eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Długołęka › Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na tereny rekreacyjne Gminy Długołęka, z podziałem na 15 zadań (części).



Ogłoszenie z dnia 2022-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na tereny rekreacyjne Gminy Długołęka, z podziałem na 15 zadań (części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Długołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na tereny rekreacyjne Gminy Długołęka, z podziałem na 15 zadań (części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7453dcc0-3b0d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030809/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na tereny rekreacyjne Gminy Długołęka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu Formularzy, o których mowa w ust. 2, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu
miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdz. XXI SWZ oraz Projektem umowy (załącznik nr 1 do SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdz. XXI SWZ oraz Projektem umowy (załącznik nr 1 do SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.61.2022.MB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 15

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie nr 1: Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w Budziwojowicach (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia huśtawka wagowa żyrafy lub inny motyw. Urządzenie ma być zgodnie z obowiązującymi polskimi normami, wysokość swobodnego upadku do 1,0 m. Ramię huśtawki wykonane z drewna bezrdzeniowego o średnicy 100 mm, połączone osią obrotu za pomocą dwustronnych, stalowych kształtowników malowanych proszkowo; oś obrotu na czterech uszczelnionych łożyskach kulkowych, stalowa noga zabetonowana bezpośrednio w gruncie, uchwyty na dłonie wykonane z wysoko udarowego plastiku z szerokim (bezpiecznym) zakończeniem, elementy nawiązujące kształtem do głowy zwierzęcia wykonany z płyt HDPE, wraz z huśtawką zamontowane powinny być odbojniki gumowe na kotwach.
Dopuszczalne wymiary urządzenia 3,00 m – 3,20 m dł., wys. 0,8 m – 1,1 m wys.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Budziwojowicach– w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
b) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia drążek stacjonarny zewnętrzny z poręczami, drabinką pionową i poziomą. Charakterystyka urządzenia: wykonane z wysokogatunkowej polskiej stali, malowane metodą proszkową, odporność na czynniki chemiczne, atmosferyczne i na korozję, kompaktowa konstrukcja skręcana śrubami. Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 2,95 m – 3,15 m, wys. 2,6 m – 2,8 m, szer. 1,5 m – 1,7 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Budziwojowicach– w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą
podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zadanie nr 2: Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w Bukowinie (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia huśtawka wahadłowa bocianie. Wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo, słupy zabetonowane w gruncie, poziom posadowienia 0,70 m, strefa bezpieczna 3,0m x 8,00 m, wysokość swobodnego upadku do 1,35 m. Dopuszczalne wymiary urządzenia: 3,4 m – 3,6 m x 2,15 -2,35 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Bukowinie – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
b) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia typu drabinka z przeplotnią. Wykonanie ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo farbami odpornymi na ścieranie i warunki atmosferyczne; przeplotnia wykonana z lin polipropylenowych wzmocnionych wewnętrznym splotem stalowym. Liny połączone łącznikami wykonanymi z wysokoudarowego tworzywa, słupy zabetonowane w gruncie- poziom posadowienia 0,70 m. Strefa bezpieczna 5,20m x 3,55 m, wysokość swobodnego upadku do 1,20 m.
Dopuszczalne wymiary urządzenia: 2,10-2,30 m x 0,40 m – 0,60 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Bukowinie – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą
podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Zadanie nr 3: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Bykowie (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 2 szt. nowego urządzenia – stół betonowy do gry w piłkarzyki. Betonowy stół do gry w piłkarzyki jest przystosowany do stania zewnątrz i odporny na zjawiska atmosferyczne. Stół wykonany z betonu płukanego B30 zbrojonego, boiska na stole jest gładzone i pokryte farbą odporną na uderzenia i zjawisk atmosferycznych, drążki piłkarzyków wykonane ze stali nierdzewnej, figurki piłkarzy z tworzywa sztucznego i z gumy.
Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 1,30 – 1,50m, szer. 0,70 m – 0,90 m, wys. 0,8 m – 0,95 m.
Realizacja nie wymaga wykonania nawierzchni w strefie bezpiecznej.
