Og³oszenie z dnia 2022-11-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00345189/01 - Og³oszenie z dnia 2022-09-13
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie kompleksowej ochrony fizycznej obiektu i mienia oraz monitoring obiektu Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Tyñcu Ma³ym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022444582
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tyniec Ma³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 713118024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.baranowska@szkolatyniecmaly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szkolatyniecmaly.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://szkolatyniecmaly.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie kompleksowej ochrony fizycznej obiektu i mienia oraz monitoring obiektu Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-66d54aeb-3339-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00441158
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00027264/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Ochrona obiektu i mienia Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00345189/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSZP TYNIEC.2710.8.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowa ochrona fizyczna obiektu i mienia oraz terenów wokó³ oraz monitoring obiektu Zespo³u Szkolno -Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym ulica Szkolna 2 oraz monitoring obiektu i terenu przyleg³ego.
2. W ramach zamówienia wykonawca zobowi±zany jest do:
1) Dozoru i ochrony sta³ej obiektu, we wszystkie dni tygodnia w okresie trwania umowy, w systemie: poniedzia³ek – pi±tek w godzinach od 15:00 do 07:00
Oraz w sobotê, niedzielê i ¶wiêta ca³odobowo.
2) W przypadku zagro¿enia na ¿yciu i mieniu wprowadzenie grupy interwencyjnej w celu zabezpieczenia miejsca zdarzenia. Wymagany czas dojazdu grupy interwencyjnej to max do 45.
3) Obs³ugi central systemów alarmowych znajduj±cych siê w szkole, tj. ppo¿., w³amania oraz innych urz±dzeñ zainstalowanych na terenie szko³y.
4) Otwierania i zamykania drzwi wej¶ciowych do budynku oraz furtki zewnêtrznej wej¶cia na plac zabaw.
5) Bie¿±cego obserwowania i monitorowania obiektu i terenów wokó³, z wykorzystaniem istniej±cego systemu telewizyjnego.
6) ¦cis³ego przestrzegania wewnêtrznych procedur zamawiaj±cego dotycz±cych zasad porz±dkowych, w tym zasad dotycz±cych ewakuacji budynku w sytuacjach zagro¿eñ.
7) Nadzoru nad prac± systemu wentylacji, klimatyzacji, ppo¿. Monitoring oraz systemu antyw³amaniowego, w razie potrzeby niezw³ocznego zg³aszania zamawiaj±cemu nieprawid³owo¶ci w dzia³aniu.
8) Wykonywania wszelkich poleceñ zamawiaj±cego, maj±cych na celu zapewnienie bezpieczeñstwa w dozorowanym i chronionym obiekcie.
9) Prowadzenia zeszytu usterek, powsta³ych w czasie godzin pracy ochrony tj. zapisywania zauwa¿onych nieprawid³owo¶ci, b±d¼ zg³oszonych usterek (np. dotycz±cych o¶wietlenia, niesprawnej instalacji elektrycznej, kanalizacyjnej, wodnej itp.)
10) W przypadku jakiejkolwiek awarii, wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia miejsca awarii, wykonania dokumentacji fotograficznej oraz zg³oszenia awarii odpowiednim s³u¿bom.
11) Prowadzenie systematycznych obchodów dozorowanego i chronionego terenu, tj. wykonywania obchodów ca³ego budynku i terenu przyleg³ego w porach uzgodnionych z Zamawiaj±cym, ze zwróceniem uwagi na prawid³owe zabezpieczenie pomieszczeñ oraz instalacji w budynku. Obchody winny odbywaæ siê co dwie godziny.
12) Sprawdzania korytarzy i pomieszczeñ ogólnodostêpnych pod k±tem pozostawionych przedmiotów budz±cych podejrzenie spowodowania wybuchu lub wywo³ania po¿aru etc.
13) W godzinach nocnych tj. godz. 22:00-6:00 Wykonawca jest zobowi±zany do przestrzegania obowi±zuj±cych w obiekcie zasad dotycz±cych przebywania osób na terenie budynku. W uzasadnionych przypadkach prawo wej¶cia na teren obiektów maj± funkcjonariusze Policji. W sytuacjach wyj±tkowych maj± prawo wej¶æ na teren obiekty s³u¿by Stra¿y Po¿arnej, Pogotowia ratunkowego, energetycznego i gazowego. Niezw³ocznie o tym fakcie nale¿y poinformowaæ przedstawiciela Zamawiaj±cego.
14) Wydawania, przyjmowania i przechowania kluczy w tym do obiektu sportowego, przy czym klucze mog± zostaæ wydane wy³±cznie osobom do tego upowa¿nionym wraz z dokonywaniem wpisów do Ksi±¿ki wydania-przyjêcia kluczy.
15) W³a¶ciwego zabezpieczenia kluczy wej¶ciowych przed kradzie¿±, zagubieniem lub kopiowaniem.
16) Niezw³ocznego informowania odpowiednich s³u¿b oraz przedstawiciela Zamawiaj±cego, w sytuacji zagro¿enia lub stwierdzenia pope³nienia przestêpstwa.
17) Zabezpieczenia budynku w przypadkach awarii oraz natychmiastowego powiadomienia przedstawiciela Zamawiaj±cego.
18) Zachowania w tajemnicy wszystkich informacji, które mog± mieæ wp³yw na stan bezpieczeñstwa w wy¿ej wymienionym obiekcie.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 32,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 37,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): STEKOP S.A.
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: STEKOP-OCHRONA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421023917
7.3.3) Ulica: Mo³dawska 9
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-127
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 506371 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY
- Us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Muzeum i Miejsca Pamiêci w Sobiborze. Niemiecki nazistowski obóz zag³ady (1942-1943). Oddzia³ Pañstwowego Muzeum na Majdanku
- Ochrona osób i mienia w budynkach S±du Okrêgowego w Zielonej Górze przy Placu S³owiañskim 1,5,6,25 i S±du Rejonowego we Wschowie przy Placu Kosynierów 1C wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
- Us³uga ochrony osób i mienia w budynkach S±du Rejonowego w Jaros³awiu
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej osób, nieruchomo¶ci Bursy Szkolnej Nr 3 w Lublinie ul. Weteranów 3, 20-038 Lublin (budynek wraz z gruntem pod ww. adresem) na rok 2026
- Zapewnienie ochrony dozoru mienia na obiekcie Ogrodowo-pa³acowym oraz placu folwarcznym znajduj±cym siê na terenie Ogrodów Przelewice
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





