Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00398076/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
- 2025/BZP 00409696/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mikrokart i odczynników serologicznych do metody mikrokolumnowej żelowej oraz dostawa odczynników koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatora.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sokółce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050653170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 40
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 08 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalsokolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsokolka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalsokolka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mikrokart i odczynników serologicznych do metody mikrokolumnowej żelowej oraz dostawa odczynników koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatora.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-920a9a8f-09cc-4be6-b12c-c6fd5dbcd2f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030791/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Odczynniki Serologiczne i Koagulologiczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398076
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DL.262.22.2025.ES
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 608115,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mikrokart i odczynników serologicznych do metody mikrokolumnowej żelowej wraz z doposażeniem, kompatybilnym z posiadanym zestawem aparatury do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej: ID-Centrifuge 24S, ID-Incubator 37SI, ID-Dispenser4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
33696100-6 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi
4.5.5.) Wartość części: 268627,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa odczynników koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatora4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
38434000-6 - Analizatory
4.5.5.) Wartość części: 393805,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337039,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337039,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337039,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DiaHem AG Diagnostic Products
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262960910
7.3.3) Ulica: Schlosserstrasse 4
7.3.4) Miejscowość: Bülach
7.3.5) Kod pocztowy: CH-8180
7.3.7.) Kraj: Szwajcaria
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie części dotyczącej: autoryzowany serwis, wsparcie techniczne i merytoryczne firmie DiaHem Diagnostic Products Sp. z o.o., z siedzibą w Krakowie, al. Słowackiego 64, 30-004; NIP: 6782716281, KRS: 0000075557 Wartość brutto części zamówienia powierzona podwykonawcy stanowi ~5% wartości całego zamówienia.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 337039,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-09-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428626,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428626,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428626,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Werfen Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242750931
7.3.3) Ulica: ul. Prosta 67
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-838
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428626,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-09-21INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa sprzętu i urządzeń do działań ratowniczo - gaśniczych dla KP PSP w Sokółce.
- Dostawa akumulatorowych hydraulicznych narzędzi ratowniczych wraz z akcesoriami dla KP PSP w Sokółce.
- Dostawa fabrycznie nowej głowicy uchylno - obrotowej wraz z dodatkowym osprzętem
- Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu pod rekreację i sport w rejonie ulic: Broniewskiego, Skarżyńskiego i Grodzieńskiej w Sokółce.
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Modernizacja SPZOZ w Sokółce w ramach zadania: "Wysoka jakość usług medycznych w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w SPZOZ w Sokółce dzięki modernizacji infrastruktury i doposażeniu w nowoczesny sprzęt"
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia hali produkcyjnej
- Dzierżawa analizatora wraz z dostawą odczynników do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą mikrokolumnową
- dostawa pasków do analizy moczu wraz z dzierżawą systemu do analizy moczu
- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów na okres 36 miesięcy - II postępowanie
- Dostawa odczynników do oznaczeń biochemicznych z dzierżawą analizatora biochemicznego
- Dostawa testów diagnostycznych do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.