Miejsce montażu –Byków – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/ Sołtysa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą
podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Zadanie nr 4: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Kamieniu (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – zestaw zabawowy. Konstrukcja o profilu 100 x 100 mm, stal ocynkowana i malowana proszkowo; platformy wykonane z antypoślizgowej płyty HPL, odpornej na warunki atmosferyczne; stalowe liny w oplocie polipropylenowym lub nylonowym, łączone trwałymi elementami z tworzywa sztucznego, bezpieczne zaślepki na górze konstrukcji; łączniki, śruby, podkładki i nakrętki wykonane ze stali nierdzewnej i/lub ocynkowane zabezpieczone plastikowymi nasadkami; atestowane łańcuchy ze stali nierdzewnej; konstrukcja kręciołków ze stali nierdzewnej. Wymiary strefy bezpieczeństwa: 51,30 m², nawierzchnia piaskowa o grubości warstwy 30 cm, wysokość swobodnego upadku: 2,0 m, kotwienie na gruncie płaskim 80 cm. Produkt zgodny z normą PN-EN 1176-1:2017-12.
Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 8,5 m – 9,5 m, szer. 2,4 – 3,0 m, wys. 2,1 –2,5 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Kamieniu - w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą
podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Zadanie nr 5: Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w Łozinie (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – zjazd linowy 25m. Strefa bezpieczeństwa: 32,10 m dł. i 5,90 m szer., wysokość swobodnego upadku 1,20m. Elementy nośne wykonane z drewna sosnowego, toczonego cylindrycznie z rdzeniem lub bezrdzeniowego lub z drewna klejonego wzdłużnie lub metalu zabezpieczonego antykorozyjnie i malowanego proszkowo. Drewno jest impregnowane ciśnieniowo co zabezpiecza je przed wpływem szkodliwych warunków atmosferycznych. Trapy i podesty wykonane ze sklejki drewna liściastego, wodoodpornej, antypoślizgowej. Elementy mocowań wykonane ze stali węglowej konstrukcyjnej są malowane proszkowo lub ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone plastikowymi kapslami poprawiającymi bezpieczeństwo. Głębokość posadowienia 0,50m. Wykonanie zgodnie z normą PN-EN 1176
Dopuszczalne wymiary urządzenia: wys. 3,20 – 3,40 m, szer. 2,8 m – 3,0 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w Łozinie - w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą
podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) Zadanie nr 6: Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w Michałowicach (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia linarium obrotowe, wysokość całkowita 2,55 m, konstrukcja karuzeli wykonana z rur stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo, odpornych na warunki atmosferyczne, element obrotowy oparty na konstrukcji złożonej z dwóch łożysk, rama odciągowa ze stali nierdzewnej. Strefa bezpieczeństwa o średnicy 5,60 m, wysokość swobodnego upadku do 0,60 m. Dopuszczalne wymiary urządzenia: ø 1,5 m – 1,9 m, wys. 2,40 m – 3,0 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Michałowicach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
b) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – karuzela. Strefa bezpieczeństwa: średnica 5,55 m. Konstrukcja i ramiona karuzeli wykonana z rur stalowych, element obrotowy oparty na konstrukcji złożonej z dwóch łożysk, całość malowana metodą proszkową odporną na warunki atmosferyczne, talerz wykonany z ryflowanego aluminium.
