Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa opracowania programu i Przewodnika Metodycznego nauczania predykcji zmian zawodów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Zamojska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060044114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pereca 2
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6383444
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@akademiazamojska.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.akademiazamojska.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa opracowania programu i Przewodnika Metodycznego nauczania predykcji zmian zawodów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbfc10c3-4c95-4d64-910f-d6b4accd9a03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00441869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00077388/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa opracowania programu i przewodnika metodycznego nauczania predykcji zmian zawodów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu
komunikacja miedzy
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy znajdującej się pod adresem:
https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet oraz przy użyciu poczty elektronicznej:
rektorat@akademiazamojska.edu.pl
Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji (innych niż oferta)
przekazywanych na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na
adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. Ogólne
wymagania techniczne i organizacyjne oraz zasady korzystania z Platformy zawiera rozdział III SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, iż będąc administratorem danych oraz mając na względzie przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej "RODO"), wdrożył środki bezpieczeństwa adekwatne do zidentyfikowanych przez siebie ryzyk oraz dające rękojmie należytego zabezpieczenia danych osobowych przekazywanych w ramach postępowania. W związku z ograniczoną liczbą znaków możliwych do wykorzystania w ogłoszeniu, Zamawiający odsyła do treści SWZ gdyż z przyczyn technicznych nie ma możliwości przytoczenia w sposób wyczerpujący klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AI.0920.01.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania programu i Przewodnika Metodycznego nauczania predykcji zmian zawodów.
Zadanie realizowane jest w ramach projektu: "Badania naukowe nad systemem dostosowania oferty szkolnictwa branżowego do potrzeb lokalnych rynków pracy z wykorzystaniem metod i technik predykcyjnych."
Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania programu nauczania predykcji zmian zawodów i na jego podstawie Przewodnika Metodycznego w formie podręcznika PDF i w wersji drukowanej, dedykowanego do nauczania predykcji zmian zawodów na rynku krajowym oraz lokalnym w perspektywie średnioterminowej (5 lat) i długoterminowej (10–15 lat) z wykorzystaniem różnych metod analitycznych i predykcyjnych. Wykonawca opracuje co najmniej jedną, preferencyjnie kilka metod tworzenia predykcji, które zostaną wykorzystane przy opracowaniu Przewodnika. Metody mogą wykorzystywać specjalistyczne oprogramowanie do tworzenia wielu wariantów bazowych przyszłego otoczenia systemowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ)
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość krajów UE, dla których zostaną zbadane metody
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość metod tworzenia predykcji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w następującym zakresie:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będą dysponować zespołem składającym się co najmniej z trzech osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (przez cały okres obowiązywania umowy) oraz posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie określone poniżej:
udział w przygotowaniu w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 szkoleń/warsztatów/kursów dla osób dorosłych z zakresu tworzenia predykcji metodami heurystycznymi z wykorzystaniem planowania scenariuszowego metodami dedukcji, indukcji i wielowymiarowej dedukcji oraz z użyciem specjalistycznego oprogramowania do tworzenia wielowariantowych predykcji.
udział w przygotowaniu w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 pełnych programów nauczania osób dorosłych, które zostały następnie zrealizowane w formie szkoleń/warsztatów/kursów. Zamawiający dopuszcza realizację wskazanych szkoleń/warsztatów/kursów przez Wykonawcę lub inne podmioty. Wykonawca powinien wykazać się co najmniej ich przygotowaniem.
udział w przygotowaniu i realizacji w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 badań polegających na przeprowadzeniu analizy porównawczej.
Przynajmniej jeden członek zespołu powinien posiadać naukowy tytuł doktora.
Doświadczenie w analizie potrzeb edukacyjnych – udział w przeprowadzeniu w ciągu 3 lat przed złożeniem oferty minimum 2 badań diagnozujących potrzeby edukacyjnych przedsiębiorstw oraz uczniów / słuchaczy (np. poprzez wywiady, ankiety, warsztaty).
Kompetencje analityczne i predykcyjne – udział w przeprowadzeniu w ciągu 3 lat przed złożeniem oferty minimum 2 badań scenariuszowych obejmujących analizę danych, modelowanie scenariuszy i prognozowanie kompetencji przyszłości i zapotrzebowanie na kwalifikacje.
Znajomość trendów rynku pracy – udział w przeprowadzeniu w ciągu 3 lat przed złożeniem oferty minimum 2 badań trendów na rynkach pracy.
Wiedza z zakresu zarządzania kompetencjami – udział w przeprowadzeniu w ciągu 3 lat przed złożeniem oferty minimum 2 badań w zakresie zarządzania kompetencjami.
Doświadczenie w prowadzeniu analiz stanowisk pracy – udział w przeprowadzeniu w ciągu 3 lat przed złożeniem oferty minimum 2 analiz stanowisk pracy.
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będą dysponować ekspertem wiodącym / ekspertką wiodąca, który/która w ciągu 3 lat przed złożeniem oferty był/a autorem / autorką lub współautorem / współautorką:
minimum 2 programów nauczania dla osób dorosłych,
2 programów szkoleń i warsztatów z analizy predykcyjnej z wykorzystaniem scenariuszy eksploracyjnych dotyczących m.in. regionalnych rynków pracy w Polsce,
co najmniej 2 programów nauczania i strategii dedykowanych dla sektora MŚP, instytucji edukacyjnych oraz ekspertów branżowych/rynku pracy oraz ich wdrożenia.
