Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00423489/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup samochodu „microbus” 9-cio osobowego z przystosowaniem do przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIEJSKIE STOWARZYSZENIE OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "POMOCNA DŁOŃ"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250425266
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Gizałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-308
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627411555
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona@wtz-gizalki.idsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/profile.php?id=61580616208520&sk=about
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e4a5289-9755-44a3-b53a-41955b32d8001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wiejskie Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych "POMOCNA DŁOŃ" w Gizałkach
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie oraz rehabilitacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup samochodu „microbus” 9-cio osobowego z przystosowaniem do przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e4a5289-9755-44a3-b53a-41955b32d800
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423489
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSON.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186735,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego samochodu „microbus” 9-cio osobowego z przystosowaniem do przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich zwany dalej „samochodem”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”)
określa minimalne parametry techniczne i wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby oferowany samochód były fabrycznie nowy. Musi spełniać wymagania polskich przepisów o
ruchu drogowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: Art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.Uzasadnienie: W dniu 15.09.2025 r. Zamawiający Wiejskie Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych "POMOCNA DŁOŃ" wszczął postępowanie w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1. W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 26.09.2025 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI GIZAŁKI
więcej: przetargi GIZAŁKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupu fabrycznie nowego pojazdu (minibusa) 9-osobowego (1+8) na potrzeby Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koszalinie.
- Zakup i dostawa nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, 9-miejscowego, na potrzeby Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli
- Zakup samochodu do przewozu uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Stoczku Łukowskim
- Zakup samochodu dostosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością dla Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Zduńskiej Woli
- Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Sanoku
- Zakup nowego mikrobusu do transportu osób z niepełnosprawnościami dla ŚDS w Rejowcu Fabrycznym
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.