaniu. Oznacza to, że przynajmniej jeden z członków konsorcjum musi posiadać wymagane doświadczenie i wykaże się realizacją określonego przez Zamawiającego zakresu prac.
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, złoży na wezwanie Zamawiającego Załącznik nr 8 do SWZ – Wykaz realizowanych zamówień – w oryginale – potwierdzający spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu.
b) dysponuje lub wykaże gotowość dysponowania osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem, posiadającym wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia - tj. co najmniej kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej, zrzeszonym we właściwym samorządzie zawodowym, a także posiadającym min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy oraz co najmniej 18 miesięcy doświadczenia zawodowego przy pracach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2024 poz. 1292).
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, złoży na wezwanie Zamawiającego Załącznik nr 9 do SWZ – Wykaz osób – w oryginale – potwierdzający spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu.
Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu złoży ogólne oświadczenie wskazane w Załączniku nr 3 i/lub odpowiednio nr 4 do SWZ, następnie na potwierdzenie złożonego oświadczenia, wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, złoży na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z art. 274 ustawy Pzp) dokumenty wskazane w rozdziale VIII ust. 2 pkt 3 i 4.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe: Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia. Warunki udziału w postępowaniu zostały określone w rozdziale VIII ust. 2 SWZ, natomiast podstawy wykluczenia zostały zawarte w rozdziale VII SWZ. Wykaz podmiotowych środków dowodowych jakie wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego wykazuje rozdział VII ust. 4 pkt 2 oraz rozdział VIII ust. 2 SWZ.
2. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wymaga:
1) złożenia wraz z ofertą:
a) przez wykonawcę oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców odrębnie - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
c) oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe: Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia. Warunki udziału w postępowaniu zostały określone w rozdziale VIII ust. 2 SWZ, natomiast podstawy wykluczenia zostały zawarte w rozdziale VII SWZ. Wykaz podmiotowych środków dowodowych jakie wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego wykazuje rozdział VII ust. 4 pkt 2 oraz rozdział VIII ust. 2 SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące dokumenty:1) Formularz ofertowy – Formularz ofertowy musi być sporządzony zgodnie z treścią Formularza ofertowego zawartego w Załączniku nr 1 do SWZ tj. zawierać wszystkie jego postanowienia i oświadczenia. Załączenie Formularza ofertowego jest obligatoryjne, a jego niezłożenie wraz z ofertą będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy;
2) Formularz asortymentowy – Formularz asortymentowy musi być sporządzony zgodnie z treścią Formularza asortymentowego zawartego w Załączniku nr 12 do SWZ tj. zawierać wszystkie wymagane informacje i dane. Załączenie Formularza asortymentowego jest obligatoryjne, a jego niezłożenie wraz z ofertą będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy;
3) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Oświadczenie składa:
a) wykonawca, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
b) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
c) podmiot udostępniający zasoby, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ;
4) pełnomocnictwo – (jeśli dotyczy):
a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych właściwych dla formy organizacyjnej, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia ofert lub do złożenia oferty i podpisania umowy;
Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty:
• w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym przez mocodawcę
lub
• jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej opatrzonego
własnoręcznym podpisem mocodawcy, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcę, poświadczającego zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej
lub
• jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej opatrzonego
własnoręcznym podpisem mocodawcy, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, poświadczającego zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej (zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie).
Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności:
• nazwę postępowania o zamówienie publiczne lub nr postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo lub wskazanie, że pełnomocnik posiada upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;
• oznaczenie mocodawcy;
• dane ustanowionego pełnomocnika (imię i nazwisko), określające jego zakres, czas trwania pełnomocnictwa. Zamawiający zaleca, aby pełnomocnictwo zawierało inne informacje pozwalające na jednoznaczną identyfikację danych pełnomocnika, np. nr PESEL.
b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców – wymagania do pełnomocnictwa zostały wskazane w rozdziane VIII ust. 4.
Dalsza treść niniejszego punktu znajduje się w Sekcji IX - Pozostałe informacje, ze względu na ograniczoną liczbę znaków.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu w wysokości 33 000,00 zł;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080, 2185).
Jeżeli wadium jest wnoszone w formach gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jako Beneficjenta należy wskazać Zamawiającego
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego:
Bank PKO BP S.A. rachunek bankowy nr 55 1020 5226 0000 6102 0365 3805.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej w ust. 3 niniejszego rozdziału, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty kwoty wadium w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy pzp.
7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Pzp.
8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci na rachunek bankowy z którego zostało wniesione.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna):1) w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia w Formularzu ofertowym należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie z informacją wskazaną w ust. 1 ww. Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;
2) warunki wskazane w rozdziale VIII ust. 2 pkt 3) i 4) są spełnione, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnia dany warunek;
3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika które roboty budowalne wykonają poszczególni wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
5) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
6) pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty:
a) w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
lub
b) jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, poświadczających zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej
lub
c) jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, poświadczającego zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej (zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie).
(...)
Dalsza treść niniejszego punktu znajduje się w Sekcji IX - Pozostałe informacje, ze względu na ograniczoną liczbę znaków.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zostały określone w Załączniku nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-11 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://halastulecia.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-11 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Dalsza część informacji z Sekcji VII - Przedmiotowe środki dowodowe pkt 7.11 - Wykaz innych wymaganych oświadczeń
lub dokumentów:
(...)
5) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
6) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp (jeśli dotyczy) – Załącznik nr 7 do SWZ: zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby albo inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzające, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasób;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeśli dotyczy) – Załącznik nr 4 do SWZ.
2.
Dalsza część informacji z Sekcji VIII - Warunki zamówienia pkt 8.11 - Wymagania dotyczące składania oferty przez
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
(...)7) pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności:
a) nazwę postępowania o zamówienie publiczne lub nr postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo lub wskazanie, że pełnomocnik posiada upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;
b) nazwy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z uwzględnieniem adresu siedziby;
c) dane ustanowionego pełnomocnika (imię i nazwisko), określające jego zakres, czas trwania pełnomocnictwa. Zamawiający zaleca, aby pełnomocnictwo zawierało inne informacje pozwalające na jednoznaczną identyfikację danych pełnomocnika, np. nr PESEL.
8) w przypadku ustanowienia pełnomocnika, wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
9) dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy zobowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty zostały wskazane w rozdziale VII ust. 4 niniejszego SWZ;
10) wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za realizację zamówienia tj. wykonanie umowy;
11) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna;
12) przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na żądanie Zamawiającego przedstawią umowę regulującą ich współpracę.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa urządzeń i sprzętu medycznego dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii we Wrocławiu z podziałem na 4 pakiety.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Chińskiej 14a i 14b we Wrocławiu
- Usługa cateringowa posiłków dla uczestników wojewódzkich ćwiczeń specjalistycznych Państwowej Straży Pożarnej
- NAJEM MOBILNEGO PRASO-KONTENERA O POJ. 20 M3 ORAZ WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 15 01 06 (...) WYTWORZONYCH NA TERENIE 4 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SPZOZ WE WROCŁAWIU
- Zakup 4 szt. samochodów osobowych na potrzeby DSDiK we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rosochata.
- Malowanie elewacji frontowej i północnej budynku Starostwa
- " Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Nowa Jabłona oraz Nowy Dwór etap I" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce i Nieznanice w Gminie Kłomnice
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.