eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Przebudowa toalet uczniów i personelu w Szkole Podstawowej nr 22 w Sosnowcu



Ogłoszenie z dnia 2023-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa toalet uczniów i personelu w Szkole Podstawowej nr 22 w Sosnowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2960721

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.musialik@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,137584,a56e82a5be27476816e0445bc25ef4c7.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa toalet uczniów i personelu w Szkole Podstawowej nr 22 w Sosnowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38b62d36-3c1f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357223

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.111.2023.HM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 516816,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na przebudowie toalet uczniów i personelu w Szkole Podstawowej nr 22 w Sosnowcu.
2. Część 1: Pion toalet dziewcząt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ, w skład którego wchodzą: Opis przedmiotu zamówienia i Przedmiar robót.
4. Zakresy robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót (wspólny dla części 1 i części 2 zamówienia), który należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji dla części 1 i części 2 zamówienia wynosi: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 258408,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację, polegających na przebudowie toalet uczniów i personelu w Szkole Podstawowej nr 22 w Sosnowcu.
2. Część 2: Pion toalet chłopców.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ, w skład którego wchodzą: Opis przedmiotu zamówienia i Przedmiar robót.
4. Zakresy robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót (wspólny dla części 1 i części 2 zamówienia), który należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji dla części 1 i części 2 zamówienia wynosi: 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 258408,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227794,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240465,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227794,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ciscarpathia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 524677777

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 54/1

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227794,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie Części 2 zamówienia:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie Części 2 zamówienia:
Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 04.09.2023 r. do godziny 9:00 – zostały złożone trzy oferty przez nw. Wykonawców:
1) Ciscarpathia Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 54/1, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, cena zawarta w ofercie to: Część 2 zamówienia: 227.794,25 zł (brutto);
2) INVESTMENT Sławomir Raczyński ul. Pogoria 6/4, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, cena zawarta w ofercie to: Część 2 zamówienia: 184.500,00 zł (brutto);
3) MM REKOP Sp. z o.o. ul. Kościelna 60, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, cena zawarta w ofercie to: Część 2 zamówienia: 240.465,00 zł (brutto).
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części 2 zamówienia Zamawiający, działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) i art. 224 ust. 6 ustawy Pzp, odrzucił pismem z dnia 15.09.2023 r. ofertę złożoną przez Wykonawcę: Sławomir Raczyński INVESTMENT ul. Pogoria 6/4, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie.
Ceny zawarte w dwóch pozostałych ofertach znacznie przewyższyły kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. w odniesieniu do Części 2 zamówienia: 145.000,00 zł.
Zamawiający, działając w trybie art. 289 ust. 1 ustawy Pzp, zaprosił Wykonawców, którzy złożyli oferty nie podlegające odrzuceniu do negocjacji w celu ulepszenia treści ofert – w zakresie Części 1 i Części 2 zamówienia, a następnie – po zakończeniu negocjacji – do złożenia ofert dodatkowych – w trybie art. 294 ustawy Pzp. Do wyznaczonego terminu złożenia ofert dodatkowych – tj. do dnia 28.09.2023 r. do godz. 9:00 – nie złożono żadnej oferty dodatkowej nie podlegającej odrzuceniu.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 2 do poziomu ceny złożonej w ofercie z najniższą ceną (spośród ofert nie podlegających odrzuceniu), tym samym cena ta nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227794,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240465,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. ZAMAWIAJĄCY
Szkoła Podstawowa nr 22 w Sosnowcu
ul. Anieli Urbanowicz 14
41-200 Sosnowiec
Działając na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z Pełnomocnictwami z dnia 01 czerwca 2023 r. przedmiotowe
postępowanie prowadzone jest przez:
Gminę Sosnowiec – Miasto posiadające prawa powiatu
Al. Zwycięstwa 20
41 – 200 Sosnowiec – Pełnomocnik Zamawiającego
Komórka organizacyjna prowadząca postępowanie:
Wydział Zamówień Publicznych i Centralnych Zakupów
ul. Ignacego Mościckiego 14
41 – 200 Sosnowiec
godziny urzędowania – pon. 7:30 – 18:00, wt. – czw. 7:30 – 15:30, pt. 7:30 – 13:00.
tel. 32 296 07 21
tel. 32 296 07 51
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest informacja o prowadzonym postępowaniu:
https://www.bip.um.sosnowiec.pl/m,7058,zamowienia-publiczne-o-wartosci-od-130000-zl.html
3. Wykonawca składa Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art.108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 835, ze zmianami) o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
4. Termin realizacji zamówienia:
- dla części 1 i 2 zamówienia: 6 tygodni (42 dni) dni od dnia zawarcia umowy.
5. Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ dotyczy całości zadania – tj. Części I – Pion toalet dziewcząt i Części
II – Pion toalet chłopców. Wykonawca składając ofertę na jedną część zamówienia powinien uwzględnić poniższą
informację w trakcie opracowywania oferty.
Chcąc złożyć ofertę na którąkolwiek z części postępowania Wykonawca powinien skalkulować cenę w oparciu o 50%
nakładów rzeczowych wskazanych w przedmiarze, z uwagi na fakt, że piony toalet chłopców i dziewcząt są symetryczne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.