eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uchanie"Dostawa oleju opa³owego do jednostek organizacyjnych i o¶wiatowych na terenie Gminy Uchanie w sezonie grzewczym 2022- 2023"



Og³oszenie z dnia 2022-11-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego do jednostek organizacyjnych i o¶wiatowych na terenie Gminy Uchanie w sezonie grzewczym 2022– 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA UCHANIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368842

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Uchanie

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-510

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 65 77 266

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uchanie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://uguchanie.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju opa³owego do jednostek organizacyjnych i o¶wiatowych na terenie Gminy Uchanie w sezonie grzewczym 2022– 2023”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-63b82f57-665d-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00443914

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://uguchanie.bip.lubelskie.pl/index.php?id=137

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Pani± Ann± Zaj±c tel. 84 65 77 266, email:zp@uchanie.pl
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do„ Formularza do komunikacji”
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urz±dzeñ mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu miniPortal mo¿e byæ ograniczony.
Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: specyfikacja po³±czenia
– formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
format danych oraz kodowanie miniPortal
– formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
oznaczenia czasu odbioru danych
– miniPortal – wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy, integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia. System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
Mozilla Firefox od wersji 15,
Google Chrome od wersji 20

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://uguchanie.bip.lubelskie.pl/index.php?id=137

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;2)dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Wyposa¿enie ujêcia i stacji uzdatniania wody w miejscowo¶ci Mojs³awice w urz±dzenia s³u¿±ce do zaopatrzenia w wodê”prowadzonym w trybie podstawowym;3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ;5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp,zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;7) Wykonawca posiada:a. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy:• w przypadku korzystania z tego uprawnienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 75 ustawy Pzp); • w przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 74 ust. 3ustawy Pzp). b. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania/uzupe³nienia danych osobowych.Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z tego uprawnienia:• nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± (zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp); • nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników (zgodnie z art. 76 ustawy Pzp). W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych,prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.c. Na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO*. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp).d. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): KONTYNUACJA z pkt 3.15: 8) Wykonawcy nie przys³uguje:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.Informacje dodatkowe z art. 14 RODO –obowi±zek informacyjny wzglêdem osób fizycznych, których dane s± przekazane Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu.¬ród³o pozyskania danych oraz kategorie tych danych: Zamawiaj±cy otrzymuje dane osób fizycznych (innych ni¿ Wykonawca) od Wykonawcy, którzy przekazuje mu je w ramach postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Administrator danych mo¿e przetwarzaæ nastêpuj±ce kategorie takich danych– dane zwyk³e takie jak: imiê i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, stanowisko s³u¿bowe,kwalifikacje, inne podstawowe dane, podane tylko w niezbêdnym zakresie do prawid³owego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pozosta³e wymagane informacje (m.in. na temat administratora, przys³uguj±cych praw), zosta³y podane powy¿ej, w punktach 1 – 4, 6 – 8. Wykonawca jest zobowi±zany przekazaæ informacje zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych osobom fizycznym, których dane osobowe udostêpnia Zamawiaj±cemu

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego do ni¿ej wymienionych obiektów:
-Urz±d Gminy Uchanie ok. 45 000 litrów
- Szko³a Podstawowa w Uchaniach ok. 30 000 litrów
- Szko³a Podstawowa w Teratynie ok. 20 000 litrów
- Dom Ludowy w Jaros³awcu ok. 5 000 litrów

£±czna orientacyjna ilo¶æ zamawianego oleju opa³owego wynosi oko³o 100 000 litrów. Prognozowana ilo¶æ dostaw oleju mo¿e ulec zmianie w zale¿no¶ci od warunków atmosferycznych. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo niewykorzystania ca³ego zakresu ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy przys³ugiwaæ bêdzie wynagrodzenie odpowiadaj±ce warto¶ci faktycznie dostarczonego opa³u. Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o ¿adne roszczenie wzglêdem Zamawiaj±cego z tytu³u konieczno¶ci nie wykorzystania pe³nej ilo¶ci oleju opa³owego.

