eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baruchowo › Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej do 50 kWp dla SUW w Kłotnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej do 50 kWp dla SUW w Kłotnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARUCHOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 54

1.5.2.) Miejscowość: Baruchowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-821

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 284 56 82

1.5.8.) Numer faksu: 284 58 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@baruchowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baruchowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.baruchowo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej do 50 kWp dla SUW w Kłotnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcd3359f-4a2f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389841/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBR.271.18.2022.KG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na obiekcie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kłotno, gmina Baruchowo, woj. Kujawsko-pomorskie i obejmuje, dostawę, montaż instalacji fotowoltaicznej, sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz rozruch wszystkich systemów paneli fotowoltaicznych, wytwarzających energię elektryczną a także wszelkie inne czynności konieczne do należytego wykonania Zamówienia opisanego w niniejszej SWZ, bądź wymagane zgodnie z obowiązującym prawem oraz zaleceniami właściwych organów administracji publicznej, w zakres której wchodzi:
a) Wykonanie naziemnej konstrukcji wsporczej pod instalację fotowoltaiczną dla 124 szt. paneli (przy założeniu że moc jednego to minimum 390 W. Dla uzyskania zakładanej mocy poszczególnych instalacji fotowoltaicznych Wykonawca może zastosować panele o mocy większej niż wyżej założone.
b) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 48,96 kWp lecz nie większej niż 49,92 kWp (panele fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, inwertery, falowniki, itp.),
c) Wykonanie instalacji odgromowej,
d) Montaż systemu zdalnego odłączania paneli w przypadku zagrożenia pożarowego,
e) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Dokumentacja (instalacje o mocy 6,5 kWp i większe) musi być uzgodniona i podpisana przez Rzeczoznawcę P.Poż.
2. W zakresie wykonania prac związanych z przedmiotem zamówienia, Wykonawca wykona wszelkie prace niezbędne do realizacji zadania, m.in. takie jak:
a) dostawa oraz montaż niezbędnych systemowych konstrukcji, okablowania i urządzeń dla instalacji fotowoltaicznej;
b) wykonanie przejść kablowych przez przegrody (strop, dach, ściany), prowadzenia w terenie oraz zabezpieczenie ich;
c) montaż instalacji odgromowych chroniących zbudowane instalacje;
d) montaż zabezpieczenia i wyłącznika PPOŻ dla instalacji oraz wyraźne jego oznaczenie;
e) opracowanie instrukcji obsługi i instrukcji przeciwpożarowej instalacji;
f) dokonanie wszelkich ewentualnych uzgodnień, zgłoszeń i uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń związanych z prawem budowlanym oraz uzgodnieniami Ppoż;
g) wykonanie niezbędnych prac porządkowych po realizacji prac;
h) uruchomienie oraz przeprowadzenie testów ruchowych jak również prób odbiorczych;
i) dokonanie zgłoszenia (w porozumieniu z Użytkownikami) mikroinstalacji Sprzedawcy energii elektrycznej oraz w razie konieczności uaktualnienia (dostosowania) mocy przyłączeniowej właściwego obiektu;
j) przeszkolenie użytkowników i przekazanie instalacji fotowoltaicznej Zamawiającemu;
k) przekazanie użytkownikowi dokumentacji powykonawczej instalacji fotowoltaicznej.
3. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik do niniejszej SWZ.
4. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia mogą wystąpić nazwy producenta, modelu, symbole, znaki towarowe Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne czyli użycie do wycen i wbudowania materiałów, urządzeń i technologii innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem, że proponowany przez Wykonawcę materiał, urządzenia i technologie posiadają parametry techniczne i fizyczne nie gorsze niż materiały urządzenia i technologie wskazane w tych opracowaniach.
5. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez Polskie oraz Europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Wszystkie materiały i urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z materiałów i wyrobów dostarczonych na miejsce zamontowania przez Wykonawcę.
7. Wszelkie materiały i urządzenia stosowane do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać obowiązującym przepisom i normom, posiadać certyfikaty, atesty lub deklaracje zgodności dopuszczenia do stosowania na rynku polskim.
8. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech).
9. W okresie gwarancji i rękojmi:
a) Naprawy wynikające z udzielonej gwarancji i rękojmi będą wykonywane bezpłatnie.
b) Wykonawca wykona bezpłatny coroczny przegląd instalacji oraz pomiary instalacji po stronie AC oraz DC które dostarczy do Zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) realizacji prac stanowiących przedmiot zamówienia,
b) wywozu i utylizacji odpadów oraz utrzymanie terenu realizacji prac jako uporządkowany,
c) zabezpieczenia na czas realizacji zamówienia terenu prac wraz ze znajdującym się na nim mieniem Wykonawcy i Zamawiającego,
d) zabezpieczenia dostawy niezbędnych materiałów i sprzętu potrzebnych do wykonania zamówienia,
e) zapewnienie bezpieczeństwa w miejscu pracy,
f) przeprowadzenie prac zgodnie z przepisami wykonawczymi,
g) zastosowania wyrobów dopuszczonych do stosowania przy wykonaniu zadania,
h) prace należy wykonywać pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia,
i) prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia,
j) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej. Ewentualny koszt dokumentacji powykonawczej w całości obciążają Wykonawcę.
k) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed planowanym wykorzystaniem materiału lub urządzeń, szczegółowe informacje ich dotyczące, m. in. świadectwa badań, certyfikaty, świadectwa o dopuszczeniu do użytkowania itp.
l) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wszelkich norm dotyczących ochrony środowiska w tym: zastosuje zabezpieczenia przed: zanieczyszczeniem wody pyłami lub substancjami toksycznymi, zanieczyszczeniem powietrza pyłami i gazami, możliwością powstania pożaru, poprzez utrzymywanie sprawnego sprzętu przeciwpożarowego na terenie realizacji zadania, odpowiednie składowanie oraz zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich do materiałów łatwopalnych,
m) Wykonawca zapewni właściwe zabezpieczenie i oznaczenie istniejących instalacji znajdujących się na terenie realizacji zadania,
n) W razie przypadkowego uszkodzenia jakiejkolwiek istniejącej instalacji Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za takie zdarzenie.
o) Wykonawca złoży Zamawiającemu z wyprzedzeniem 3 dni roboczych gotowość do odbioru końcowego.
p) Prace wykonywane będą przy czynnych budynkach, w związku, z czym miejsce prac jak również składowania materiałów powinno być odpowiednio i zgodnie z przepisami zabezpieczone i oznakowane.
q) Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich ewentualnych uzgodnień, zgłoszeń i uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia związane z prawem budowlanym oraz uzgodnieniami Ppoż.
r) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania zgłoszenia (w porozumieniu z Zamawiającym) mikroinstalacji Sprzedawcy energii elektrycznej oraz w razie konieczności uaktualnienia (dostosowania) mocy przyłączeniowej właściwego obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324668,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202950 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Photosun Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331363355

7.3.3) Ulica: Rodzinna

7.3.4) Miejscowość: Głowno

7.3.5) Kod pocztowy: 95-015

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202950 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.