Dopuszczalne wymiary urządzenia: śr. 1,50 m – 1,7 m, wys. 0,6 m – 0,8 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w Michałowicach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą
podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7) Zadanie nr 7: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Pruszowicach (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia linarium obrotowe lub urządzenie równoważne, wysokość całkowita 2,55 m, konstrukcja karuzeli wykonana z rur stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo, odpornych na warunki atmosferyczne, element obrotowy oparty na konstrukcji złożonej z dwóch łożysk, rama odciągowa ze stali nierdzewnej. Strefa bezpieczeństwa o średnicy 5,60 m, wysokość swobodnego upadku do 0,60 m. Dopuszczalne wymiary urządzenia: ø 1,5 m – 1,9 m, wys. 2,40 m – 3,0 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Pruszowicach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą
podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8) Zadanie nr 8: Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w Ramiszowie (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – huśtawka wahadłowa. Powierzchnia strefy bezpieczeństwa: 8,00 x 1,75 m, wysokość swobodnego upadku: 1,35 m, słupy nośne oraz belki poziome o przekroju okrągłym i średnicy 100 mm wykonane z drewna klejonego warstwowo z kotwami, nogi huśtawki pochylone w dwóch płaszczyznach, łańcuchy wykonane ze stali nierdzewnej, zawiesia standardowo ocynkowane, malowane proszkowo, siedzisko –metalowy stelaż w oprawie z tworzywa/gumy, górna belka malowana proszkowo, montaż na kotwach. Kolor belek jasna sosna. Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 2,40 m – 2,65 m, szer. 2,10 m – 2,30 m, wys. 2,20 m – 2,40 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Ramiszowie – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
b) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – narty. Wymiary strefy bezpieczeństwa 4,15 m x 3,65 m. Rama nośna wykonana z rur stalowych 90 x 3,6 mm kolor żółty, wsporniki ruchowe z rur stalowych o średnicy 40 – 63 x 3,6 mm kolor szary, pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące wykonane z aluminium kolor szary, siedziska i oparcia stalowe, uchwyty z tworzywa sztucznego, łożyska typu zamkniętego. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. Posadowienie za pomocą kotew zabetonowanych w fundamencie. Wykonanie z normą PN-EN 16630. Dopuszczalne wymiary urządzenia: 1,05 m – 1,25 m, 0,55 m – 0,75 m.
Realizacja nie wymaga wykonania nawierzchni w strefie bezpiecznej.
Miejsce montażu – plac zabaw w Ramiszowie – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
c) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – wioślarz. Wymiary strefy bezpieczeństwa 4,35 m x 3,85 m, Rama nośna wykonana z rur stalowych 90 x 3,6 mm kolor żółty, wsporniki ruchowe z rur stalowych o średnicy 40 – 63 x 3,6 mm kolor szary, pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące wykonane z aluminium kolor szary, siedziska i oparcia stalowe, uchwyty z tworzywa sztucznego, łożyska typu zamkniętego. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. Posadowienie za pomocą kotew zabetonowanych w fundamencie. Wykonanie z normą PN-EN 16630. Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 1,25 m – 1,45 m, szer. 0,7 m – 0, 9 m, wys. 0,9 m – 1, 1 m.
Realizacja nie wymaga wykonania nawierzchni w strefie bezpiecznej.
Miejsce montażu – plac zabaw w Ramiszowie – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
d) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – twister potrójny. Wymiary strefy bezpieczeństwa 4,65 m x 4,40 m. Rama nośna wykonana z rur stalowych 90 x 3,6 mm kolor żółty, wsporniki ruchowe z rur stalowych o średnicy 40 – 63 x 3,6 mm kolor szary, pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące wykonana z aluminium kolor szary, siedziska i oparcia stalowe, uchwyty z tworzywa sztucznego, łożyska typu zamkniętego. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. Posadowienie za pomocą kotew zabetonowanych w fundamencie. Wykonanie z normą PN-EN 16630. Dopuszczalne wymiary urządzenia: 1,55 m – 1,75 m, 1,30 m – 1, 60 m.
Realizacja nie wymaga wykonania nawierzchni w strefie bezpiecznej.
Miejsce montażu – plac zabaw w Ramiszowie – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
e) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – ławka prosta bez oparcia. Słupy nośne oraz belki poziome o przekroju okrągłym i średnicy 100 mm, wykonane z drewna klejonego i/lub bezrdzeniowego powlekanego wielowarstwowo preparatami chroniącymi przed pękaniem, zwietrzeniem, pleśnią. Słupy nośne oraz belki poziome połączone ze sobą prostopadle w jednej osi poprzez siodłowe zakończenie, zabezpieczające przed obrotem wokół własnej osi i rozchwianiem. Słupy nośne i belki poziome zakończone zaokrągleniem o promieniu 50 mm. Siedzisko wykonane z desek impregnowanych. Dopuszczalne wymiary urządzenia: 1,50 m – 1,90 m; 0,35 m – 0, 55m.
