eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Długołęka › Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na tereny rekreacyjne Gminy Długołęka, z podziałem na 15 zadań (części).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na tereny rekreacyjne Gminy Długołęka, z podziałem na 15 zadań (części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Długołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na tereny rekreacyjne Gminy Długołęka, z podziałem na 15 zadań (części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7453dcc0-3b0d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030809/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na tereny rekreacyjne Gminy Długołęka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361554/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.61.2022.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie nr 1: Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w Budziwojowicach (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia huśtawka wagowa żyrafy lub inny motyw. Urządzenie ma być zgodnie z obowiązującymi polskimi normami, wysokość swobodnego upadku do 1,0 m. Ramię huśtawki wykonane z drewna bezrdzeniowego o średnicy 100 mm, połączone osią obrotu za pomocą dwustronnych, stalowych kształtowników malowanych proszkowo; oś obrotu na czterech uszczelnionych łożyskach kulkowych, stalowa noga zabetonowana bezpośrednio w gruncie, uchwyty na dłonie wykonane z wysoko udarowego plastiku z szerokim (bezpiecznym) zakończeniem, elementy nawiązujące kształtem do głowy zwierzęcia wykonany z płyt HDPE, wraz z huśtawką zamontowane powinny być odbojniki gumowe na kotwach.
Dopuszczalne wymiary urządzenia 3,00 m – 3,20 m dł., wys. 0,8 m – 1,1 m wys.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Budziwojowicach– w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
b) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia drążek stacjonarny zewnętrzny z poręczami, drabinką pionową i poziomą. Charakterystyka urządzenia: wykonane z wysokogatunkowej polskiej stali, malowane metodą proszkową, odporność na czynniki chemiczne, atmosferyczne i na korozję, kompaktowa konstrukcja skręcana śrubami. Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 2,95 m – 3,15 m, wys. 2,6 m – 2,8 m, szer. 1,5 m – 1,7 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Budziwojowicach– w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 6491,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zadanie nr 2: Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w Bukowinie (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia huśtawka wahadłowa bocianie. Wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo, słupy zabetonowane w gruncie, poziom posadowienia 0,70 m, strefa bezpieczna 3,0m x 8,00 m, wysokość swobodnego upadku do 1,35 m. Dopuszczalne wymiary urządzenia: 3,4 m – 3,6 m x 2,15 -2,35 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Bukowinie – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
b) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia typu drabinka z przeplotnią. Wykonanie ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo farbami odpornymi na ścieranie i warunki atmosferyczne; przeplotnia wykonana z lin polipropylenowych wzmocnionych wewnętrznym splotem stalowym. Liny połączone łącznikami wykonanymi z wysokoudarowego tworzywa, słupy zabetonowane w gruncie- poziom posadowienia 0,70 m. Strefa bezpieczna 5,20m x 3,55 m, wysokość swobodnego upadku do 1,20 m.
Dopuszczalne wymiary urządzenia: 2,10-2,30 m x 0,40 m – 0,60 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Bukowinie – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 11581,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Zadanie nr 3: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Bykowie (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 2 szt. nowego urządzenia – stół betonowy do gry w piłkarzyki. Betonowy stół do gry w piłkarzyki jest przystosowany do stania zewnątrz i odporny na zjawiska atmosferyczne. Stół wykonany z betonu płukanego B30 zbrojonego, boiska na stole jest gładzone i pokryte farbą odporną na uderzenia i zjawisk atmosferycznych, drążki piłkarzyków wykonane ze stali nierdzewnej, figurki piłkarzy z tworzywa sztucznego i z gumy.
Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 1,30 – 1,50m, szer. 0,70 m – 0,90 m, wys. 0,8 m – 0,95 m.
Realizacja nie wymaga wykonania nawierzchni w strefie bezpiecznej.
Miejsce montażu –Byków – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/ Sołtysa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 14163,21 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Zadanie nr 4: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Kamieniu (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – zestaw zabawowy. Konstrukcja o profilu 100 x 100 mm, stal ocynkowana i malowana proszkowo; platformy wykonane z antypoślizgowej płyty HPL, odpornej na warunki atmosferyczne; stalowe liny w oplocie polipropylenowym lub nylonowym, łączone trwałymi elementami z tworzywa sztucznego, bezpieczne zaślepki na górze konstrukcji; łączniki, śruby, podkładki i nakrętki wykonane ze stali nierdzewnej i/lub ocynkowane zabezpieczone plastikowymi nasadkami; atestowane łańcuchy ze stali nierdzewnej; konstrukcja kręciołków ze stali nierdzewnej. Wymiary strefy bezpieczeństwa: 51,30 m², nawierzchnia piaskowa o grubości warstwy 30 cm, wysokość swobodnego upadku: 2,0 m, kotwienie na gruncie płaskim 80 cm. Produkt zgodny z normą PN-EN 1176-1:2017-12.
Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 8,5 m – 9,5 m, szer. 2,4 – 3,0 m, wys. 2,1 –2,5 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Kamieniu - w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 35910,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Zadanie nr 5: Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w Łozinie (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – zjazd linowy 25m. Strefa bezpieczeństwa: 32,10 m dł. i 5,90 m szer., wysokość swobodnego upadku 1,20m. Elementy nośne wykonane z drewna sosnowego, toczonego cylindrycznie z rdzeniem lub bezrdzeniowego lub z drewna klejonego wzdłużnie lub metalu zabezpieczonego antykorozyjnie i malowanego proszkowo. Drewno jest impregnowane ciśnieniowo co zabezpiecza je przed wpływem szkodliwych warunków atmosferycznych. Trapy i podesty wykonane ze sklejki drewna liściastego, wodoodpornej, antypoślizgowej. Elementy mocowań wykonane ze stali węglowej konstrukcyjnej są malowane proszkowo lub ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone plastikowymi kapslami poprawiającymi bezpieczeństwo. Głębokość posadowienia 0,50m. Wykonanie zgodnie z normą PN-EN 1176
