Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych - część I - rejon na płd.-wsch. od Al. Jerozolimskich - zamówienie powtarzane do umowy nr WŁO/100/24 z dnia 15.03.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych - część I - rejon na płd.-wsch. od Al. Jerozolimskich - zamówienie powtarzane do umowy nr WŁO/100/24 z dnia 15.03.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c1e4b43-d2cd-4794-8030-4138634db02f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028792/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych - część I- zamówienie na roboty budowlane powtarzane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zam. z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zam. podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót bud., zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót bud., jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zam. dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-5ea19ba2-b3a1-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZWR.37.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146659,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową
- remonty cząstkowe nawierzchni z płyt MON mieszanką mineralno-asfaltową ,
- naprawa (przestawienie) krawężników z naprawą uszkodzonej ławy betonowej
- regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej
- zabezpieczenie miejsca awarii
Wynagrodzenie Wykonawcy nie może być wyższe niż kwota brutto określona w § 7 ust. 3 umowy. Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 80% wartości zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146659,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146659,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146659,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarskie – Roboty Ogólnobudowlane Waldemar Bronowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8220000213
7.3.3) Ulica: ul. Zgrupowania Żmija 25/6,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-875
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BRUKARSKIE, ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE BRONOWSKI WALDEMAR
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BRUKARSKIE, ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE BRONOWSKI WALDEMAR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146659,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00061021 z dnia 2024-01-23, dla części I zamówienia, przewidziano możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie wskazanym w przedmiarze robót, STWIORB, ujętych w zamówieniu podstawowym do wartości 213.414,63 zł netto.
Zakres przedmiotowy zamówienia podstawowego w części I oraz zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, spełnia przesłanki dla zamówienia podobnego.
W 2024 roku udzielono zamówienia na roboty budowlane powtarzane do części I zamówienia podstawowego -ZZWR.44.2024 (umowa nr WŁO/468/24 z dnia 02.12.2024 r. na kwotę netto 91 750,00 zł).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej nr 1609P Wągrowiec - Rąbczyn
- Budowa kanalizacji deszczowej na terenie Stąporkowa (1000-lecia, część ul. Piłsudskiego od 1000-lecia do zbiornika wodnego)
- Bieżące remonty dróg gminnych o nawierzchni gruntowej w 2026 roku na terenie Gminy Sypniewo
- ,,Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Pałecznica, Gruszów oraz przebudowa przepustów w miejscowościach Nadzów, Pieczonogi w gminie Pałecznica"
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2026 roku
- Budowa dróg wraz z systemem odwodnienia w miejscowości Zawrocie-Nowiny - Etap I
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