Parametry jako¶ciowe oleju opa³owego:
Oferowany olej opa³owy powinien spe³niaæ ni¿ej wymienione parametry:
Gêsto¶æ max. 860 kg/m3
Warto¶æ opa³owa min. 42,6 MJ/kg
Temperatura zap³onu min. 56 oC
Lepko¶æ kinematyczna w 20oC max. 6,00 mm2/s
Sk³ad frakcyjny:
- do 250 C destyluje max. 65%(V/V)
- do 350 C destyluje min. 85%(V/V)
Temperatura p³yniêcia max. - 20 oC
Pozost. po koksowaniu: z 10% pozost. destylacyjnej max. 0,3%(m/m)
Zawarto¶æ siarki max. 0,10%(m/m)
Zawarto¶æ wody max. 200 mg/kg
Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max. 24 mg/kg
Pozosta³o¶æ po spopieleniu max. 0,01%(m/m)
Barwa czerwona

Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV) - kod CPV: 09135100-5 olej opa³owy.

Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy oleju wed³ug zamówieñ sk³adanych telefonicznie przez kierowników wymienionych wy¿ej jednostek w terminie nie d³u¿szym ni¿ 48 godzin w godzinach pracy jednostek. Zamówienie obejmuje datê, ilo¶æ i miejsce gdzie ma byæ dostarczony olej.

Zamówienie obejmuje zakup oleju opa³owego oraz wszelkie niezbêdne czynno¶ci zwi±zane z transportem i nape³nianiem zbiorników w kot³owniach.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczania punktów dla ka¿dego kryterium nast±pi wed³ug poni¿szego wzoru:
Cena – waga 70
Ocenie bêdzie podlega³a ³±czna cena brutto podana przez wykonawcê w formularzu ofertowym
Najni¿sza cena brutto oferty spo¶ród z³o¿onych ofert
Liczba pkt = ----------------------------------------------------------------------------- x 70 pkt
Cena brutto badanej oferty

Termin realizacji dostawy – waga 20

Oferowany najkrótszy termin realizacji dostawy (w godz.)
Liczba pkt = ------------------------------------------------------------------------------------- x 20 pkt
Termin realizacji dostawy w badanej ofercie (w godz.)
Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ ka¿d± partiê oleju opa³owego w ci±gu maksymalnie 48 godzin od z³o¿onego przez zamawiaj±cego (telefonicznie lub faxem) zamówienia, w godzinach od 7³º do 15³º.
Kryterium termin realizacji dostawy obejmuje czas reakcji na zamówienie liczony od z³o¿enia przez zamawiaj±cego, pe³nomocnika zamawiaj±cego lub osób upowa¿nionych – w przypadku jednostek organizacyjnych, telefonicznego (lub faksem) zg³oszenia. Skrócenie tego terminu bêdzie odpowiednio punktowane, przy czym zaoferowany przez wykonawcê termin dostawy musi byæ realny. Minimalny termin dostawy to 1 godz. od z³o¿onego zamówienia. Je¿eli Wykonawca nie okre¶li w ofercie terminu dostawy, zamawiaj±cy uzna, ¿e oferuje maksymalny 48 - godzinny termin dostawy.
Ka¿de zg³oszenie i ka¿da dostawa bêd± przez zamawiaj±cego protoko³owane, celem ustalenia, czy wykonawca wywi±zuje siê z realizacji dostaw w zaoferowanym terminie.

warto¶æ opa³owa oleju – waga 10

Zaoferowana warto¶æ opa³owa oleju w ofercie badanej
Liczba pkt = -------------------------------------------------------------------------------- x 10 pkt
Najwiêksza warto¶æ opa³owa oleju spo¶ród z³o¿onych ofert