Dopuszczalne wymiary urządzenia: wys. 3,20 – 3,40 m, szer. 2,8 m – 3,0 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w Łozinie - w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 37864,58 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) Zadanie nr 6: Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w Michałowicach (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia linarium obrotowe, wysokość całkowita 2,55 m, konstrukcja karuzeli wykonana z rur stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo, odpornych na warunki atmosferyczne, element obrotowy oparty na konstrukcji złożonej z dwóch łożysk, rama odciągowa ze stali nierdzewnej. Strefa bezpieczeństwa o średnicy 5,60 m, wysokość swobodnego upadku do 0,60 m. Dopuszczalne wymiary urządzenia: ø 1,5 m – 1,9 m, wys. 2,40 m – 3,0 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Michałowicach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
b) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – karuzela. Strefa bezpieczeństwa: średnica 5,55 m. Konstrukcja i ramiona karuzeli wykonana z rur stalowych, element obrotowy oparty na konstrukcji złożonej z dwóch łożysk, całość malowana metodą proszkową odporną na warunki atmosferyczne, talerz wykonany z ryflowanego aluminium.
Dopuszczalne wymiary urządzenia: śr. 1,50 m – 1,7 m, wys. 0,6 m – 0,8 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w Michałowicach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 16339,54 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7) Zadanie nr 7: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Pruszowicach (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia linarium obrotowe lub urządzenie równoważne, wysokość całkowita 2,55 m, konstrukcja karuzeli wykonana z rur stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo, odpornych na warunki atmosferyczne, element obrotowy oparty na konstrukcji złożonej z dwóch łożysk, rama odciągowa ze stali nierdzewnej. Strefa bezpieczeństwa o średnicy 5,60 m, wysokość swobodnego upadku do 0,60 m. Dopuszczalne wymiary urządzenia: ø 1,5 m – 1,9 m, wys. 2,40 m – 3,0 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Pruszowicach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 9528,51 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8) Zadanie nr 8: Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w Ramiszowie (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – huśtawka wahadłowa. Powierzchnia strefy bezpieczeństwa: 8,00 x 1,75 m, wysokość swobodnego upadku: 1,35 m, słupy nośne oraz belki poziome o przekroju okrągłym i średnicy 100 mm wykonane z drewna klejonego warstwowo z kotwami, nogi huśtawki pochylone w dwóch płaszczyznach, łańcuchy wykonane ze stali nierdzewnej, zawiesia standardowo ocynkowane, malowane proszkowo, siedzisko –metalowy stelaż w oprawie z tworzywa/gumy, górna belka malowana proszkowo, montaż na kotwach. Kolor belek jasna sosna. Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 2,40 m – 2,65 m, szer. 2,10 m – 2,30 m, wys. 2,20 m – 2,40 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Ramiszowie – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
b) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – narty. Wymiary strefy bezpieczeństwa 4,15 m x 3,65 m. Rama nośna wykonana z rur stalowych 90 x 3,6 mm kolor żółty, wsporniki ruchowe z rur stalowych o średnicy 40 – 63 x 3,6 mm kolor szary, pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące wykonane z aluminium kolor szary, siedziska i oparcia stalowe, uchwyty z tworzywa sztucznego, łożyska typu zamkniętego. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. Posadowienie za pomocą kotew zabetonowanych w fundamencie. Wykonanie z normą PN-EN 16630. Dopuszczalne wymiary urządzenia: 1,05 m – 1,25 m, 0,55 m – 0,75 m.
Realizacja nie wymaga wykonania nawierzchni w strefie bezpiecznej.
Miejsce montażu – plac zabaw w Ramiszowie – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
c) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – wioślarz. Wymiary strefy bezpieczeństwa 4,35 m x 3,85 m, Rama nośna wykonana z rur stalowych 90 x 3,6 mm kolor żółty, wsporniki ruchowe z rur stalowych o średnicy 40 – 63 x 3,6 mm kolor szary, pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące wykonane z aluminium kolor szary, siedziska i oparcia stalowe, uchwyty z tworzywa sztucznego, łożyska typu zamkniętego. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. Posadowienie za pomocą kotew zabetonowanych w fundamencie. Wykonanie z normą PN-EN 16630. Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 1,25 m – 1,45 m, szer. 0,7 m – 0, 9 m, wys. 0,9 m – 1, 1 m.
Realizacja nie wymaga wykonania nawierzchni w strefie bezpiecznej.
Miejsce montażu – plac zabaw w Ramiszowie – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
d) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – twister potrójny. Wymiary strefy bezpieczeństwa 4,65 m x 4,40 m. Rama nośna wykonana z rur stalowych 90 x 3,6 mm kolor żółty, wsporniki ruchowe z rur stalowych o średnicy 40 – 63 x 3,6 mm kolor szary, pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące wykonana z aluminium kolor szary, siedziska i oparcia stalowe, uchwyty z tworzywa sztucznego, łożyska typu zamkniętego. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. Posadowienie za pomocą kotew zabetonowanych w fundamencie. Wykonanie z normą PN-EN 16630. Dopuszczalne wymiary urządzenia: 1,55 m – 1,75 m, 1,30 m – 1, 60 m.
Realizacja nie wymaga wykonania nawierzchni w strefie bezpiecznej.
Miejsce montażu – plac zabaw w Ramiszowie – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
e) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – ławka prosta bez oparcia. Słupy nośne oraz belki poziome o przekroju okrągłym i średnicy 100 mm, wykonane z drewna klejonego i/lub bezrdzeniowego powlekanego wielowarstwowo preparatami chroniącymi przed pękaniem, zwietrzeniem, pleśnią. Słupy nośne oraz belki poziome połączone ze sobą prostopadle w jednej osi poprzez siodłowe zakończenie, zabezpieczające przed obrotem wokół własnej osi i rozchwianiem. Słupy nośne i belki poziome zakończone zaokrągleniem o promieniu 50 mm. Siedzisko wykonane z desek impregnowanych. Dopuszczalne wymiary urządzenia: 1,50 m – 1,90 m; 0,35 m – 0, 55m.
Realizacja nie wymaga wykonania nawierzchni w strefie bezpiecznej.
Miejsce montażu – plac zabaw w Ramiszowie – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 14326,34 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