Realizacja nie wymaga wykonania nawierzchni w strefie bezpiecznej.
Miejsce montażu – plac zabaw w Ramiszowie – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą
podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

9) Zadanie nr 9: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Siedlcu (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia linarium obrotowe, wymiary: wysokość całkowita 2,55 m, konstrukcja karuzeli wykonana z rur stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo, odpornych na warunki atmosferyczne, element obrotowy oparty na konstrukcji złożonej z dwóch łożysk, rama odciągowa ze stali nierdzewnej. Strefa bezpieczeństwa o średnicy 5,60 m, wysokość swobodnego upadku do 0,60 m. Dopuszczalne wymiary urządzenia: ø 1,5 m – 1,9 m, wys. 2,40 m – 3,0 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Siedlcu – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą
podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

10) Zadanie nr 10: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Skale (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – zjazd linowy 25m. Strefa bezpieczeństwa: 32,10 m dł. i 5,90 m szer., wysokość swobodnego upadku 1,20m. Elementy nośne wykonane z drewna sosnowego, toczonego cylindrycznie z rdzeniem lub bezrdzeniowego lub z drewna klejonego wzdłużnie lub metalu zabezpieczonego antykorozyjnie i malowanego proszkowo. Drewno jest impregnowane ciśnieniowo co zabezpiecza je przed wpływem szkodliwych warunków atmosferycznych. Trapy i podesty wykonane ze sklejki drewna liściastego, wodoodpornej, antypoślizgowej. Elementy mocowań wykonane ze stali węglowej konstrukcyjnej są malowane proszkowo lub ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone plastikowymi kapslami poprawiającymi bezpieczeństwo. Głębokość posadowienia 0,50m. Wykonanie zgodnie z normą PN-EN 1176.
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w Skale - w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą
podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

11) Zadanie nr 11: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Tokarach (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia huśtawka wahadłowa bocianie gniazdo. Wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo, słupy zabetonowane w gruncie, poziom posadowienia 0,70 m, strefa bezpieczna 3,0m x 8,00 m, wysokość swobodnego upadku do 1,35 m. Dopuszczalne wymiary urządzenia: 3,4 m – 3,6 m x 2,15 -2,35 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Tokarach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
b) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia linarium obrotowe. Wysokość całkowita 2,55 m, konstrukcja karuzeli wykonana z rur stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo, odpornych na warunki atmosferyczne, element obrotowy oparty na konstrukcji złożonej z dwóch łożysk, rama odciągowa ze stali nierdzewnej. Strefa bezpieczeństwa o średnicy 5,60 m, wysokość swobodnego upadku do 0,60 m. Dopuszczalne wymiary urządzenia: ø 1,5 m – 1,9 m, wys. 2,40 m – 3,0 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Tokarach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
c) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia typu sklepik. Elementy nośne urządzenia wykonane z drewna sosnowego, toczonego cylindrycznie z rdzeniem lub bezrdzeniowego. W opcji także z drewna klejonego wzdłużnie. Drewno jest impregnowane ciśnieniowo co zabezpiecza je przed wpływem szkodliwych warunków atmosferycznych. Elementy dekoracyjne wykonane ze sklejki drewna liściastego, wodoodpornej, pokrytej filmem melaminowym lub z płyty HDPE odpornej na warunki atmosferyczne. Elementy mocowań wykonane ze stali węglowej konstrukcyjnej są malowane proszkowo lub ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone plastikowymi kapslami, poprawiającymi bezpieczeństwo. Głębokość posadowienia 0,50 m. Urządzenie zgodne z normą PN-EN 1176. Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 1,7 m – 1,5 m, szer. 1,0 m – 1,30 m, wys. 1,50 m – 1,7 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Tokarach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą
podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

12) Zadanie nr 12: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Węgrowie (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia stół betonowy to tenisa stołowego. Stół wykonany z wibrowanego betonu zbrojonego drutem fi 8. Blat z kruszywem ozdobnym szlifowany i malowany lakierem odpornym na zmienne warunki atmosferyczne. Obrzeża blatu zaokrąglone profilem aluminiowym. Siatka z blachy stalowej o grubości 5mm ocynkowana i zamocowana w sposób uniemożliwiający jej kradzież. Wszystkie elementy metalowe ocynkowane ogniowo. Głębokość wkopania 46 cm. Stół posiada certyfikat na zgodność z normami: PN-EN 1510:2006; PN-EN 1176-1:2009+Ap1:2013; PN-EN 1176-7:2009+Ap1:2013 Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 2,6 m – 2,8 m, szer. 1,45 m – 1,6 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą
podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

13) Zadanie nr 13: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Wilczycach (fundusz sołecki):
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – wioślarz. Wymiary strefy bezpieczeństwa 4,35 m x 3,85 m, Rama nośna wykonana z rur stalowych 90 x 3,6 mm kolor żółty, wsporniki ruchowe z rur stalowych o średnicy 40 – 63 x 3,6 mm kolor szary, pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące wykonane z aluminium kolor szary, siedziska i oparcia stalowe, uchwyty z tworzywa sztucznego, łożyska typu zamkniętego. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. Posadowienie za pomocą kotew zabetonowanych w fundamencie. Wykonanie z normą PN-EN 16630.
Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 1,25 m – 1,45 m, szer. 0,7 m – 0, 9 m, wys. 0,9 m – 1, 1 m.
Realizacja nie wymaga wykonania nawierzchni w strefie bezpiecznej.
Miejsce montażu – plac zabaw w Wilczycach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
b) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – wyciskanie siedząc podwójne. Urządzenie wykonane z wysokiej jakości stali spawalniczej S 355 (bezszwowej na elementy gięte) i S 235 (na elementy proste), dwukrotnie malowane proszkowo farbami poliestrowymi. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez śrutowanie i cynkowanie. Siedzisko w standardzie wykonane z tworzywa HDPE, w kolorze żółtym, z otworami ułatwiającymi odpływ wody. Elementy konstrukcyjne: główny słup konstrukcyjny urządzenia o średnicy 140 mm, grubość ścianki 3,6 mm. W pozostałych elementach grubość ścianek jest nie mniejsza niż 3 mm. Montaż: mocowanie do fundamentu betonowych (wylewanych na miejscu), osadzonych 10 cm poniżej poziomu terenu. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez śrutowanie i cynkowanie. Stopnice z blachy aluminiowej, ryflowanej o grubości 3 mm. Śruby osłonięte zaślepkami. Wykonano w oparciu o normy: PN-EN 16630:2015, PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-7:2009 oraz Znak Bezpieczeństwa „B”. Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 1,80 m – 2,15 m, szer. 0,5 m – 0, 9 m, wys. 1,6 m – 1,85 m.
Realizacja nie wymaga wykonania nawierzchni w strefie bezpiecznej.
Miejsce montażu – plac zabaw w Wilczycach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
c) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – biegacz. Urządzenie wykonane z wysokiej jakości stali spawalniczej, dwukrotnie malowane proszkowo farbami epoksydowymi i poliestrowymi. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez śrutowanie i cynkowanie. Stopnice z blachy aluminiowej, ryflowanej o grubości 3 mm. Śruby osłonięte zaślepkami. Kolorystyka urządzeń dowolna z palety RAL. Elementy konstrukcyjne: główny słup konstrukcyjny urządzenia o średnicy 90 mm, grubość ścianki 3,6 mm. Pozostałe rury o średnicy: 90 mm, 33,7 mm, 42,4 mm. Łożyska kulkowe typu zamkniętego. Urządzenie posiada ograniczniki ruchu. Urządzenie posiada certyfikat, spełnia wymagania bezpieczeństwa zawarte w normie PN-EN 16630:2015-06. Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 0,80 m – 1,15 m, szer. 0,4 m – 0, 6 m, wys. 1,30 m – 1,50 m.
Realizacja nie wymaga wykonania nawierzchni w strefie bezpiecznej.
