Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00368058/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizację budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 – etap II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizację budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 – etap II.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5753f6f-2a41-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025270/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.51 Modernizacja budynku SP 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 - etap II (parter) w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368058
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 59/WZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1961687,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 – etap II.
Informacje ogólne
Budynek Szkoły Podstawowej nr 336 zlokalizowany jest w Warszawie, Dzielnica Ursynów, przy ul. Małcużyńskiego 4. Budynek Szkoły został zbudowany w latach 80-tych XX wieku. Budynek wolno stojący składa się z kilku segmentów:
- segment dydaktyczny – trzykondygnacyjny, niepodpiwniczony budynek z wewnętrznym dziedzińcem,
- segment administracyjny – podpiwniczony o dwóch kondygnacjach naziemnych,
- segment sportowy – układ mieszany, jedna/dwie kondygnacje naziemne,
- łącznik – dwukondygnacyjny, podpiwniczony.
Budynek szkoły to obiekt z dachem płaskim na planie rozczłonkowanym ortogonalnym, niski.
Jest to konstrukcja szkieletowa, zastosowano elementy systemu „Ż” szkolne, słupy, podciągi i nadproża UWU. Fundamenty żelbetowe wylewane. Szkielet prefabrykowany, słupy, podciągi i nadproża UWU, ściany zewnętrzne nośne i korytarzowe z elementów szkolnych, ściany osłonowe gazobeton. Stropy kanałowe, częściowo wylewane.
Działka posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej. Budynek szkoły został w całości zakwalifikowany do remontu. Należy wymienić instalacje elektryczną, sanitarną, wykonać remont ścian i podłóg. Zakres zamówienia podstawowego obejmuje wykonanie remontu instalacji elektrycznej wraz z pracami ogólnobudowlanymi w łączniku z częścią administracyjną oraz całość części administracyjnej obejmującą szatnie w przyziemiu, pomieszczenia biurowe na parterze oraz sale lekcyjne na pierwszym piętrze.
Hala gimnastyczna, zaplecze sportowe na parterze, część dydaktyczna na parterze oraz zaplecze kuchenne wraz z jadalnią są wyłączone z zakresu robót.
W ramach zamówienia realizowane prace budowlane mają na celu remont instalacji elektrycznej, oświetleniowej, niskoprądowej oraz malowanie ścian w salach, korytarzach i pozostałych pomieszczeniach po przeprowadzeniu robót instalacyjnych.
Zakres zamówienia:
demontaż wraz z utylizacją starej instalacji wraz z osprzętem,
montaż rozdzielnic głównych i lokalnych,
montaż tras kablowych,
montaż wewnętrznych linii zasilających,
montaż instalacji siłowych i oświetleniowych,
montaż instalacji uziemienia i połączeń wyrównawczych,
montaż okablowania elementów instalacji CCTV,LAN, kontroli dostępu, widodomofowej, telefonicznej,
montaż systemu monitoringu,
awaryjne oświetlenie o natężeniu 2 luxów, przy gaśnicach i hydrantach o natężeniu 5 luxów,
montaż instalacji niskoprądowych,
wykonanie pomiarów powykonawczych,
wykonanie systemowych sufitów podwieszanych w korytarzach,
wykonanie napraw tynku ścian i sufitów po robotach instalacyjnych,
malowanie ścian i sufitów,
-wymiana posadzek pcv na korytarzach, salach oraz w pomieszczeniach administracyjnych,
wymiana stolarki drzwiowej,
montaż ślusarki aluminiowej p.poż,
wymiana pionów kanalizacji deszczowej,
remont 4 łazienek z wymianą okładzin ściennych oraz armatury sanitarnej..
Wymagania związane z realizacją zamówienia
1) Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie zgody związanej z potrzebą zajęcia terenów niezbędnych do prowadzenia robót oraz poniesienia kosztów zajęcia terenu oraz kosztów ustawienia i obsługiwania oraz likwidacji wymaganych znaków drogowych i elementów zabezpieczenia ruchu zapewniających bezpieczeństwo pojazdów i pieszych.
2) Realizacja robót nie powinna kolidować z normalnym funkcjonowaniem szkoły. WSZELKIE PRACE GŁOŚNE TAKIE JAK KUCIA CZY WYBURZENIA W DNI ROBOCZE POCZĄWSZY OD DNIA 1 WRZEŚNIA 2024 r. BĘDZIE MOŻNA WYKONYWAĆ DOPIERO PO GODZ. 15.00. Przy końcowym odbiorze robót Zamawiający będzie wymagał dokładnego oczyszczenia zabrudzonych pomieszczeń oraz usunięcia wszelkiego rodzaju uszkodzeń. Od dnia 1 września 2024 r. należy przewidzieć konieczność zabezpieczania budynku szkoły, zgodnie z wymaganiami BHP i Sanepidu, tak aby mogły odbywać się zajęcia lekcyjne w całym budynku.