Uwaga!!! Wykonawca może powierzyć wykonanie maksymalnie 2 (dwóch) funkcji (eksperta wiodącego i członka zespołu ) jednej osobie, spełniającej łącznie warunki z punktów a i b). Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania wszystkich funkcji przez jedną osobę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1.Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 7
do SWZ.
2. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postepowaniu:
1. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz należy sporządzić na podstawie wzoru, który stanowi załącznik nr 9 do SWZ w pełnym zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przewidzianym przez Zamawiającego.
Ww. dokument musi być aktualny na dzień ich złożenia oraz potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunku
udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy (dalej Oferta), który zostanie wygenerowany poprzez Platformę,2. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do Oferty ( za pośrednictwem Platformy) aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia i dokumenty:
2.1 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SWZ);
2.2 oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego (zał. nr 4 do SWZ);
Oświadczenie powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym , przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby;
2.3 pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2.4 pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, o ile ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia;
2.5 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ);
2.6 zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o ile ofertę składa Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
2.7 oświadczenia Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ);
Wykonawca, każdy uczestnik Konsorcjum, na potrzeby realizacji danego zamówienia na zasadach wynikających z art. 118 ust.1 ustawy Pzp, wskazany w Ofercie przez Wykonawcę – wypełnia odrębne oświadczenie i opatruje je kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.
2.8 oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, żaden z nich, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu przesłanek określonych rozdz. VII SWZ.
4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia (przez dwóch lub więcej Wykonawców) Zamawiający uzna wymagany warunek za spełniony, jeżeli spełni go co najmniej jeden z Wykonawców samodzielni
5.Zamawiający informuje, że jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót, dotyczy robót budowlanych w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
6.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane, dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7.W przypadku, o którym mowa w pkt 6, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.
8.Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie:
składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert,
będzie zobowiązany do złożenia dokumentów na wezwanie zamawiającego dokonane w trybie art. 274 ust.1 ustawy Pzp, w takim zakresie, w jakim każdy z tych Wykonawców, wykazuje spełnieni warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:1) Terminu wykonania usługi w przypadku:
a) podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie Zadania,
b) wystąpienia siły wyższej,
c) przerwania lub opóźnienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, o czas przerwania lub opóźnienia.
2) Wynagrodzenia i płatności w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie Zadania.
3) Innych zmian, w przypadku:
a) podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie Zadania w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
b) zmiany przepisów prawa o charakterze powszechnie obowiązującym wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych w zakresie w jakim zmiana przepisów prawa o charakterze powszechnie obowiązującym będzie miała wpływ na postanowienia niniejszej umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-03 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców na podstawie przesłanek wprowadzonych ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, to jest: - Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; - Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; - Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: nie dłuższy niż do 40 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy na wykonanie zamówienia, nie później niż do dnia 12 grudnia 2025 r.
Nieprzekraczalny termin wykonania przedmiotu umowy o którym mowa powyżej, jest funcjonalnie związany z faktem współfinansowania przedmiotu umowy ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach projektu: "Badania naukowe nad systemem dostosowania oferty szkolnictwa branżowego do potrzeb lokalnych rynków pracy z wykorzystaniem metod i technik predykcyjnych" zaplanowanych na 2025 rok.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- DEMONTAŻ ISTNIEJĄCEJ, DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE NOWEJ ROZRYWARKI DO WORKÓW W SORTOWNI ODPADÓW ZMIESZANYCH W REGIONALNYM ZAKŁADZIE ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W DĘBOWCU
- Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa
- "Dostawa wyposażenia i uzbrojenia osobistego" dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu
- Usługa opracowania programu i Przewodnika Metodycznego nauczania predykcji zmian zawodów
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w wybranych obiektach prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2026
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych we wszystkich jednostkach prokuratur okręgu zamojskiego oraz terenu zewnętrznego wokół Prokuratury Rejonowej w Janowie Lubelskim w roku 2026
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia, wyjazd studyjny i ekspertyzy w zakresie priorytetyzacji LPW w woj. łódzkim na potrzeby zintegrowanego systemu działań dla zwiększenia retencji wody na terenach LPW w ujęciu zlewniowym
- Organizacja i realizacja trzydniowych szkoleń pt."Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno - pomocowych"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla uczniów Zespołu Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica w Zduńskiej Woli w zawodzie technik elektronik i technik automatyk
- Usługa opracowania programu i Przewodnika Metodycznego nauczania predykcji zmian zawodów
- Opracowanie raportów z kolejnych etapów weryfikacji zgodności ze standardem merytorycznym w obszarze zawodowym 5 e-materiałów do nauki języka obcego zawodowego
- Szkolenie dla osób bezrobotnych pn.: "Operator obrabiarek sterowanych numerycznie wraz z egzaminem czeladniczym", w ramach projektu "Nie czekaj - zdobądź doświadczenie (III)" EFS+
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.