9) Zadanie nr 9: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Siedlcu (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia linarium obrotowe, wymiary: wysokość całkowita 2,55 m, konstrukcja karuzeli wykonana z rur stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo, odpornych na warunki atmosferyczne, element obrotowy oparty na konstrukcji złożonej z dwóch łożysk, rama odciągowa ze stali nierdzewnej. Strefa bezpieczeństwa o średnicy 5,60 m, wysokość swobodnego upadku do 0,60 m. Dopuszczalne wymiary urządzenia: ø 1,5 m – 1,9 m, wys. 2,40 m – 3,0 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Siedlcu – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 9528,81 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

10) Zadanie nr 10: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Skale (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – zjazd linowy 25m. Strefa bezpieczeństwa: 32,10 m dł. i 5,90 m szer., wysokość swobodnego upadku 1,20m. Elementy nośne wykonane z drewna sosnowego, toczonego cylindrycznie z rdzeniem lub bezrdzeniowego lub z drewna klejonego wzdłużnie lub metalu zabezpieczonego antykorozyjnie i malowanego proszkowo. Drewno jest impregnowane ciśnieniowo co zabezpiecza je przed wpływem szkodliwych warunków atmosferycznych. Trapy i podesty wykonane ze sklejki drewna liściastego, wodoodpornej, antypoślizgowej. Elementy mocowań wykonane ze stali węglowej konstrukcyjnej są malowane proszkowo lub ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone plastikowymi kapslami poprawiającymi bezpieczeństwo. Głębokość posadowienia 0,50m. Wykonanie zgodnie z normą PN-EN 1176.
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w Skale - w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 37864,82 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

