Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00392574/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa AGD elektrycznego do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
z podziałem na dwa zadania:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 0717186246
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wzz.wroc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka nad dziećmi do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa AGD elektrycznego do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobkówz podziałem na dwa zadania:
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6715ddb4-4281-4dd3-8149-9e9d1d25b845
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00441254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023541/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa Agd urządzenia elektryczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00392574
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: WZŻ.DZP/30/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112022,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa AGD elektrycznego do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobkówz podziałem na dwa zadania:
Zadanie nr 1: AGD elektryczne - (blendery, czajniki, odkurzacze, generator pary, elektryczna ostrzałka do noży, kuchenka mikrofalowa, naświetlacz/sterylizator do jaj),
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711200-1 - Roboty kuchenne
42215100-7 - Maszyny do krojenia żywności
33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
42163000-9 - Generatory pary
4.5.5.) Wartość części: 19267,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa AGD elektrycznego do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobkówz podziałem na dwa zadania:
Zadanie nr 2: AGD elektryczne - (chłodziarkozamrażarki, szafa chłodnicza, lodówki, pralki, suszarka bębnowa, zmywarka ekspres ciśnieniowy, robot/szatkownica do warzyw).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39713100-4 - Zmywarki do naczyń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39713210-8 - Pralki i suszarki
39713430-6 - Odkurzacze
42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące
39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
39711110-3 - Chłodziarkozamrażarki
4.5.5.) Wartość części: 92755,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona w postępowaniu oferta podlega odrzuceniu.
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2 oraz art. 260 ust 1 i 2 ustawy Pzp unieważnił postępowanie w zakresie zadania 1, gdyż złożona w postępowaniu oferta podlega odrzuceniu.
Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 litera c oraz art. 226 ust 1 pkt 5 ( treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń oraz treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia ).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 222 ust.4 ustawy Pzp udostępnił bezpośrednio przed otwarciem ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania, informację, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę:
114 088,90 zł brutto.
Na podstawie art.255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia w/w postępowanie o udzielenie zamówienia gdyż cena oferty - przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający unieważnia postępowanie bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Unieważnienie postępowania w zakresie zadania nr 1: 19.09.2025 r.
Wartość części brutto w zadaniu nr 2 wynosi 114 088,90 zł
Unieważnienie postępowania w zakresie zadania nr 2: 10.09.2025 r.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup zestawów komputerowych.
- Poprawa warunków bytowania kolonii nietoperzy - sprzątanie guana
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Instytutu Immunologii i Terapii Doświadczalnej im. Ludwika Hirszfelda PAN we Wrocławiu
- Realizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, TikTok i YouTube.
- TP 98/25-dostawa oprogramowania
- Wykonanie dokumentacji technicznej i wykonawczej rozbudowy i modernizacji TP we Wrocławiu wraz z nadzorem autorskim
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa artykułów AGD i RTV dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
- Modernizacja pomieszczeń mroźni wraz z dostawą i montażem nowych układów mroźniczych w budynku ul. Rzeźnicza 11 w Krakowie
- Dostawa (wynajem) i jednokrotny montaż sezonowego (mobilnego) lodowiska sztucznie mrożonego o wymiarach 20m x 30m
- Zakup i dostawa sprzętu IT i AGD na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE
- Zakup i dostawa sterylizatora parowego
- "Dostawa mebli, sprzętu AGD i pościeli w ramach uzupełnienia zasobów niezbędnych do realizacji zadań OL i OC"
więcej: Urządzenia sterylizujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.