eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzysz › Budowa Centrum Rehabilitacji po COVID-19 w Orzyszu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Rehabilitacji po COVID-19 w Orzyszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Orzysz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671515

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Orzysz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-250

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@orzysz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.orzysz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Centrum Rehabilitacji po COVID-19 w Orzyszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a9a7d5b-2f72-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006898/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa Centrum Rehabilitacji po COVID-19 w Orzyszu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340147/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPF.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku centrum rehabilitacji po COVID 19 w miejscowości Orzysz na działce o nr geod. 257, obręb Orzysz.

• Powierzchnia zabudowy • 206,88 m2
• Powierzchnia użytkowa ogółem • 165,20 m2
• Kubatura • 1095,00 m3
• Wysokość obiektu • 7,12 m
• Wymiary obiektu • 23,64 m x 11,04 m
• Liczba kondygnacji • 2,0, budynek parterowy, niepodpiwniczony
• Zaopatrzenie w energię elektryczną • z projektowanego przyłącza energetycznego
• Zaopatrzenie w wodę • z projektowanego przyłącza wodociągowego
• Odprowadzenie wód opadowych • Powierzchniowe, zagospodarowane na własnej działce
• Odprowadzenie ścieków bytowych • do sieci kanalizacyjnej gminnej poprzez projektowane przyłącze
• Ogrzewanie • z projektowanego przyłącza do miejskiej sieci ciepłowniczej

Wykaz pomieszczeń
• 1 • Wiatrołap o pow. 5,05 m2
• 2 • Recepcja/k0omunikacja o pow. 10,10 m2
• 3 • Pomieszczenie do wykonywania zabiegów o pow. 18,97 m2
• 4 • Pomieszczenie do wykonywania zabiegów o pow. 14,64 m2
• 5 • Sala gimnastyki o pow. 24,86 m2
• 6 • Pomieszczenie do wykonywania zabiegów o pow. 9,98 m2
• 7 • Pomieszczenie do wykonywania zabiegów o pow. 9,92 m2
• 8 • Pomieszczenie do wykonywania zabiegów o pow. 13,64 m2
• 9 • Pomieszczenie do wykonywania zabiegów o pow. 10,62 m2
• 10 • WC męskie o pow. 3,75 m2
• 11 Toaleta dla niepełnosprawnych/damska o pow. 6,25 m2
• 12 WC dla personelu o pow. 3,54 m2
• 13 Przebieralnia o pow. 4,39 m2
• 14 Pomieszczenie porządkowe o pow. 2,82 m2
• 15 Hall o pow. 25,41 m2


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty budowlane, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót-Załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45213240-7 - Roboty budowlane w zakresie gospodarskich obiektów budowlanych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty .Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 1 000 000,00 zł brutto.
W postępowaniu zostało złożonych w terminie 7 ofert. Ceny brutto jakie zaproponowali Wykonawcy za realizację zamówienia przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia powyższej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.