Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00443856/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
- 2025/BZP 00548743/01 - Wynik z dnia 2025-11-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa pomieszczeń w bud. J w celu utworzenia oddziału pediatrycznego w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym im. Jana Mikulicza – Radeckiego
we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289012
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Borowska 213
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-556
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: maciej.polanski@usk.wroc.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443874
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00443856
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
4. zmiany (waloryzacji) wysokości Wynagrodzenia Całkowitego, w przypadkach i na zasadach określonych poniżej (zgodnie z art. 439 PZP):
a) waloryzacja jest możliwa w przypadku istotnej zmiany kosztów realizacji Przedmiot Umowy, wynikającej ze wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, której Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie mógł przewidzieć,
b) zmiana wynagrodzenia jest możliwa, jeżeli wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za okres od dnia złożenia oferty do dnia złożenia wniosku o waloryzację przekroczy 5 % (słownie: pięć procent),
c) łączna maksymalna wartość zmiany (wzrostu) wynagrodzenia, dopuszczana w wyniku zastosowania niniejszych postanowień o waloryzacji, nie może przekroczyć 10 % (słownie: dziesięć procent) Wynagrodzenia Całkowitego brutto,
d) szczegółowy sposób waloryzacji wynagrodzenia:
1) waloryzacji podlega ta część wynagrodzenia, która odpowiada zakresowi prac pozostałych do wykonania na dzień złożenia wniosku o waloryzację, pomniejszona o ewentualne wcześniej przyznane kwoty waloryzacji,
2) podstawą do obliczenia zmiany wynagrodzenia będzie wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych (CPI) ogłaszany przez Prezesa GUS. Strony mogą pisemnie uzgodnić zastosowanie innych obiektywnych wskaźników cenowych (np. dotyczących cen określonych grup towarów, usług lub kursów walut, jeśli mają bezpośredni i udokumentowany wpływ na koszty realizacji Przedmiotu Umowy objętego waloryzacją wynagrodzenia, jeżeli będą one w sposób bardziej precyzyjny odzwierciedlać zmianę kosztów realizacji),
3) Wykonawca może złożyć wniosek o waloryzację nie częściej niż raz na 6 (sześć) miesięcy,
4) pierwszy wniosek o waloryzację może być złożony nie wcześniej niż po upływie 6 (sześciu) miesięcy od dnia zawarcia Umowy,
5) wniosek o waloryzację powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie, wskazanie podstawy prawnej i umownej, kalkulację wnioskowanej zmiany wynagrodzenia oraz dokumenty potwierdzające zaistnienie i wpływ zmiany kosztów na realizację Przedmiotu Umowy, którego dotyczy waloryzacja wynagrodzenia. Zamawiający w terminie 14 (czternastu) Dni od otrzymania kompletnego wniosku ustosunkuje się do niego. W przypadku braku porozumienia co do wysokości waloryzacji, Strony podejmą negocjacje w celu ustalenia kwoty zmiany. Jeżeli w terminie kolejnych 14 (czternastu) Dni Strony nie dojdą do porozumienia, wysokość waloryzacji zostanie obliczona jednostronnie przez Zamawiającego na podstawie wskaźnika CPI, o którym mowa w pkt 2).
5. inne zmiany (art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP): Zamawiający dopuszcza inne nieistotne zmiany postanowień Umowy, które nie prowadzą do zmiany charakteru Umowy i nie są sprzeczne z PZP, jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub są korzystne dla Zamawiającego.
4. Każda zmiana Umowy, o której mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, wymaga udokumentowania zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę (np. protokół konieczności, opinie ekspertów, decyzje administracyjne) przez Stronę, która inicjuję zmianę Umowy i zawarcia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Niezależnie od postanowień ust. 3 niniejszego paragrafu oraz § 22 Umowy, Strony ustalają, że żadna zmiana terminów częściowych, o których mowa w § 2 ust. 1 Umowy nie może spowodować przekroczenia terminu, o którym mowa w § 2 ust. 2 Umowy, o więcej niż 30 dni. Jednocześnie, Wykonawca, planując realizację Przedmiotu Umowy, zobowiązany jest uwzględnić ryzyko wystąpienie ewentualnych opóźnień oraz ich wpływ na zachowanie terminu, o którym mowa w § 2 ust. 2 Umowy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawy środków higienicznych ( papier, ręczniki, worki) , pojemników na: ręczniki, mydła, środki dezynfekcyjne i papier toaletowy oraz naczyń jednorazowych z podziałem na trzy zadania.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 109 WE WROCŁAWIU
- SZP/243-344/2025 Dostawa specjalistycznych sond do oscyloskopów w ramach projektu pn."Centrum Technologii Bezpieczeństwa Publicznego" nr FEDS.01.01-IZ.00-0003/24 - zadania.
- SZP/243-336/2025,Dostawa kontrolerów sieci bezprzewodowej
- SZP/243-348/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej.
- Usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, kuchennych i toaletach dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej, w podziale na 2 zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kisielicach
- Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Jackowo Włościańskie i Głodowo Wielkie
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- AD/ZP/167/25 "Rozbudowa istniejących Systemów Kontroli Dostępu w obiektach PP- budynki A1 i A3 kampusu Piotrowo wraz z aktualizacją licencji w zakresie rozszerzenia o dodatkowe punkty dostępowe"
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa drogi gminnej nr 100821C - ul. Rzemieślniczej w Lubiczu Górnym wraz z pętlą autobusową
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





