Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00359424/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
- 2025/BZP 00365815/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 50
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-287
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 2577499
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@ue.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uekat.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3472b5b1-ef0c-4112-b54c-5c4e8e9a6053
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00667359/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359424
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/017/21016/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 250000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108943,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł 1 – dostawa materiałów promocyjnych – linia standardowa.Opis przedmiotu zamówienia zawierający wymagane właściwości dla zamawianych materiałów do działalności reklamowej i promocyjnej został zawarty w Formularzu nr 3A do SWZ (dla modułu I).
Złożona w ramach modułu I oferta musi zawierać wszystkie pozycje asortymentowe wyszczególnione w Formularzu nr 4A
do SWZ (dla modułu I). W przypadku braku wycenienia którejś z pozycji asortymentowej w ramach modułu I, zamawiający
odrzuci ofertę wykonawcy.
Zamówienie będzie realizowane w terminie maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia zaakceptowania wizualizacji projektu lub do dnia w którym zostanie wyczerpana kwota, o której mowa w § 3 ust. 2 Załącznika nr 1 do SWZ, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi pierwsze. Dostawa materiałów promocyjnych z modułu I (standardowego) będzie
całościowa. Cały asortyment zostanie dostarczony do zamawiającego jednorazowo. Materiały promocyjne z modułu I zostaną dostarczone w ciągu 14 dni kalendarzowych (maksymalny czas) od daty zaakceptowania przez zamawiającego projektu graficznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 86991,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł 2 – dostawa materiałów promocyjnych – tekstylia.Opis przedmiotu zamówienia zawierający wymagane właściwości dla zamawianych materiałów do działalności reklamowej i promocyjnej został zawarty w Formularzu nr 3B do SWZ (dla modułu II).
Złożona w ramach modułu II oferta musi zawierać wszystkie pozycje asortymentowe wyszczególnione w Formularzu nr 4B do SWZ (dla modułu II). W przypadku braku wycenienia którejś z pozycji asortymentowej w ramach modułu II, zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy.
Zamówienie będzie realizowane w terminie maksymalnie 4 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do dnia w którym zostanie wyczerpana kwota, o której mowa w § 3 ust. 2 Załącznika nr 1 do SWZ, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi pierwsze. Dostawa materiałów promocyjnych z modułu II (tekstylia) zostanie zrealizowana w transzach.
Zamawiający dopuszcza zamówienie i dostawę w nie więcej niż 5 transzach, przy czym ostatnie zamówienie zostanie złożone nie później niż w dniu 1 grudnia 2025 roku. Zamawiający przekaże wykonawcy drogą mailową informację o zamówieniu kolejnej transzy określając jednocześnie ilość przedmiotów podlegających dostarczeniu w danej transzy,
jednakże nie mniejszej niż 50 sztuk na transzę. Materiały promocyjne z modułu II zostaną dostarczone w ciągu 14 dni kalendarzowych (maksymalny czas) od daty zaakceptowania przez zamawiającego projektu graficznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 21951,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90031,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297426,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100484,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Siedem Żółtowski Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792556413
7.3.3) Ulica: Myślenicka 186
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-698
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO SIEDEM ŻÓŁTOWSKI GRZEGORZ
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO SIEDEM ŻÓŁTOWSKI GRZEGORZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100484,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28659,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28659,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770001808
7.3.3) Ulica: Igołomska 12
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-983
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28659,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przedmiot umowy dla modułu I (standardowego) będzie realizowany (zamówiony) w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zaakceptowania wizualizacji projektu lub do wyczerpania kwoty wg ceny określonej w Ofercie, w zależności co nastąpi wcześniej.
2.W uzupełniniu do SEKCJI VIII UMOWA (dla części 2) Ogłoszenia:
Przedmiot umowy dla modułu II (tekstylia) będzie realizowany (zamówiony) nie później niż w dniu 1 grudnia 2025 roku lub do wyczerpania kwoty wg ceny określonej w Ofercie, w zależności co nastąpi wcześniej.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Kurs SEP z egzaminem G1E oraz G1D dla nauczycieli i uczniów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
- Mycie zewnętrzne karoserii pojazdów służbowych typu Furgon jednostek Policji na terenie garnizonu śląskiego
- KONSERWACJA URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO TUNELU KATOWICKIEGO I W KOPULE NAD RONDEM
- Przeprowadzenie kursu "CCNA CISCO" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa notebooka
- Usługa transportu próbek do badań dla Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Kielcach oraz materiałów informacyjno-promocyjnych PDE w ramach projektu pn."Projekt Doradztwa Energetycznego".
- Dostawa bluz kangurek- powtórne
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
- Zakup i dostawa materiałów promujących "Branżowe Centrum Umiejętności dla elektroniki"
- Zakup gadżetów reklamowych na potrzeby Zespołu ds. współpracy z zagranicą
- Zakup, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych MARR S.A. w ramach projektu "Flash Flood Prediction and Prevention System" (FLOPRES)
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





