Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00372005/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00383016/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00391914/01 - Wynik z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bieżąca konserwacja sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, ciepła technologicznego w budynkach szpitala w Otwocku przez okres 24 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. ADAMA GRUCY CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290156
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Konarskiego 13
1.4.2.) Miejscowość: Otwock
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spskgruca.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spskgrucy.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441405
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00391914
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT) Przed zmianą:
Po zmianie:
372000,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków Przed zmianą:
1
Po zmianie:
3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.3. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców Przed zmianą:
1
Po zmianie:
3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.6. Liczba ofert odrzuconych Przed zmianą:
0
Po zmianie:
1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.7. Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt Przed zmianą:
0
Po zmianie:
1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem Przed zmianą:
0
Po zmianie:
338004,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem Przed zmianą:
312150,92
Po zmianie:
338004,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
312150,92
Po zmianie:
338004,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
Atlas Copco Polska Sp. z o.o.
Po zmianie:
Tronix s.c. Rafał Sowiński, Krystyna
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica Przed zmianą:
ul. Badylarska 25
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy Przed zmianą:
02-484
Po zmianie:
01-111
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
5270011039
Po zmianie:
5272306543
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy Przed zmianą:
2024-06-27
Po zmianie:
2024-07-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
312150,92
Po zmianie:
338004,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
330
Po zmianie:
24
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Usługa utrzymania i rozwoju systemu ERP enova365 wraz z dostawa licencji i prawa do aktualizacji użytkowanych licencji
- Staplery, ładunki i inne narzędzia chirurgiczne
- II Zakup sprzętu medycznego w ramach zadania pn.:"Zakup i dostawa niezbędnego sprzętu medycznego dla oddziałów szpitalnych " .
- Dostawa wyparki rotacyjnej wraz z osprzętem
- "Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń w NCBJ OR POLATOM - 2 części"
- Wykonanie kompleksowego remontu łazienki damskiej na I piętrze oraz wentylacji mechanicznej w nieremontowanych łazienkach na parterze i ww. łazience damskiej w budynku R1 na terenie ZUOP w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach należących do Gminy Wrocław - Rejony D,E,M,N.
- Wymiana worków filtracyjnych w systemie odpylania gazów w procesie spalania odpadów komunalnych oraz wykonanie projektu i montaż nowego systemu regeneracji worków filtracyjnych
- "Zakup wyposażenia multimedialnego wspierającego prowadzenie lekcji edukacyjnych w podziemiach Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu".
- Konserwacja wraz z digitalizacją i fumigacją cennych materiałów bibliotecznych (dóbr kultury NBP) ze zbiorów Centralnej Biblioteki NBP
- Wykonanie regulacji okien wraz z naprawą parapetów w Oddziale ZUS Kielce przy ul. Kolberga 2a oraz w Inspektoracie ZUS Starachowice, przy ul. Radomskiej 31a
- USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH W 2025 ROKU: SOI BRZEG, SOI JASTRZĘBIE.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.