11) Zadanie nr 11: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Tokarach (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia huśtawka wahadłowa bocianie gniazdo. Wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo, słupy zabetonowane w gruncie, poziom posadowienia 0,70 m, strefa bezpieczna 3,0m x 8,00 m, wysokość swobodnego upadku do 1,35 m. Dopuszczalne wymiary urządzenia: 3,4 m – 3,6 m x 2,15 -2,35 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Tokarach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
b) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia linarium obrotowe. Wysokość całkowita 2,55 m, konstrukcja karuzeli wykonana z rur stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo, odpornych na warunki atmosferyczne, element obrotowy oparty na konstrukcji złożonej z dwóch łożysk, rama odciągowa ze stali nierdzewnej. Strefa bezpieczeństwa o średnicy 5,60 m, wysokość swobodnego upadku do 0,60 m. Dopuszczalne wymiary urządzenia: ø 1,5 m – 1,9 m, wys. 2,40 m – 3,0 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Tokarach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
c) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia typu sklepik. Elementy nośne urządzenia wykonane z drewna sosnowego, toczonego cylindrycznie z rdzeniem lub bezrdzeniowego. W opcji także z drewna klejonego wzdłużnie. Drewno jest impregnowane ciśnieniowo co zabezpiecza je przed wpływem szkodliwych warunków atmosferycznych. Elementy dekoracyjne wykonane ze sklejki drewna liściastego, wodoodpornej, pokrytej filmem melaminowym lub z płyty HDPE odpornej na warunki atmosferyczne. Elementy mocowań wykonane ze stali węglowej konstrukcyjnej są malowane proszkowo lub ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone plastikowymi kapslami, poprawiającymi bezpieczeństwo. Głębokość posadowienia 0,50 m. Urządzenie zgodne z normą PN-EN 1176. Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 1,7 m – 1,5 m, szer. 1,0 m – 1,30 m, wys. 1,50 m – 1,7 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Tokarach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 19513,17 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

