eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gizałki"Zakup samochodu "microbus" 9-cio osobowego z przystosowaniem do przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup samochodu „microbus” 9-cio osobowego z przystosowaniem do przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIEJSKIE STOWARZYSZENIE OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "POMOCNA DŁOŃ"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250425266

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Gizałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-308

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627411555

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona@wtz-gizalki.idsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/profile.php?id=61580616208520&sk=about

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e4a5289-9755-44a3-b53a-41955b32d800

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wiejskie Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych "POMOCNA DŁOŃ" w Gizałkach

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie oraz rehabilitacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup samochodu „microbus” 9-cio osobowego z przystosowaniem do przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e4a5289-9755-44a3-b53a-41955b32d800

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423489

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSON.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 186735,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego samochodu „microbus” 9-cio osobowego z przystosowaniem do przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich zwany dalej „samochodem”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”)
określa minimalne parametry techniczne i wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby oferowany samochód były fabrycznie nowy. Musi spełniać wymagania polskich przepisów o
ruchu drogowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: Art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie: W dniu 15.09.2025 r. Zamawiający Wiejskie Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych "POMOCNA DŁOŃ" wszczął postępowanie w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1. W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 26.09.2025 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.