Podczas wykonywania robót należy uwzględnić ich etapowanie polegające na sukcesywnym przejmowaniu nowych pomieszczeń i sal lekcyjnych tak aby praca personelu szkoły oraz ciągłość procesu nauczania w szkole nie była zakłócona. Dokładny harmonogram robót zostanie ustalony z Użytkownikiem ( dyrekcja szkoły ) i będzie na bieżąco aktualizowany w zależności od potrzeb. Po stronie Wykonawcy spoczywa obowiązek opracowania projektu organizacji robót w uzgodnieniu z Użytkownikiem i uzyskanie akceptacji Zamawiającego. Teren budowy musi być trwale oddzielony od ciągów komunikacyjnych i miejsc w których przebywają uczniowie. Dojazd na plac budowy należy odpowiednio wygrodzić i zabezpieczyć. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich.
3) Wszelkie uwagi do projektu technicznego Wykonawca winien zgłosić projektantowi i zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, a ewentualne zmiany na etapie realizacji uzgodnić wcześniej z projektantem, nadzorem inwestorskim oraz Zamawiającym.
4) Zastosowane do wbudowania materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane obecnymi przepisami dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie, a także certyfikaty lub deklaracje zgodności potwierdzające jakość zastosowanych materiałów i wyrobów (jest to warunek odbioru robót).
5) Wykonawca, lub podmiot przystępujący do przetargu, powinien zapoznać się z dokumentacją i zaakceptować wszystkie dokumenty, wchodzące w jej skład. Z samego faktu uczestniczenia w przetargu wynika, iż Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania, zgodnie z zasadami dobrego wykonawstwa, kompletnej i nienagannie funkcjonującego obiektu. Wykonawca nie będzie mógł w późniejszym terminie ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie, motywując to złym zrozumieniem dokumentacji lub ewentualnym nie uwzględnieniem świadczenia w przedmiarze, ale przewidzianego w dokumentacji projektowej. Wszelkie uwagi do dokumentacji Wykonawca winien zgłosić na etapie procedury przetargowej.
6) Przy wykonywaniu robót należy stosować się do aktualnych przepisów prawa, przepisów BHP, norm i instrukcji producentów i dostawców materiałów budowlanych.
7) Przy wykonaniu prac instalacyjnych, w szczególności otworowania i bruzdowania, trzeba brać pod uwagę niejednorodną strukturę ścian tj. krzywizny sufitów, ścian i podłóg.
8) W trakcie prac mogą pojawić się przewarstwienia warstw wykończonych z rożnych okresów lub niejednorodne materiały i konieczność lokalnych napraw „głuchych” tynków lub ubytków w strukturze ścian i stropów.
9) Wszystkie roboty winny być wykonywane przez firmy specjalistyczne i przeszkolone w wykonywaniu instalacji w zaprojektowanych systemach, zgodnie z przepisami bhp i pod kierownictwem osób uprawnionych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ;
Projekt techniczny – załącznik nr 5a do SWZ;
Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5b do SWZ;
Przedmiar robót – załącznik nr 5c do SWZ;
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 5d do SWZ;
Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – załącznik nr 5e do SWZ;
Materiały informacyjne – załącznik nr 5f do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45442100-8 - Roboty malarskie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2212115,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3623543,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2212115,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222133750
7.3.3) Ulica: Stanisława Wojciechowskiego 36 lok. 23B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2212115,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 122 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dachowej instalacji PV w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych w zakresie automatyki - diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki na terenie ZZ Opole
- Przebudowa części parterowej budynku ZPOSM I i II stopnia nr 3 im. G. Bacewicz w Warszawie wraz ze zmianą sposobu użytkowania - II postępowanie
- Szkolenie w obszarze działalności kontrolnej, dotyczącej ochrony wód przed zanieczyszczeniami powodowanymi przez azotany pochodzenia rolniczego
- Naprawy i przeglądy pogwarancyjne samochodów służbowych Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego
- Wynajem pojazdu do przewozu studentów wraz z kierowcą
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej w związku z remontem placu apelowego w Zespole Szkół Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych przy ul. Św. Józefa 26 w Toruniu
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku obejmująca zadanie pn. Wykonanie naprawy połączeń segmentów oraz malowanie pylonów "Hali Mistrzów"
- Modernizacja alejki parkowej w Parku nad Wartą
- Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego Biecz 90.
- Budowa torów łuczniczych z budynkiem administracyjno-socjalnym przy ul. Droga Dębińska 27 w Poznaniu - etap I w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Zwiększenie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w placówkach szkolnych Gminy Wierzchosławice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.