12) Zadanie nr 12: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Węgrowie (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia stół betonowy to tenisa stołowego. Stół wykonany z wibrowanego betonu zbrojonego drutem fi 8. Blat z kruszywem ozdobnym szlifowany i malowany lakierem odpornym na zmienne warunki atmosferyczne. Obrzeża blatu zaokrąglone profilem aluminiowym. Siatka z blachy stalowej o grubości 5mm ocynkowana i zamocowana w sposób uniemożliwiający jej kradzież. Wszystkie elementy metalowe ocynkowane ogniowo. Głębokość wkopania 46 cm. Stół posiada certyfikat na zgodność z normami: PN-EN 1510:2006; PN-EN 1176-1:2009+Ap1:2013; PN-EN 1176-7:2009+Ap1:2013 Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 2,6 m – 2,8 m, szer. 1,45 m – 1,6 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 5293,56 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

13) Zadanie nr 13: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Wilczycach (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – wioślarz. Wymiary strefy bezpieczeństwa 4,35 m x 3,85 m, Rama nośna wykonana z rur stalowych 90 x 3,6 mm kolor żółty, wsporniki ruchowe z rur stalowych o średnicy 40 – 63 x 3,6 mm kolor szary, pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące wykonane z aluminium kolor szary, siedziska i oparcia stalowe, uchwyty z tworzywa sztucznego, łożyska typu zamkniętego. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. Posadowienie za pomocą kotew zabetonowanych w fundamencie. Wykonanie z normą PN-EN 16630.
Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 1,25 m – 1,45 m, szer. 0,7 m – 0, 9 m, wys. 0,9 m – 1, 1 m.
Realizacja nie wymaga wykonania nawierzchni w strefie bezpiecznej.
Miejsce montażu – plac zabaw w Wilczycach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
b) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – wyciskanie siedząc podwójne. Urządzenie wykonane z wysokiej jakości stali spawalniczej S 355 (bezszwowej na elementy gięte) i S 235 (na elementy proste), dwukrotnie malowane proszkowo farbami poliestrowymi. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez śrutowanie i cynkowanie. Siedzisko w standardzie wykonane z tworzywa HDPE, w kolorze żółtym, z otworami ułatwiającymi odpływ wody. Elementy konstrukcyjne: główny słup konstrukcyjny urządzenia o średnicy 140 mm, grubość ścianki 3,6 mm. W pozostałych elementach grubość ścianek jest nie mniejsza niż 3 mm. Montaż: mocowanie do fundamentu betonowych (wylewanych na miejscu), osadzonych 10 cm poniżej poziomu terenu. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez śrutowanie i cynkowanie. Stopnice z blachy aluminiowej, ryflowanej o grubości 3 mm. Śruby osłonięte zaślepkami. Wykonano w oparciu o normy: PN-EN 16630:2015, PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-7:2009 oraz Znak Bezpieczeństwa „B”. Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 1,80 m – 2,15 m, szer. 0,5 m – 0, 9 m, wys. 1,6 m – 1,85 m.
Realizacja nie wymaga wykonania nawierzchni w strefie bezpiecznej.
Miejsce montażu – plac zabaw w Wilczycach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
c) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – biegacz. Urządzenie wykonane z wysokiej jakości stali spawalniczej, dwukrotnie malowane proszkowo farbami epoksydowymi i poliestrowymi. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez śrutowanie i cynkowanie. Stopnice z blachy aluminiowej, ryflowanej o grubości 3 mm. Śruby osłonięte zaślepkami. Kolorystyka urządzeń dowolna z palety RAL. Elementy konstrukcyjne: główny słup konstrukcyjny urządzenia o średnicy 90 mm, grubość ścianki 3,6 mm. Pozostałe rury o średnicy: 90 mm, 33,7 mm, 42,4 mm. Łożyska kulkowe typu zamkniętego. Urządzenie posiada ograniczniki ruchu. Urządzenie posiada certyfikat, spełnia wymagania bezpieczeństwa zawarte w normie PN-EN 16630:2015-06. Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 0,80 m – 1,15 m, szer. 0,4 m – 0, 6 m, wys. 1,30 m – 1,50 m.
Realizacja nie wymaga wykonania nawierzchni w strefie bezpiecznej.
Miejsce montażu – plac zabaw w Wilczycach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
d) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – czworościan gimnastyczny. Wysokość swobodnego upadku 2,0 m. Elementy konstrukcyjne ze stali 60x60 mm, elementy stalowe malowane proszkowo, ściana wspinaczkowa wykonana ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej, przeplotnie linowe wykonane z lin polipropylenowych ze stalowym rdzeniem. Urządzenie mocowane przez zabetonowanie w gruncie. Urządzenie zgodne z normą PN-EN 1176. Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 2,00 m – 2,25 m, szer. 2,0 m – 2, 25 m, wys. 2,00 m – 2,30 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Wilczycach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 21425,37 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