Uwaga: Za najkorzystniejsz± ofertê w kryterium warto¶æ opa³owa uzna siê ofertê z najwiêksz± warto¶ci± opa³ow±, jednak nie mniejsz± ni¿ 42,6 MJ/kg (warto¶æ minimalna wymagana przez zamawiaj±cego).
Je¿eli wykonawca nie poda w ofercie warto¶ci opa³owej oleju zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca oferuje olej opa³owy o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 42,6 MJ/kg.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom okre¶lonym w ustawie Pzp. oraz w SIWZ i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru (otrzyma najwy¿sz± ilo¶æ punktów).
Je¿eli wybór oferty najkorzystniejszej bêdzie niemo¿liwy, z uwagi na fakt, ¿e zosta³y z³o¿one oferty, które otrzyma³y tak± sam± liczbê punktów w kryteriach ocen, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z ni¿sz± cen±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy (w godz.)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warto¶c opa³owa

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

11.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt. 11 SWZ oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
13.1.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku.
13.1.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie objêtym zamówieniem, czyli obrotem paliwami ciek³ymi udzielon± na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm.).
13.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku.
13.1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
2. w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawc± warunków udzia³u w postêpowaniu: dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca posiada koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z pó¼n. zm).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca posiada koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór stanowi za³±cznik

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

7.17. Dokumenty stanowi±ce ofertê, które nale¿y z³o¿yæ:
• Formularz ofertowy (Za³±cznik nr 1),
• O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik nr 2).
• Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, je¶li ofertê sk³ada pe³nomocnik;
• Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków – je¶li wystêpuje.
7.18. Wykonawca sk³ada ofertê na w³asny koszt i ryzyko, tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty zwi±zane z udzia³em w postêpowaniu, w tym koszty zwi±zane z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty. Konsekwencje z³o¿enia oferty niezgodnie z zapisami SWZ ponosi Wykonawca.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia sk³adaj±c wspóln± ofertê, w takim przypadku ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia mog± byæ:
1) spó³ka cywilna – w rozumieniu przepisów art. 860-875 KC,
2) Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, nie bêd±cy spó³k± cywiln± w rozumieniu przepisów KC np.: tak zwane „konsorcjum” dwóch lub wiêcej Wykonawców.
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
W zakresie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± dokumenty w taki sposób, by przy ich ocenie wspólnie spe³niali w/w warunki. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 9.5 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres wykonaj± poszczególni wykonawcy.
O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

20.2. Warunkiem zawarcia umowy jest dostarczenie n/w dokumentów:
1. w przypadku zawierania umowy z Wykonawcami, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga przed jej zawarciem dostarczenia dokumentu reguluj±cego ich wspó³pracê, np.: umowy spó³ki cywilnej, konsorcjum lub porozumienia. Dokument reguluj±cy wspó³pracê: nie mo¿e zawieraæ postanowieñ, które s± sprzeczne z przepisami Pzp; musi zawieraæ okre¶lenie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, okre¶lenie celu gospodarczego, wskazanie lidera wraz z okre¶leniem kompetencji do wykonywania okre¶lonych czynno¶ci (np. podpisanie umowy, faktur, itd.), wskazanie solidarnej odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienia ZNWU, okre¶lenie czasu trwania wspó³pracy (min. na okres realizacji przedmiotu zamówienia), postanowienie mówi±ce o tym, ¿e wszelkie zmiany tre¶ci dokumentu po zawarciu umowy o niniejsze zamówienie wymagaj± zgody Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-24 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

22. Informacje dodatkowe
22.1. Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 PZP: Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia takich zamówieñ.
22.2. Informacje dot. przeprowadzenia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy PZP: Zamawiaj±cy nie stawia takich wymogów.
22.3. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci prowadzenia rozliczeñ w walutach obcych. Rozliczenia bêd± prowadzone w z³otych polskich (PLN). Zamawiaj±cy nie przewiduje zaliczek.
22.4. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu z zastrze¿eniem art. 261 ustawy PZP.
22.5. Informacja o obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ, je¿eli Zamawiaj±cy dokonuje takiego zastrze¿enia zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy PZP: Zamawiaj±cy nie wprowadza takiego zastrze¿enia. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
22.6. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
22.7. Zamawiaj±cy nie przewiduje aukcji elektronicznej.
22.8. Zamawiaj±cy nie przewiduje z³o¿enia oferty w postaci katalogów elektronicznych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.