Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00524191/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa samochodów ciężarowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY Z SIEDZIBĄ W DĄBRÓWCE WIELKIEJ K/ZGIERZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470306752
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówka Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gzkdabrowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzkdabrowka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84b8738e-8f6a-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa samochodów ciężarowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84b8738e-8f6a-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029943/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup i dostawa samochodów ciężarowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524191
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-15/PN/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 586991,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego samowyładowczego do 3,5 tony.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ, natomiast specyfikację oferowanego sprzętu Wykonawca zobowiązany jest zadeklarować w karcie katalogowej, stanowiącej Załącznik nr 2A do SWZ, poprzez jego uzupełnienie.
Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach
i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4
do SWZ.
Na fabrycznie nowy samochód ciężarowy samowyładowczy do 3,5 tony Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji, bez limitu kilometrów, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag.
Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od daty przekazania zamawiającemu przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem zdawczo- odbiorczym bez uwag.
Gwarancja dla samochodu ciężarowego samowyładowczego do 3,5 tony obejmuje układ mechaniczny, elektryczny i hydrauliczny pojazdu, elementy blacharskie, powłokę lakierniczą, perforację elementów nadwozia. W okresie zaoferowanej przez Wykonawcę gwarancji wszelkie koszty naprawy pokrywa Wykonawca. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich wad przedmiotu umowy w terminie max. 14 dni, liczonych od dnia zgłoszenia. Koszty standardowych przeglądów okresowych, wynikających z przebiegu pojazdu (w okresie obowiązywania gwarancji), określonych przez producenta pokrywa Wykonawca, koszty materiałów eksploatacyjnych wykorzystanych do przeglądów obciążają Zamawiającego.
W przypadku awarii odbiór pojazdu do naprawy, o ile naprawa nie będzie możliwa w miejscu stacjonowania pojazdu, odbywać się będzie, w okresie obowiązywania gwarancji, na koszt Wykonawcy.
Oferowany przez wykonawcę samochód musi być w pełni sprawny, spełniać wymagania:
- dotyczące homologacji pojazdów określone w ustawie
z dnia 14 kwietnia 2023 r o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (tj. Dz. U z 2023 r, poz 919)
- dotyczące warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U z 2016 poz. 2022
ze zm)
Przedmiot zamówienia musi być kompletny i gotowy do pracy, zgodnie z jego przeznaczeniem bez dokonywania żadnych dodatkowych zakupów.
Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ lub powszechnie obowiązujących. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
Miejsce dostawy: siedziba Gminnego Zakładu Komunalnego w Dąbrówce Wielkie, ul. Kościelna 6/8; 95-100 Zgierz
Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcom z tym,
że zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.5.5.) Wartość części: 180487,8 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup samochodu ciężarowego samowyładowczego dwuosiowego powyżej 3,5 tony wraz z czołownicą i pługiem odśnieżnym.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ, natomiast specyfikację oferowanego sprzętu Wykonawca zobowiązany jest zadeklarować w karcie katalogowej, stanowiącej Załącznik nr 2B do SWZ, poprzez jego uzupełnienie.
Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach
i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4
do SWZ.
Oferowany przez wykonawcę samochód musi być w pełni sprawny, spełniać wymagania:
- dotyczące homologacji pojazdów określone w ustawie
z dnia 14 kwietnia 2023 r o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (tj. Dz. U z 2023 r, poz 919)
- dotyczące warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U z 2016 poz. 2022
ze zm)
Przedmiot zamówienia musi być kompletny i gotowy do pracy, zgodnie z jego przeznaczeniem bez dokonywania żadnych dodatkowych zakupów.
Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ lub powszechnie obowiązujących. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
Miejsce dostawy: siedziba Gminnego Zakładu Komunalnego w Dąbrówce Wielkie, ul. Kościelna 6/8; 95-100 Zgierz
Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcom z tym,
że zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.5.5.) Wartość części: 406504,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SHN-PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971727826
7.3.3) Ulica: JEMIOŁOWA 8
7.3.4) Miejscowość: STANOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221892 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "DOMAŃSKI" PAWEŁ DOMAŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572599343
7.3.3) Ulica: UL. WOLNOŚCI 3
7.3.4) Miejscowość: BODZENTYN
7.3.5) Kod pocztowy: 26-010
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "DOMAŃSKI" PAWEŁ DOMAŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PHU "DOMAŃSKI" PAWEŁ DOMAŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480930 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojazdu terenowego UTV razem z wyposażeniem i przyczepą transportową dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Środzie Wielkopolskiej
- Dostawa pojazdu terenowego UTV z przyczepa transportową dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Słupcy
- "Zakup agregatu wraz z zestawem transportowym"
- Dostawa trzech pontonów ratowniczych z silnikiem zaburtowym w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Zakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych - mobilna stacja uzdatniania wody zamontowana na przyczepie
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