14) Zadanie nr 14: Dostawa urządzenia rekreacyjnego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Zaprężynie (fundusz sołecki):

a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – skałka wspinaczkowa. Skałka spinaczkowa zbudowana z materiału imitującego naturalną skałę wyposażona w chwyty wspinaczkowe z tworzyw na bazie żywic. Montaż bezpośrednio w gruncie. Strefa bezpieczna: 7,60m x 5,80m o pow. 41m² . Wysokość swobodnego upadku 2,10m. Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 3,6 m – 3,9 m, szer. 1,8 m – 2,1 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w miejscowości Zaprężynie – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 20041,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

15) Zadanie nr 15: Dostawa urządzenia rekreacyjnego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Pasikurowicach :
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – karuzela. Wymiary strefy bezpieczeństwa: średnica 5,55 m. Konstrukcja i ramiona karuzeli wykonana z rur stalowych, element obrotowy oparty na konstrukcji złożonej z dwóch łożysk, całość malowana metodą proszkową odporną na warunki atmosferyczne, talerz wykonany z ryflowanego aluminium. Dopuszczalne wymiary urządzenia: śr. 1,50 m – 1,7 m, wys. 0,6 m – 0,8 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w Pasikurowicach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 6810,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla zadania nr 1, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Wobec powyższego, Zamawiający postąpił jak w sentencji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14984,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14984,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14984,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Croquet Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961434198

7.3.3) Ulica: Trzebnicka 81

7.3.4) Miejscowość: Szczodre

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14984,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla zadania nr 3, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Wobec powyższego, Zamawiający postąpił jak w sentencji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50881,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50881,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50881,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magicnets Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992655629

7.3.3) Ulica: Transportowa 4

7.3.4) Miejscowość: Żórawina

7.3.5) Kod pocztowy: 55-020

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50881,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla zadania nr 5, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Wobec powyższego, Zamawiający postąpił jak w sentencji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla zadania nr 6, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Wobec powyższego, Zamawiający postąpił jak w sentencji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla zadania nr 7, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Wobec powyższego, Zamawiający postąpił jak w sentencji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19587,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19587,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19587,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Croquet Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961434198

7.3.3) Ulica: Trzebnicka 81

7.3.4) Miejscowość: Szczodre

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19587,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla zadania nr 9, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Wobec powyższego, Zamawiający postąpił jak w sentencji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla zadania nr 10, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Wobec powyższego, Zamawiający postąpił jak w sentencji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla zadania nr 11, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Wobec powyższego, Zamawiający postąpił jak w sentencji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla zadania nr 12, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Wobec powyższego, Zamawiający postąpił jak w sentencji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla zadania nr 13, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Wobec powyższego, Zamawiający postąpił jak w sentencji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla zadania nr 14, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Wobec powyższego, Zamawiający postąpił jak w sentencji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8717,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8717,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8717,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Croquet Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961434198

7.3.3) Ulica: Trzebnicka 81

7.3.4) Miejscowość: Szczodre

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8717,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.