Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00372852/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-12
- 2025/BZP 00381663/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-19
- 2025/BZP 00388050/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-22
- 2025/BZP 00391003/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do dowozu uczniów niepełnosprawnych (w tym co najmniej jednego na wózku inwalidzkim) dla Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3-go Maja 66
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 296795433
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ostrowmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowmaz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=8f175757-04c9-4422-b379-a6e9de999f431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do dowozu uczniów niepełnosprawnych (w tym co najmniej jednego na wózku inwalidzkim) dla Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d9c45e9-6ce0-4b2a-8b36-80430638742b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443107
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042357/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa autobusu w celu przewożenia osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372852
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 636000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do dowozu uczniów niepełnosprawnych (w tym co najmniej jednego na wózku inwalidzkim) dla Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę jednej sztuki autobusu szkolnego (34 miejsc siedzących plus miejsce dla kierowcy i pilota), przystosowanego do dowozu uczniów niepełnosprawnych (w tym co najmniej jednego na wózku inwalidzkim) dla Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.
3. Zakupionym pojazdem Zamawiający zamierza dowozić i odwozić uczniów do szkoły w dniach, w których prowadzone są zajęcia edukacyjne (kursy ok. 50 km dziennie w przypadku dowozu dzieci do szkoły w Starym Lubiejewie lub ok. 150 km dziennie w przypadku dowozu dzieci do szkół w Starym Lubiejewie i w Zuzeli).
4. Oferowany autobus musi być fabrycznie nowy – za taki uznaje się autobus wyprodukowany w roku 2025, nieużywany i dotąd nie rejestrowany.
5. Autobus musi spełniać aktualne wymagania dotyczące emisji hałasu i czystości spalin podane w normie Euro 6 lub wyższej.
6. Oferowany autobus musi spełniać wymagania określone w przepisach zawartych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1251) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 502 z późn. zm.).
7. Oferowany autobus musi posiadać aktualne Świadectwo Homologacji Typu Pojazdu wraz z załącznikami wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności na podstawie ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (Dz. U. poz. 919) – wymagany odpis świadectwa homologacyjnego wraz z załącznikami lub równoważny dokument pod nazwą "świadectwo krajowego indywidualnego dopuszczenia pojazdu"wydany przez Dyrektora Transportowego Dozoru Technicznego należy dołączyć do dokumentacji ofertowej. Zamawiający dopuści także możliwość dostarczenia świadectwa homologacji lub równoważnego dokumentu pod nazwą „świadectwo krajowego indywidualnego dopuszczenia pojazdu” wydanego przez Dyrektora Transportowego Dozoru Technicznego, w terminie nie późniejszym niż w dacie zawiadomienia Zamawiającego o przewidywanym dostarczeniu przedmiotu umowy lub w dniu dostawy pojazdu.
8. Wykonawca dostarczy pojazd na własny koszt.
9. Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy.
10. Szczegółowe wymagania minimalne dot. pojazdu i wyposażenia zawiera załącznik nr 2 „Opis Przedmiotu Zamówienia”.
11. Prawa i obowiązki Wykonawcy są określone szczegółowo w projektowanych postanowieniach umownych.
12. Z uwagi na ograniczenia ilości znaków wprowadzanych do treści ogłoszenia (okoliczności wynikające z ograniczeń technicznych, niezależnych od Zamawiającego) nie ma możliwości wprowadzenia wszystkich niezbędnych informacji. Z tego względu należy zapoznać się z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 868380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 872685,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 868380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE BUS SERVICE Jerzy Jan Biedulewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200163658
7.3.3) Ulica: Portowa 44
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE BUS SERVICE JERZY JAN BIEDULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE BUS SERVICE JERZY JAN BIEDULEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 868380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz zasilania awaryjnego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ostrów Mazowiecka"
- Kompleksowe wykonanie instalacji stałych urządzeń gaśniczych zraszaczowych w obiektach Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Starym Lubiejewie
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 1 (Drugie postępowanie)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja barier transportowych w Gminie Kłodzko - zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością
- DOSTAWA AUTOBUSU DO TRANSPORTU PASAŻERÓW min. 17 os.
- Zakup autobusu do przewozu osób (ilość miejsc 10 - 29)
- Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim - postępowanie powtórzone
- Likwidacja barier transportowych poprzez zakup busa 9 osobowego z windą inwalidzką na jeden wózek inwalidzki do przewozu niepełnosprawnych uczniów Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
więcej: Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





