Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00360801/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1308N ODC. PIERŁAWKI – CHRUŚCIEL (Przetarg II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BRANIEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 55
1.5.2.) Miejscowość: Braniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 556442232
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpbraniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbraniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07f49cbd-3deb-48f7-95b6-efff2cd3da941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1308N ODC. PIERŁAWKI – CHRUŚCIEL (Przetarg II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07f49cbd-3deb-48f7-95b6-efff2cd3da94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007948/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1308N ODC. PIERŁAWKI - CHRUŚCIEL
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00360801
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.7.26.37.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 119998,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1 Zakres robót obejmuje m. in. następujące elementy:
1) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w okresie trwania robót – 0,200 km
2) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 6 cm z wywiezieniem – 9,00 m2
3) Oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem w-wy wyrównawczej – 840,00 m2
4) Oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem w-wy ścieralnej – 840,00 m2
5) Wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 16W śr. gr. 6 cm – z transportem – 840,00 m2
6) Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki SMA 8 z transportem – 840,00 m2
7) Wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej z kruszywa śr. gr. 10 cm /szer. 0,5mx2 – 200,0 m2
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik 9 do SWZ.
4. Przy określeniu wymogów w zakresie norm, Zamawiający wskazuje to jako wymóg spełnienia tych norm lub równoważnych – w zakresie każdej części opisu zamówienia, czy asortymentów, w którym określono takie normy.
5. Przedmiot umowy winien być wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren budowy wszystkie materiały, określone co do rodzaju, standardu i ilości w STWiORB oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność.
6. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. Termin ewentualnej wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Panem Krzysztofem Dzięgielewskim, przedstawicielem Zamawiającego pod nr telefonu 55 625 73 73. Zamawiający informuje, iż dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest dobrowolne, a jej nie dokonanie nie będzie skutkowało negatywnymi konsekwencjami dla Wykonawcy w postaci odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy z postępowania.
7. Przy przekazaniu placu budowy Zamawiający wskaże w terenie dokładną lokalizację odcinka do wykonania naprawy.
8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
9. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót.
10. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż.
11. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową.
12. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami.
13. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z STWiORB.
14. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi.
15. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
16. Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności:
a) segregować i właściwie utylizować odpady,
b) w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 – 6,
c) stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów
sypkich.
17. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w celu przekazania Zamawiającemu dzieła budowlanego, które zostanie bezwarunkowo dopuszczone do użytkowania.
18. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty na okres min. 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót lub na okres określony przez Wykonawcę w ofercie, lecz nie dłuższy niż 4 lata.
19. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 2 Ustawy – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy.
1) obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorzy sprzętu i prace fizyczne instalacyjno – montażowe objęte zakresem zamówienia wskazanym w dokumentacji przetargowej (Nie dotyczy kierowników budowy oraz kierowników robót).
(Obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy).
2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 Ustawy:
a) najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną Listę Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami oraz z przypisanymi do tych osób czynnościami, które będzie wykonywać w ramach umowy o pracę, która stanowić będzie załącznik do umowy.
b) roboty budowlane objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w załączniku do Umowy pn. „Wykaz Pracowników”.
c) wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023r., poz. 1465 ze zm.).
d) W celu weryfikacji czy osoby wskazane w Wykazie Pracowników są zatrudnione na umowę o pracę Zamawiający przewiduje możliwość zwrócenia się z wnioskiem do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli.
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 2 Ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
a) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, na okoliczność zgodności z informacjami zawartymi w Wykazie Pracowników.
b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac.
3) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) wykonywanie badań, prób, sprawdzeń,
b) kierowanie pojazdami, maszynami, sprzętem,
c) praca przy wykonywaniu robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139385,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139617,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139385,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace objęte umową Wykonawca wykona przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: wszystkie roboty, oprócz kluczowych części zamówienia na roboty budowlane tj. wykonanie prac związanych z warstwami bitumicznymi. Na dzień składania oferty podwykonawcy nie zostali wybrani, nazwy firm podwykonawców zostaną podane na etapie realizacji.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139385,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- ZAKUP, WDROŻENIE I KONFIGURACJA URZĄDZEŃ I SYSTEMÓW UMOŻLIWIAJĄCYCH BEZPIECZNY DOSTĘP DO SYSTEMÓW ORAZ PRZECHOWYWANIE INFORMACJI
- "Zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności cywilnej i obrony cywilnej Gminy Miasta Braniewa"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 111520R - ul. Leśnej od km 0+005,60 do km 0+117,88 w miejscowości Tuczempy
- Budowa drogi w Annowie oraz ulicy Dożynkowej w Annowie
- Przebudowa drogi powiatowej 4713S - ul. Belna w Strzyżowicach
- Modernizacja i remont dróg wewnętrznych, publicznych oraz remont kanalizacji deszczowej - w roku 2026
- Przebudowa drogi gminnej nr 060411C w miejscowości Gołoty
- Rozbudowa ulicy Polnej i Łunawskiej w Chełmnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





