eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów2232/6/TP/25 - DOSTAWY MIĘSA WOŁOWEGO MIELONEGO (MROŻONEGO), MIĘSA I WĘDLIN DROBIOWYCH ORAZ PASZTETU KONSERWOWEGO DROBIOWEGO DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
2232/6/TP/25 - DOSTAWY MIĘSA WOŁOWEGO MIELONEGO (MROŻONEGO), MIĘSA I WĘDLIN DROBIOWYCH ORAZ PASZTETU KONSERWOWEGO DROBIOWEGO DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Załęska 76

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-322

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_rzeszow@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zk_rzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

2232/6/TP/25 - DOSTAWY MIĘSA WOŁOWEGO MIELONEGO (MROŻONEGO), MIĘSA I WĘDLIN DROBIOWYCH ORAZ PASZTETU KONSERWOWEGO DROBIOWEGO DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ade6621-3598-4867-896f-cd6e30cea6ea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00098201/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 DOSTAWY MIĘSA WOŁOWEGO, MIĘSA I WĘDLIN DROBIOWYCH ORAZ PASZTETU KONSERWOWEGO DROBIOWEGO DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00384518

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2232/6/TP/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 236870,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne (według zamówień) dostawy mięsa wołowego mielonego (mrożonego), mięsa i wędlin drobiowych oraz pasztetu konserwowego drobiowego do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie, zgodnie z asortymentem wskazanym formularzu cenowym (Załącznik nr 2A – 2C do SWZ).

ZADANIE I – DOSTAWY MIĘSA WOŁOWEGO MIELONEGO (MROŻONEGO)
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. CPV 15131620-7 Mięso wołowe mielone (mrożone) - opakowanie jednostkowe o pojemności od 1 kg do 2 kg, termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. Pakowane VAC. Ilość: 1 500 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 34650,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne (według zamówień) dostawy mięsa wołowego mielonego (mrożonego), mięsa i wędlin drobiowych oraz pasztetu konserwowego drobiowego do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie, zgodnie z asortymentem wskazanym formularzu cenowym (Załącznik nr 2A – 2C do SWZ).

ZADANIE II – DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN DROBIOWYCH
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. CPV 15112300-9 Wątroba z kurczaka (mrożona) – opakowania jednostkowe do 2 kg, termin przydatności
do spożycia min. 2 miesiące od daty dostawy, pakowane VAC. Ilość: 4 700 kg.
2. CPV 15114000-0 Żołądki z kurczaka (mrożone) - opakowania jednostkowe do 2 kg, termin przydatności
do spożycia min. 2 miesiące od daty dostawy, pakowane VAC. Ilość: 700 kg
3. CPV 15112000-6 Ćwiartka z kurczaka (mrożona) - opakowania jednostkowe do 2 kg, termin przydatności
do spożycia min. 2 miesiące od daty dostawy, pakowane VAC. Ilość: 500 kg.
4. CPV 15112100-1 Mięso drobiowe mielone (mrożone) – mięso bez kości, termin przydatności min. 2 miesiące od daty dostawy pakowane VAC. Ilość: 4 600 kg.
5. CPV 15131135-0 Parówki drobiowe cienkie - mięso drobiowe min. 75 %. Termin przydatności min. 14 dni
od daty dostawy. Pakowane VAC. Ilość: 2 000 kg.
6. CPV 15131135-0 Szynka drobiowa - filet drobiowy min. 75 % bez zawartości innego mięsa niż drobiowe,
w osłonce niejadalnej. Termin przydatności min. 14 dni od daty dostawy. Ilość: 1 000 kg.
7. CPV 15131135-0 Polędwica drobiowa – filet drobiowy min. 75% bez zawartości innego mięsa niż drobiowe,
w osłonce niejadalnej. Termin przydatności min. 14 dni od daty dostawy. Ilość: 2 000 kg.
8. CPV 15131135-0 Mortadela drobiowa - bez zawartości innego mięsa niż drobiowe. Termin przydatności min. 14 dni od daty dostawy. Ilość: 7 000 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 174420,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne (według zamówień) dostawy mięsa wołowego mielonego (mrożonego), mięsa i wędlin drobiowych oraz pasztetu konserwowego drobiowego do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie, zgodnie z asortymentem wskazanym formularzu cenowym (Załącznik nr 2A – 2C do SWZ).

ZADANIE III – DOSTAWY PASZTETU KONSERWOWEGO DROBIOWEGO
Lp. Kod CPV Przedmiot Zamówienia J.m. Ilość
1. CPV 15131310-1 Pasztet konserwowy drobiowy - opakowanie jednostkowe o pojemności do 400 g.
Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. Ilość: 5 000 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131310-1 - Pasztety

4.5.5.) Wartość części: 39690,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64625,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASARNIA RZEMIEŚLNICZA ELŻBIETA ZAJĄC SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150202051

7.3.3) Ulica: SPŁAWY II 45

7.3.4) Miejscowość: SPŁAWY II

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-10-01 do 2026-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362033,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASARNIA RZEMIEŚLNICZA ELŻBIETA ZAJĄC SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150202051

7.3.3) Ulica: SPŁAWY II 45

7.3.4) Miejscowość: SPŁAWY II

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-10-01 do 2026-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52342,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE KŁOS-POL S.C., MAŁGORZATA FILIPOWICZ, JÓZEF FILIPOWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341015331

7.3.3) Ulica: PODRZECZE 36

7.3.4) Miejscowość: PODEGRODZIE

7.3.5) Kod pocztowy: 33-386

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-10-01 do 2026-09-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

BRAK

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.