Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00339607/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00441739/01 - Wynik z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Obsługa i bieżące utrzymanie ogólnodostępnych toalet publicznych w Świnoujściu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.4.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.4.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.7.) Numer telefonu: 91 321 24 25
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339859
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00339607
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nienależytego wykonania umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez przedstawicieli Stron, z zaleceniem ich usunięcia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
2. Jeżeli Wykonawca nie wykona prac w wyznaczonym terminie lub nie usunie uchybień powstałych przy wykonywaniu umowy, Zamawiający może nałożyć na Wykonawcę karę umowną w wysokości 1 % (jednego procenta) wynagrodzenia umownego miesięcznego brutto określonego w § 4 ust. 4 umowy, za każdy dzień zwłoki w realizacji ww. obowiązków.
3. Jeżeli Wykonawca nie wykona prac awaryjnych w umówionym terminie, Zamawiający może nałożyć na Wykonawcę karę umowną w wysokości 0,01 % wynagrodzenia umownego miesięcznego brutto określonego w § 4 ust. 4 umowy, za każdą godzinę zwłoki w podjęciu prac awaryjnych.
4. Jeżeli Wykonawca nie wykona prac w wyznaczonym terminie lub nie usunie usterek Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia tych prac wykonawcy zastępczemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez konieczności uzyskania uprzedniego zezwolenia sądu.
5. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) za nieprzedłożenie w terminie umowy, o której mowa § 7 ust. 2 pkt 2.8 i pkt 2.9.
6. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, za odstąpienie lub wypowiedzenie umowy z przyczyn dotyczących Wykonawcy
7. W przypadku braku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę przy realizacji zamówienia, w sytuacji gdy wykonywane przez te osoby czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy lub w przypadku nie przedstawienia, na wezwanie Zamawiającego dowodów potwierdzających zatrudnienie tych osób, Wykonawcy zostanie naliczona kara umowna w wysokości 2.000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek zatrudnienia osób wykonujących prace fizyczne przy realizacji przedmiotu zamówienia lub nieprzedstawienia w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających zatrudnienie osoby wykonującej prace fizyczne przy realizacji przedmiotu zamówienia .
8. Kary umowne, o których mowa w umowie, Zamawiający potrąci z wynagrodzenia Wykonawcy.
9. Zamawiający uprawniony jest do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, jeżeli wysokość kar umownych nie pokrywa wartości szkody.
10. Przerwy w realizacji usług spowodowane działaniami siły wyższej oraz innymi przyczynami, niezawinionymi przez Wykonawcę, nie pociągają za sobą obowiązku zapłaty kar umownych.
11. Odstąpienie od umowy lub jej rozwiązanie w inny sposób nie wyłącza prawa do naliczenia
i dochodzenia kar umownych.
12. Łączna wysokość kar umownych dochodzonych przez Zamawiającego nie może przekroczyć 50% wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, określonego w § 4 ust. 1 umowy. Powyższy limit stanowi wyłącznie ograniczenie co do naliczenia kar i nie stanowi górnej granicy odpowiedzialności Wykonawcy.
Po zmianie:
1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej i zgody obydwu stron pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie i na zasadach określonych w art. 454 i 455 ustawy Pzp.
3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy dotyczącej zakresu przedmiotu umowy i w konsekwencji adekwatne zmiany dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
3.1.Rezygnacji z części usług, gdy ich wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego oraz zmiany wynagrodzenia w tym zakresie;
3.2.Okresowego zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy Zamawiający podejmie prace przebudowy, remontu lub modernizacji obiektu toalety, a planowana przerwa w eksploatacji obiektu określona zostanie na okres dłuższy niż 14 dni;
3.3.Wybudowania przez Zamawiającego nowej toalety, która zostanie oddana do użytku nie później niż na 3 miesiące licząc od terminu zakończenia umowy.
4.
Zmiany w zakresie podwykonawstwa usług objętych przedmiotem umowy:
4.1.Zmiany ustalonych podwykonawców w sytuacjach, gdy dotychczasowy podwykonawca nie realizuje umowy w sposób należyty, bądź z przyczyn losowych nie może kontynuować usług;
4.2.Wprowadzenia podwykonawcy do wykonania części zamówienia w trakcie jego realizacji.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Świadczenie usług pralniczych
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Świnoujściu przy ul. Kościuszki 11
- "Budowa placu zabaw Przedszkola Miejskiego nr 3 przy Szkole Podstawowej nr 6 przy ul. Tadeusza Kościuszki 11 w Świnoujściu"
- "Rozbudowa i przebudowa parkingu dla samochodów osobowych na terenie działki nr 210/21 obręb 0010 Świnoujście, stanowiącym teren zamknięty MON"
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach Sądu Rejonowego w Jaworznie oraz na przylegających terenach zewnętrznych
- Budowa toalety publicznej z infrastrukturą towarzyszącą w m. Łuków
- DZP.26.155.2025 Świadczenie usług specjalistycznego sprzątania
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Dąbrowie Górniczej oraz wykonywanie prac gospodarczo-konserwatorskich.
- ZP.261.9.2025 KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w mieszkalnym budynku socjalnym położonym w Pogórzu przy ul. Słowackiego 1 - 4 edycja
więcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.