eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinDostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowego (4 zadania).



Ogłoszenie z dnia 2025-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowego (4 zadania).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.8.) Numer faksu: 17wog.przetargi@ron.mil.pll

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kandut@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://17wog.wp.mil.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.platformazakupowa.pl/pn/17wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowego (4 zadania).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a01d9c6-7af5-4bde-91df-6910500e5ac7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440904

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368719

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 27/WOG/RB/Infrastr./25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 220087,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowego” z podziałem na cztery części (4 zadania):
Część I (Zadanie nr 1) - Dostawa odzieży sportowej,
Część II (Zadanie nr 2) - Dostawa wyposażenia i sprzętu sportowego,
Część III (Zadanie nr 3) - Dostawa odzieży survivalowej,
Część IV (Zadanie nr 4) - Dostawa sprzętu survivalowego;
zgodnie z treścią SWZ i Projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu cenowym - szczegółowym.
3. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym i jakościowym wskazanym w Formularzu cenowym – szczegółowym stanowiącym załącznik nr 2.
4. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Magazyn główny – 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, kod pocztowy 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca 3.
4. 11) Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą w dniach roboczych od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 do 14.30 oraz w piątek w godzinach od 7.30 do 11.30.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa

4.5.5.) Wartość części: 70150,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowego” z podziałem na cztery części (4 zadania):
Część I (Zadanie nr 1) - Dostawa odzieży sportowej,
Część II (Zadanie nr 2) - Dostawa wyposażenia i sprzętu sportowego,
Część III (Zadanie nr 3) - Dostawa odzieży survivalowej,
Część IV (Zadanie nr 4) - Dostawa sprzętu survivalowego;
zgodnie z treścią SWZ i Projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu cenowym - szczegółowym.
3. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym i jakościowym wskazanym w Formularzu cenowym – szczegółowym stanowiącym załącznik nr 2.
4. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Magazyn główny – 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, kod pocztowy 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca 3.
4. 11) Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą w dniach roboczych od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 do 14.30 oraz w piątek w godzinach od 7.30 do 11.30.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 35505,76 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowego” z podziałem na cztery części (4 zadania):
Część I (Zadanie nr 1) - Dostawa odzieży sportowej,
Część II (Zadanie nr 2) - Dostawa wyposażenia i sprzętu sportowego,
Część III (Zadanie nr 3) - Dostawa odzieży survivalowej,
Część IV (Zadanie nr 4) - Dostawa sprzętu survivalowego;
zgodnie z treścią SWZ i Projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu cenowym - szczegółowym.
3. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym i jakościowym wskazanym w Formularzu cenowym – szczegółowym stanowiącym załącznik nr 2.
4. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Magazyn główny – 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, kod pocztowy 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca 3.
4. 11) Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą w dniach roboczych od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 do 14.30 oraz w piątek w godzinach od 7.30 do 11.30.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna

4.5.5.) Wartość części: 32297,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowego” z podziałem na cztery części (4 zadania):
Część I (Zadanie nr 1) - Dostawa odzieży sportowej,
Część II (Zadanie nr 2) - Dostawa wyposażenia i sprzętu sportowego,
Część III (Zadanie nr 3) - Dostawa odzieży survivalowej,
Część IV (Zadanie nr 4) - Dostawa sprzętu survivalowego;
zgodnie z treścią SWZ i Projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ - Formularzu cenowym - szczegółowym.
3. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym i jakościowym wskazanym w Formularzu cenowym – szczegółowym stanowiącym załącznik nr 2.
4. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Magazyn główny – 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, kod pocztowy 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca 3.
4. 11) Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą w dniach roboczych od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 do 14.30 oraz w piątek w godzinach od 7.30 do 11.30.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy

4.5.5.) Wartość części: 73049,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 6 Ustawy Pzp

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63760,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63760,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51621,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45214,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51279,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51279,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biegosfera sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571027149

7.3.3) Ulica: Okrężna 8

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63074,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-22 do 2025-11-28

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 ust.2 Ustawy Pzp, wszystkie złożone w postępowaniu oferty, podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100782,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108424 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie nr 1 - zostało unieważnione.
Zadanie nr 4 - zostało unieważnione.
Zadanie nr 2 - zostało unieważnione.
Zadanie nr 3 - została podpisana umowa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.