Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00368238/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ODBUDOWA I REMONT NAWIERZCHNI ULIC: CMENTARNEJ, FRANCUSKIEJ, LUDOWEJ I ŁĄKOWEJ W JELENIEJ GÓRZE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 75 75 46 390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ODBUDOWA I REMONT NAWIERZCHNI ULIC: CMENTARNEJ, FRANCUSKIEJ, LUDOWEJ I ŁĄKOWEJ W JELENIEJ GÓRZE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d390485a-18bf-4bed-9245-4be198e5862f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040822/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 „Odbudowa i remont nawierzchni ulic: Cmentarnej, Francuskiej, Ludowej i Łąkowej w Jeleniej Górze".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368238
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.45.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4283890,94 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3039766,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odbudowie/remoncie dróg/dróg lokalnych ulic: Cmentarnej, Łąkowej, Francuskiej oraz Ludowej w Jeleniej Górze.Ulice objęte niniejszym zamówieniem zostały uszkodzone w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r.
Część I - Odbudowa drogi lokalnej – ulica Cmentarna w Jeleniej Górze
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odbudowie nawierzchni ulicy Cmentarnej w Jeleniej Górze (na odcinku od skrzyżowania z ulicą Marcinkowskiego do skrzyżowania z ulicą Dworcową).
Zakres robót obejmuje odtworzenie nawierzchni jezdni oraz poboczy, a także regulację włazów kanalizacyjnych oraz zasów wodociągowych.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 380166,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odbudowie/remoncie dróg/dróg lokalnych ulic: Cmentarnej, Łąkowej, Francuskiej oraz Ludowej w Jeleniej Górze.Ulice objęte niniejszym zamówieniem zostały uszkodzone w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r.
Część II: Odbudowa drogi – ulica Łąkowa w Jeleniej Górze
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odbudowie nawierzchni ulicy Łąkowej w Jeleniej Górze (na odcinku od skrzyżowania z ulicą Ceglaną do skrzyżowania z ulicą Ludową). Zakres robót obejmuje odtworzenie nawierzchni jezdni oraz poboczy.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 739231,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odbudowie/remoncie dróg/dróg lokalnych ulic: Cmentarnej, Łąkowej, Francuskiej oraz Ludowej w Jeleniej Górze.Ulice objęte niniejszym zamówieniem zostały uszkodzone w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r.
Część III: Remont drogi lokalnej – ulica Francuska w Jeleniej Górze
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie ulicy Francuskiej w Jeleniej Górze (na odcinku od skrzyżowania z ulicą Dworcową do skrzyżowania z ulicą Ceglaną). Zakres robót obejmuje remont nawierzchni jezdni oraz poboczy.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 1331155,32 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odbudowie/remoncie dróg/dróg lokalnych ulic: Cmentarnej, Łąkowej, Francuskiej oraz Ludowej w Jeleniej Górze.Ulice objęte niniejszym zamówieniem zostały uszkodzone w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r.
Część IV: Odbudowa drogi lokalnej – ulica Ludowa w Jeleniej Górze
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odbudowie nawierzchni ulicy Ludowej w Jeleniej Górze (na odcinku od skrzyżowania z ulicą Ceglaną do mostu nad rzeką Kamienna. Zakres robót obejmuje odtworzenie nawierzchni jezdni oraz poboczy oraz remont obiektu mostowego nad ciekiem (naprawa powierzchni betonowych oraz balustrad).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 1833337,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 610513,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólno-Budowlane "PAMA" Adrian Bucholc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112242332
7.3.3) Ulica: Źródlana 2
7.3.4) Miejscowość: Sosnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 58-564
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Ogólno-Budowlane "PAMA" Adrian Bucholc
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Ogólno-Budowlane "PAMA" Adrian Bucholc
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 656301,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1163011,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 656301,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JELTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112781810
7.3.3) Ulica: Jana Sobieskiego nr 53
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 656301,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1084793,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1815114,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1084793,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JELTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112781810
7.3.3) Ulica: Jana Sobieskiego nr 53
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1084793,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1650017,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2392397,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1650017,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JELTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112781810
7.3.3) Ulica: Jana sobieskiego nr 58
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1650017,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Planowany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia tj. przedmiotu umowy ustala się
do 10 tygodni od daty zawarcia umowy tj. do dnia 01.12.2025 r. (data podpisania protokołu odbioru końcowego).
2. Wykonawca zobowiązany jest na co najmniej 7 dni przed terminem wskazanym w ust. 1 tj. do dnia 24.11.2025 r. zakończyć wykonywanie przedmiotu zamówienia i zgłosić pisemnie Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego (data zgłoszenia kierownika budowy o zakończeniu robót poprzez wpis do dziennika budowy potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego).
Dotyczy części II,III i IV
1. Planowany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia tj. przedmiotu umowy ustala się
do 10 tygodni od daty zawarcia umowy tj. do dnia 28.11.2025 r. (data podpisania protokołu odbioru końcowego).
2. Wykonawca zobowiązany jest na co najmniej 7 dni przed terminem wskazanym w ust. 1 tj. do dnia 21.11.2025 r. zakończyć wykonywanie przedmiotu zamówienia i zgłosić pisemnie Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego (data zgłoszenia kierownika budowy o zakończeniu robót poprzez wpis do dziennika budowy potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego).
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Patomorfologii w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej
- Dostawa serwerów z macierzą i oprogramowaniem na potrzeby realizacji zadań związanych z projektem pn. "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Jelenia Góra"
- Dostawa samochodu 9-osobowego do przewozu osób ze szczególnymi potrzebami w ramach projektu "Dostępny samorząd 2.0"
- Usługi sprzątania obiektu Filharmonii oraz terenów zewnętrznych w 2026 roku
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
- Obsługa serwisowa systemu sterowania automatycznymi słupkami blokującymi zlokalizowanymi w zabytkowej części miasta Jeleniej Góry
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





