Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00122688/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
- 2025/BZP 00235503/01 - Wynik z dnia 2025-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawę, montaż wyposażenia na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach realizacji Projektu pod nazwą ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce (...)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.DR.JÓZEFA PSARSKIEGO W OSTROŁĘCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304616
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 120A
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 765 29 21 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@szpital.ostroleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.ostroleka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-ostroleka.ezamawiajacy.pl/app/szpital-ostroleka/dashboard1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawę, montaż wyposażenia na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach realizacji Projektu pod nazwą ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce (...)"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c385eb0-5e49-4e78-ac16-19b507cd4a71
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073051/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.12 Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji funkcjonującego Oddziału Kardiologii Interwencyjnej poprzez roboty budowlane i doposażenie w sprzęt (...).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122688
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MSS-DN-ZPP-26-2/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 334415,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 : Komputer typu notebook min 17¨4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39515400-9 - Rolety
34928472-7 - Oznakowanie
4.5.5.) Wartość części: 5579,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zestawy komputerowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39515400-9 - Rolety
34928472-7 - Oznakowanie
4.5.5.) Wartość części: 152033,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Urządzenia wielofunkcyjne, niszczarki4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39515400-9 - Rolety
34928472-7 - Oznakowanie
4.5.5.) Wartość części: 17534,88 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Telewizory4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39515400-9 - Rolety
34928472-7 - Oznakowanie
4.5.5.) Wartość części: 31539,17 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Tablice magnetyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39515400-9 - Rolety
34928472-7 - Oznakowanie
4.5.5.) Wartość części: 5974,85 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 64.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39515400-9 - Rolety
34928472-7 - Oznakowanie
4.5.5.) Wartość części: 30109,13 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Kuchenki mikrofalowe, czajniki4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39515400-9 - Rolety
34928472-7 - Oznakowanie
4.5.5.) Wartość części: 5930,91 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: Parawany sufitowe*4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39515400-9 - Rolety
34928472-7 - Oznakowanie
4.5.5.) Wartość części: 38560,50 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9: Rolety okienne4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39515400-9 - Rolety
34928472-7 - Oznakowanie
4.5.5.) Wartość części: 21167,81 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10: Oznakowanie pomieszczeń4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39515400-9 - Rolety
34928472-7 - Oznakowanie
4.5.5.) Wartość części: 25985,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zaoferowana cena najkorzystniejszej oferty wynosi 177 386,42 zł co znacząco, w 16,68% przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 2 tj. 152 033,90 zł, a której Zamawiający nie może zwiększyć do zaoferowanej ceny.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zaoferowana cena najkorzystniejszej oferty wynosi 60 672,00 zł co znacząco, w 101,51% przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 6 tj. 30 109,13 zł, a której Zamawiający nie może zwiększyć do zaoferowanej ceny.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zaoferowana cena najkorzystniejszej oferty wynosi 19 820,00 zł co znacząco, w 234,18% przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 7 tj. 5 930,91 zł, a której Zamawiający nie może zwiększyć do zaoferowanej ceny.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zaoferowana cena najkorzystniejszej oferty wynosi 268 749,90 zł co znacząco, w 596,96% przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 8 tj. 38 560,50 zł, a której Zamawiający nie może zwiększyć do zaoferowanej ceny
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Zakup materiałów medycznych i środków opatrunkowych na potrzeby SPZOZ "MEDITRANS OSTROŁĘKA" SPRiTS w Ostrołęce.
- Dostawa paliw silnikowych do pojazdów samochodowych i maszyn Ostrołęckiego TBS Sp. z o.o. w 2026 r.
- Zakup leków na potrzeby SPZOZ "MEDITRANS OSTROŁĘKA" SPRiTS w Ostrołęce.
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- "Dostawa ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego dla uczniów OPW Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 im. 5 Pułku Ułanów Zasławskich w Ostrołęce"
- Dostawa i realizacja kart zakupowych w formie papierowej dla osób uprawnionych - klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu interaktywnego i graficznego na potrzeby pracowni technika grafiki i poligrafii cyfrowej oraz technika informatyka.
- Zakup pomocy dydaktycznych oraz szkolenia kadry realizowane w ramach projektu "Uczeń 4.0 - inteligentne specjalizacje - inteligentna szkoła" dofinansowanego ze środków UE
- "Dostawa komputerów dla Urzędu Miasta i Gminy Góra Kalwaria"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Zakup ambulansów drogowych z mobilnym wyposażeniem diagnostycznym.
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





