Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00500766/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
- 2023/BZP 00502379/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00513864/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-24
- 2024/BZP 00014737/01 - Wynik z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu i jednostek jej podległych.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W SOSNOWCU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388236041
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Czarna 14
1.4.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.4.7.) Numer telefonu: 32 296 28 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne.posos@prokuratura.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-sosnowiec
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439894
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00050214
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
277335,00
Po zmianie:
277567,27
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 2 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Dokonanie zmian nastąpiło w związku dodatkowym zapotrzebowaniem zakupu tonera do drukarki HP (nr tonera HP 415A (W2030A) toner czarny, oryginalny) dla Kancelarii Tajnej Prokuratury.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zakres dostaw z umowy oraz dodatkowo:
- Toner do drukarki HP (nr tonera HP 415A (W2030A) toner czarny, oryginalny) -1 szt.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
232,27
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
W trakcie trwania umowy w zakresie świadczenia przez Wykonawcę usługi odbioru zużytych tonerów, zmienił się adres siedziby Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu na następujący:
Prokuratura Okręgowa w Sosnowcu, ul. Czarna 14, 41-200 Sosnowiec
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Poprawa komfortu pacjentów oddziału Onkologii Klinicznej/Chemioterapii oraz Poradni Onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu"
- Zakup i dostawa urządzenia do monitorowania zawartości wodoru i metanu w wydychanym powietrzu.
- dostawa worków foliowych, materiałów gospodarczych i środków czystości
- Dostawa drutu żarzonego do belowania dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
- Budowa Kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym w Sosnowcu przy ul. Wojska Polskiego 124 - Etap I
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 3 części.
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Wołominie".
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do 31.12.2026r.
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.