eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnojnikModernizacja oczyszczalni ścieków w Gnojniku - etap IV



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gnojniku - etap IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 363

1.5.2.) Miejscowość: Gnojnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-864

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gnojnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gnojnik.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gnojniku - etap IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12ef8c60-0866-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439004

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309660

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Gmina Gnojnik posiada 100 % udziałów kapitale zakładowym Spółki. Jako jedyny wspólnik odgrywa decydującą rolę w zakresie jej celów strategicznych i obszarów działalności. Ponad 90 % realizowanej przez Eco-Gnojnik działalności dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę Gnojnik.
Ponadto powierzenie realizacji zamówienia spółce komunalnej, która zajmuje się eksploatacją oczyszczalni jest zasadne biorąc pod uwagę bezpieczeństwo ekologiczne, późniejsze funkcjonowanie oczyszczalni oraz procesy technologiczne oczyszczania ścieków. Niniejsze zamówienie mieści się w podstawowym zakresie działalności spółki Eco-Gnojnik.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiD.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót modernizacyjnych na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków w Gnojniku:
-Modernizacja istniejącego węzła mechanicznego oczyszczania ścieków poprzez zastosowanie kratopiaskownika.
-Montaż wiaty stalowej na osad.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy - zał. nr 3 do Zaproszenia.
UWAGA – niniejsze zamówienie obejmuje jedynie część PFU dot. zaprojektowania, wykonania i montażu wiaty oraz kratopiaskownika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający i Wykonawca nie osiągnęli porozumienia dot. realizacji zamówienia objętego niniejszym postępowaniem.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.