Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00339607/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00339859/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa i bieżące utrzymanie ogólnodostępnych toalet publicznych w Świnoujściu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 321 24 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie/aukcje1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa i bieżące utrzymanie ogólnodostępnych toalet publicznych w Świnoujściu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d10d43e2-1773-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037237/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Obsługa i bieżące utrzymanie fontann miejskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339607
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 804000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 713000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na obsłudze i bieżącym utrzymaniu ogólnodostępnych toalet publicznych w Świnoujściu.
2. Zakres rzeczowy usługi obejmuje obsługę i utrzymanie czystości w 8 (słownie: osiem) toaletach publicznych, w tym:
a) czterech ogólnodostępnych, niepłatnych toaletach ze stałą obsługą, zlokalizowanych:
- w Parku im. F. Chopina w Świnoujściu,
- w Parku Zdrojowym w Świnoujściu, w okolicy boiska sportowego,
- w Parku Zdrojowym w Świnoujściu, w okolicy Szpitala Miejskiego,
- na Targowisku Miejskim przy ul. Kołłątaja 4a w Świnoujściu,
b) czterech ogólnodostępnych, płatnych toaletach z obsługą dochodzącą, zlokalizowanych:
- przy ul. Matejki w Świnoujściu (obok kortów tenisowych),
- przy ul. Malczewskiego w Świnoujściu (obok placu zabaw),
- przy ul. Grunwaldzkiej w Świnoujściu (Świat Zabaw, Sportu i Rekreacji),
- przy ul. Ludzi Morza w Świnoujściu (Mini Park osiedlowy).
3. Zamówienie obejmuje stałą i doraźną obsługę oraz utrzymanie porządku w ogólnodostępnych toaletach miejskich według ustalonego w umowie harmonogramu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215500-2 - Toalety publiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 832000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 832000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 832000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Rozwoju Społecznego Spółdzielnia Socjalna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993252613
7.3.3) Ulica: Dworcowa 2
7.3.4) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
7.3.5) Kod pocztowy: 66-470
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Niektóre czynności utrzymania czystości oraz drobnych napraw
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROZWOJU SPOŁECZNEGO SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROZWOJU SPOŁECZNEGO SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 832000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-02 do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- "Promocja Miasta Świnoujście poprzez sport realizowana przez zespół piłki nożnej, biorący udział w rozgrywkach ligowych organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej"
- "Rozbudowa i przebudowa parkingu dla samochodów osobowych na terenie działki nr 210/21 obręb 0010 Świnoujście, stanowiącym teren zamknięty MON"
- Zakup samochodu 9 osobowego w ramach budżetu obywatelskiego " Ekologiczny i ekonomiczny transport dla dzieci z SOSW "
- Wykonanie wybranych fragmentów elewacji na budynku szkoły wraz z wymianą stolarki okiennej
- Wykonanie wewnętrznych instalacji oddymiania klatek schodowych A i B wraz z wymianą stolarki okiennej
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Wykonanie usługi utrzymania czystości i porządku w nieruchomościach komunalnych położonych na terenie miasta Giżycko
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania w czystości sanitariatów znajdujących się na terenie Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego
- Ochrona fizyczna mienia należącego do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach.
- Budowa budynku sanitarnego w ramach zadania pn. "Zagospodarowanie terenu targowiska miejskiego w Łasku"
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnego użytkowania w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
więcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.