Miejsce montażu – plac zabaw w Wilczycach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.
d) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – czworościan gimnastyczny. Wysokość swobodnego upadku 2,0 m. Elementy konstrukcyjne ze stali 60x60 mm, elementy stalowe malowane proszkowo, ściana wspinaczkowa wykonana ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej, przeplotnie linowe wykonane z lin polipropylenowych ze stalowym rdzeniem. Urządzenie mocowane przez zabetonowanie w gruncie. Urządzenie zgodne z normą PN-EN 1176. Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 2,00 m – 2,25 m, szer. 2,0 m – 2, 25 m, wys. 2,00 m – 2,30 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Wilczycach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą
podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

14) Zadanie nr 14: Dostawa urządzenia rekreacyjnego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Zaprężynie (fundusz sołecki):

a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – skałka wspinaczkowa. Skałka spinaczkowa zbudowana z materiału imitującego naturalną skałę wyposażona w chwyty wspinaczkowe z tworzyw na bazie żywic. Montaż bezpośrednio w gruncie. Strefa bezpieczna: 7,60m x 5,80m o pow. 41m² . Wysokość swobodnego upadku 2,10m. Dopuszczalne wymiary urządzenia: dł. 3,6 m – 3,9 m, szer. 1,8 m – 2,1 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w miejscowości Zaprężynie – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą
podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

15) Zadanie nr 15: Dostawa urządzenia rekreacyjnego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Pasikurowicach :
a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – karuzela. Wymiary strefy bezpieczeństwa: średnica 5,55 m. Konstrukcja i ramiona karuzeli wykonana z rur stalowych, element obrotowy oparty na konstrukcji złożonej z dwóch łożysk, całość malowana metodą proszkową odporną na warunki atmosferyczne, talerz wykonany z ryflowanego aluminium. Dopuszczalne wymiary urządzenia: śr. 1,50 m – 1,7 m, wys. 0,6 m – 0,8 m.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczną urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w Pasikurowicach – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/Sołtysa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą
podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert
będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunki jeśli wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 1 zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę i montaż urządzeń zabawowych o wartości min .:
• dla zadania 1 – 3 000,00 zł brutto,
• dla zadania 2 – 5 000,00 zł brutto,
• dla zadanie 3 – 5 000,00 zł brutto,
• dla zadania 4 – 15 000,00 zł brutto,
• dla zadania 5 – 10 000,00 zł brutto,
• dla zadania 6 – 6 000,00 zł brutto,
• dla zadania 7 – 3 000,00 zł brutto,
• dla zadania 8 – 6 000,00 zł brutto,
• dla zadania 9 – 3 000,00 zł brutto,
• dla zadania 10 – 10 000,00 zł brutto,
• dla zadania 11 – 4 500,00 zł brutto,
• dla zadania 12 – 2 500,00 zł brutto,
• dla zadania 13 – 8 000,00 zł brutto,
• dla zadania 14 – 5 000,00 zł brutto,
• dla zadania 15 – 3 000,00 zł brutto.
Uwaga 1: W przypadku składania oferty na kilka zadań, Zamawiający dopuszcza , aby Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu posłużył się tym samym doświadczeniem, o ile wartość zadania nie będzie mniejsza niż poszczególne wartości wskazane w ww. lit. a.
Uwaga 2: Dla wartości wyrażonych w innej walucie niż PLN Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP ogłoszonego w dniu wszczęcia postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeżeli w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp Wykonawca nie wskazał danych umożliwiających dostęp do tych środków podmiotowych, o których mowa w poniższym ust. 5 – 6 SWZ);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od niego, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy- zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, w w/w wykazie winien wskazać dostawy w wykonaniu których Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe:
1) karty techniczne oferowanych urządzeń,
2) certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia.
Uwaga nr 1: Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane świadczenia spełniają określone przez Zamawiającego wymagania lub cechy.
Uwaga nr 2: Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Uwaga nr 3: Postanowień uwagi nr 2 nie stosuje się, jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) karty techniczne oferowanych urządzeń,
2) certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ww. ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ, z którego wynika, które dostawy, roboty budowlane* czy usługi* wykonają poszczególni Wykonawcy (* jeżeli dotyczy).
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wskazane w Rozdz. VIII ust. 3 pkt 2 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454 – 455 Pzp oraz wskazanym w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.