Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00340147/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
- 2022/BZP 00350260/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Rehabilitacji po COVID-19 w Orzyszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Orzysz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671515
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Orzysz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-250
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@orzysz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.orzysz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Centrum Rehabilitacji po COVID-19 w Orzyszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a9a7d5b-2f72-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006898/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa Centrum Rehabilitacji po COVID-19 w Orzyszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340147/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPF.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku centrum rehabilitacji po COVID 19 w miejscowości Orzysz na działce o nr geod. 257, obręb Orzysz.
• Powierzchnia zabudowy • 206,88 m2
• Powierzchnia użytkowa ogółem • 165,20 m2
• Kubatura • 1095,00 m3
• Wysokość obiektu • 7,12 m
• Wymiary obiektu • 23,64 m x 11,04 m
• Liczba kondygnacji • 2,0, budynek parterowy, niepodpiwniczony
• Zaopatrzenie w energię elektryczną • z projektowanego przyłącza energetycznego
• Zaopatrzenie w wodę • z projektowanego przyłącza wodociągowego
• Odprowadzenie wód opadowych • Powierzchniowe, zagospodarowane na własnej działce
• Odprowadzenie ścieków bytowych • do sieci kanalizacyjnej gminnej poprzez projektowane przyłącze
• Ogrzewanie • z projektowanego przyłącza do miejskiej sieci ciepłowniczej
Wykaz pomieszczeń
• 1 • Wiatrołap o pow. 5,05 m2
• 2 • Recepcja/k0omunikacja o pow. 10,10 m2
• 3 • Pomieszczenie do wykonywania zabiegów o pow. 18,97 m2
• 4 • Pomieszczenie do wykonywania zabiegów o pow. 14,64 m2
• 5 • Sala gimnastyki o pow. 24,86 m2
• 6 • Pomieszczenie do wykonywania zabiegów o pow. 9,98 m2
• 7 • Pomieszczenie do wykonywania zabiegów o pow. 9,92 m2
• 8 • Pomieszczenie do wykonywania zabiegów o pow. 13,64 m2
• 9 • Pomieszczenie do wykonywania zabiegów o pow. 10,62 m2
• 10 • WC męskie o pow. 3,75 m2
• 11 Toaleta dla niepełnosprawnych/damska o pow. 6,25 m2
• 12 WC dla personelu o pow. 3,54 m2
• 13 Przebieralnia o pow. 4,39 m2
• 14 Pomieszczenie porządkowe o pow. 2,82 m2
• 15 Hall o pow. 25,41 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty budowlane, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót-Załącznik nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45213240-7 - Roboty budowlane w zakresie gospodarskich obiektów budowlanych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty .Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 1 000 000,00 zł brutto.W postępowaniu zostało złożonych w terminie 7 ofert. Ceny brutto jakie zaproponowali Wykonawcy za realizację zamówienia przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia powyższej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY REMONTU ELEWACJI Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU O FUNKCJI EDUKACYJNEJ NA TERENIE LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
więcej: Sieć telekomunikacyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.