Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00391146/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elektrod wraz z materiałami dodatkowymi do aparatu do kruszenia kamieni typu litotrypter Sonolith i-move firmy EDAP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
1.3.) Oddział zamawiającego: USK-2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Powstańców Wielkopolskich nr 72
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-111
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.skrzypiec@usk2.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa elektrod wraz z materiałami dodatkowymi do aparatu do kruszenia kamieni typu litotrypter Sonolith i-move firmy EDAP.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c335557f-4b4c-4d24-9020-7b4e0d5336bf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00441144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00187483/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Dostawa elektrod wraz z materiałami dodatkowymi do aparatu do kruszenia kamini SONOLITH typ I-MOVE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391146
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.220.79.25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrod wraz z materiałami dodatkowymi do aparatu do kruszenia kamieni typu litotrypter Sonolith i-move firmy EDAP dla USK-2 w Szczecinie (zwanymi dalej „wyrobami”).
2.Szacunkowe ilości wyrobów oraz ich opis wraz z wymaganiami koniecznymi zawiera formularz oferty (zał. 1 do SWZ, dalej również jako FO), formularz cen jednostkowych ( zał. 2 do SWZ, dalej również jako FCJ).
3.Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 z późn.zm), dalej: „UoWM”), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, z zastrzeżeniem ppkt 3a.
3a. Wymóg zaoferowania wyrobu medycznego, o którym mowa w ppkt 3 nie dotyczy pasty do mosiądzu (poz. 3 zadania).
4. Zamawiający wymaga, by okres przydatności do użycia oferowanych wyrobów, liczony od daty dostawy do siedziby zamawiającego wynosił:
- minimum 2 miesiące dla elektrod (poz. 1) oraz wykonanie mniej niż 10 zabiegów dla każdej elektrody bez względu na ustawioną moc;
- minimum 8 miesięcy dla membran (poz. 2) oraz uszkodzenie lub zużycie membrany w terminie krótszym niż 3 miesiące od daty rozpoczęcia jej użytkowania;
- minimum 12 miesięcy dla pasty (poz. 3).
Szczegółowe warunki gwarancji są opisane w rozdziale II SWZ Projektowane Postanowienia Umowy.
5. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym, że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
6.Zamówienie składa się z 1 zadania.
7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8.Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 36 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38436710-0 - Sondy do rozdrabniaczy ultradźwiękowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 563896,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 563896,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 563896,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medico Systems Aparatura i Serwis Zbigniew Zinkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430489991
7.3.3) Ulica: Droga Męczenników Majdanka 119
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-325
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBIGNIEW ZINKIEWICZ MEDICO SYSTEMS APARATURA I SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
ZBIGNIEW ZINKIEWICZ MEDICO SYSTEMS APARATURA I SERWIS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 563896,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa owoców, warzyw i jaj/wyrobów garmażeryjnych dla SP55 w Szczecinie w podziale na części.
- Wykonanie w 2026 roku usług dotyczących szacowania wartości nieruchomości oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w postaci map do celów prawnych w zakresie zadań realizowanych przez WZiON
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Morskiego w Szczecinie w 2026 roku.
- Dostawa narzędzi histeroskopowych dla Kliniki Położnictwa i Ginekologii
- TP-44/25 Dostawa chemii profesjonalnej wraz z dzierżawą dozowników
- TP-45/25 Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika na ciekły tlen medyczny i dzierżawą butli.
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





