eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa i montaż kompletnych kontenerów modułowych w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie "Rozbudowa i modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy boiskach treningowych w OSiR Zamość"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż kompletnych kontenerów modułowych w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie „Rozbudowa i modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy boiskach treningowych w OSiR Zamość”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f8dc384-47dd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż kompletnych kontenerów modułowych w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie „Rozbudowa i modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy boiskach treningowych w OSiR Zamość”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f8dc384-47dd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439961

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050559/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Dostawa i montaż kompletnych kontenerów modułowych w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie Rozbudowa i modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy boiskach treningowych w OSiR Zamość

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375674

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.41.2023.MSZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 236000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż kompletnych kontenerów modułowych w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie „Rozbudowa i modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy boiskach treningowych w OSiR Zamość”. Zadanie jest współfinansowane ze środków darowizny otrzymanej od Fundacji LOTTO im. Haliny Konopackiej.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie prac:
1) zakup i dostawę 6 kompletnych modułów kontenerowych wyposażonych we wszystkie instalacje i elementy wyposażenia,
2) montaż modułów kontenerowych na fundamencie w jedną całość tworzącą budynek na działce nr ewid. 27/5 ark. 1 obręb Miasto Zamość,
3) wykonanie fundamentów pod moduły kontenerowe.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo określa: projekt zagospodarowania terenu, projekty architektoniczno-budowlane, projekty techniczne/wykonawcze (zwane dalej „dokumentacją projektową”), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (zwane dalej „STWiOR”), będące załącznikiem do niniejszej SWZ stanowiące jej integralną część, umowa oraz Polskie Normy, aprobaty techniczne, warunki techniczne wykonania i odbioru robót.
Zamawiający w zakresie dotyczącym zamówienia zwraca uwagę, że:
1) Zamówienie obejmuje zakup i dostawę 6 kompletnych modułów kontenerowych wyposażonych we wszystkie instalacje i elementy wyposażenia, montaż modułów kontenerowych na fundamencie w jedną całość tworzącą budynek, wykonanie fundamentów pod moduły kontenerowe.
Zamówienie nie obejmuje elementów zawartych w dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiarach takich jak: nie obejmuje wykonania przyłączy elektrycznego, wodociągowego i kanalizacyjnego do kontenerów, nie obejmuje wykonania studni głębinowej, nie obejmuje wykonania modernizacji dwóch istniejących obiektów kontenerowych (remont elewacji) oraz ich wykończenia.
2) Zamawiający dopuszcza rozwiązanie polegające na zmianie kierunku spadku dachu obiektu modułowego wzdłuż krótszego boku obiektu,
3) w złożonej ofercie należy uwzględnić zastosowanie:
a) materiału izolacyjnego ścian zewnętrznych spełniającego wymagania klasy odporności ogniowej EI 30 podanej w projekcie budowlanym, czyli należy zamienić styropian na płytę warstwową z rdzeniem PIR lub wełnę.
b) lamp o większej mocy niż zostały podane w projekcie budowlanym, czyli należy zamienić lampy 18W na 40W i lampy 10W na 18W,
c) zaworu kW100 do wentylatora kanałowego, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie polegające na zastosowaniu regulacji skokowej ww. wentylatora,
d) podgrzewaczy 3-fazowych zgodnie z projektem budowlanym, Zamawiający nie dopuszcza zastosowania podgrzewaczy 1-fazowych,
e) dodatkowego rozłącznika instalacyjnego w rozdzielnicy kontenera do wyłączania zasilania w kontenerach,
f) osprzętu kroploszczelnego IP65 zgodnie z projektem budowlanym, Zamawiający nie dopuszcza zastosowania osprzętu o współczynniku ochrony IP44.
4. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami przetargu określonymi w specyfikacji warunków zamówienia (zwanej dalej „SWZ”), dokumentacją projektową, STWiOR, niniejszą umową oraz Polskimi Normami, aprobatami technicznymi, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót,
2) ponoszenia kosztów ryzyka utraty lub zniszczenia przedmiotu zamówienia do czasu jego wydania Zamawiającemu potwierdzonego protokołem odbioru,
3) wykonania wszelkich robót przygotowawczych i zabezpieczających niezbędnych do bezpiecznej realizacji przedmiotu zamówienia,
4) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,
5) zagospodarowania placu/terenu budowy oraz utrzymania zaplecza budowy,
6) poniesienia w trakcie realizacji zamówienia wszelkich kosztów związanych
z opomiarowaniem, dostawą i zużyciem mediów niezbędnych do wykonania zamówienia,
7) ponoszenia kosztów gwarancji i płatnych serwisów gwarancyjnych zastosowanych urządzeń świadczonych w okresie gwarancji oraz zapewnienie serwisu technicznego i bieżącej konserwacji,
8) usunięcia na swój koszt wad lub usterek dostaw, usług, robót będących przedmiotem niniejszej umowy w okresie gwarancji i rękojmi,
9) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień, zezwoleń, decyzji i zgód niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia występujących w czasie realizacji umowy,
10) w sytuacji, gdy zakres przedmiotu zamówienia będzie wiązał się z koniecznością odbiorów technicznych, Wykonawca w ramach ceny wskazanej w niniejszej umowie zobowiązuje się do przeprowadzenia czynności odbiorczych, zgodnie z przepisami prawa, i pozyskania dokumentów potwierdzających przeprowadzenie tych czynności oraz wydania ich Zamawiającemu najdalej w dniu podpisania protokołu odbioru,
11) przygotowania kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentacją fotograficzną wykonywanych dostaw, usług, robót, kosztorysem powykonawczym wykonanych dostaw, usług, robót oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w ilości 4 egz.,
12) wykonania dokumentacji fotograficznej terenu przed przystąpieniem do realizacji zadania w ilości min. 5 szt. zdjęć oraz wykonania dokumentacji fotograficznej realizacji zadania z uwzględnieniem wykonywanych dostaw, usług, robót i stanu końcowego w ilości min. 15 szt. zdjęć,
13) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
14) umożliwienia zamocowania na jednym z kontenerów tablicy informacyjnej
o współfinansowaniu zadania.
15) wyznaczenia do realizacji przedmiotu zamówienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uzyskanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2023 poz. 682 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
16) współdziałania z inspektorem nadzoru.
5. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy oraz wykonania i zakresu robót zawarty jest w dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących odpowiednio załączniki do SWZ:
• Załącznik nr 8 – PZT, załączniki PB,
• Załącznik nr 9 – PBW br. architektoniczna,
• Załącznik nr 10 – PBW br. elektryczna,
• Załącznik nr 11 – PBW br. sanitarna,
• Załącznik nr 12 – STWiORB,
• Załącznik nr 13 – Przedmiary robót,
• Załącznik nr 14 – Decyzja pozwolenia na budowę
które stanowią jej integralną część oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych; warunkach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
6. Warunki płatności: warunki płatności zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
7. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.), używanych przy wykonywaniu zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania, wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. – o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 875 z późn. zm.). Szczegóły dotyczące powyższego wymogu zawarte zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
Więcej w Rozdziale III specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211000-2 - Budynki z gotowych elementów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 454977,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 454977,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ultramoto Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946 266 1597

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 86

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 454977,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający ustala następujący termin wykonania całości przedmiotu zamówienia: do 70 dni od dnia zawarcia umowy, nie później jednak niż do dnia 30.11.2023 r. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia wynika z warunków określonych przez instytucję współfinansującą inwestycję.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.