Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00180138/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski dla zadania pn. Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego- etap II realizacja
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Zbrojownia na Zamku w Liwie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711665166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 2
1.5.2.) Miejscowość: Liw
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbrojownia@liw-zamek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liw-zamek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99b2a8b0-49cc-49a6-9f19-2f6869b721491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski dla zadania pn. Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego- etap II realizacja2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99b2a8b0-49cc-49a6-9f19-2f6869b72149
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00252902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039418/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. "Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180138
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZ-DM.241.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pełnienia obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego- etap II realizacja” łącznie z kontrolowaniem rozliczeń rzeczowych i finansowych wykonawów zadania.
2. Wykonawca, mając na względzie zakres prowadzonych robót, ma zapewnić udział branżowych inspektorów nadzoru posiadających stosowne uprawnienia w liczbie i w zakresie czasowym, niezbędnym do prawidłowej realizacji całości nadzorowanych robót z koordynowaniem pracy inspektorów nadzoru
4.5.3.) Główny kod CPV: 71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Kamil Ojdana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241809894
7.3.4) Miejscowość: Niciecz Włościańska
7.3.5) Kod pocztowy: 08-331
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-05-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa, przebudowa oraz modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Pałecznica"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania Budowa systemu retencji wód opadowych i melioracyjnych oraz nawadniania terenów rolnych w zlewni Dębińskiej Strugi w gminie Nowy Staw
- Świadczenie usługi nadzorów branżowych wraz z koordynacją nad realizacją Zadania: Budowa ekranów akustycznych dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 240 Chojnice - Świecie
- "Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy przygotowaniu i realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Wsparcie małej (...)" - część nazwy
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa adaptacji budynku dawnej szkoły podstawowej w Boguszowej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "NIE-zwykła Transformacja - wykonanie parków kieszonkowych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.