eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie na podstawie istniejącego projektu graficznego i UX oraz uruchomienie na serwerze Zamawiającego responsywnego Portalu internetowego dla Muzeum Narodowego w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2025-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie na podstawie istniejącego projektu graficznego i UX oraz uruchomienie na serwerze Zamawiającego responsywnego Portalu internetowego dla Muzeum Narodowego w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524049578

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-822

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mng.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mng.gda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumnarodowe-gdansk/demand/193024/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie na podstawie istniejącego projektu graficznego i UX oraz uruchomienie na serwerze Zamawiającego responsywnego Portalu internetowego dla Muzeum Narodowego w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5a82010-ff00-4827-a79e-e4a2fed6e147

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00680275/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie zgodnie z istniejącym projektem graficznym i UX, a także uruchomienie na serwerze Zamawiającego, responsywnego Portalu internetowego dla Muzeum Narodowego w Gdańsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132953

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/DIM/U/1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 158000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 113000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz uruchomienie na serwerze Zamawiającego responsywnego Portalu internetowego dla Muzeum Narodowego w Gdańsku w dwóch wersjach językowych pod adresem mng.gda.pl oraz zamówienie usługi zapewnienia serwisu technicznego tego Portalu przez okres zadeklarowany w ofercie.
Zamawiający ma mieć możliwość zarządzania treścią strony, jej całą zawartością i strukturą poprzez System CMS tj. bieżące aktualizowanie, dodawanie, zmienianie treści, modułową rozbudowę strony, zarówno poprzez poszerzenie o dodatkowe działy i podstrony, jak również poprzez dodawanie, usuwanie, podmianę załączników w postaci plików oraz materiałów graficznych i multimedialnych.
Portal zastąpi aktualnie funkcjonującą pod tym adresem stronę internetową.

2. Funkcjonalności

2.1. Układ i projekt graficzny
2.1.1. Wykonanie responsywnego Portalu internetowego zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego strukturą i projektem graficznym zrealizowanym w aplikacji Figma.
2.1.2. Dostosowanie układu dla rozdzielczości pośrednich w oparciu o istniejące projekty graficzne dla rozdzielczości DESKTOP i MOBILE.
2.1.3. Zbudowanie odpowiedniej struktury podstron całego Portalu z wypełnieniem przykładowymi treściami graficznymi i tekstowymi.
2.1.4. Portal zostanie wyposażony w indywidualną i zgodną z projektem stronę błędu 404.

2.2. Formularze
2.2.1. System CMS zostanie wyposażony w komponent umożliwiający generowanie formularzy kontaktowych/zgłoszeniowych możliwych do własnoręcznej edycji przez Redaktora oraz ich umieszczania w postach i podstronach (przy pomocy modułu lub shortcode). Formularze zostaną zabezpieczone antyspamowo poprzez CAPTCHA.

2.3. Wyszukiwarka
2.3.1. Portal zostanie wyposażony w wyszukiwarkę umożliwiającą wyszukiwanie wskazanej treści przez odwiedzającego.

2.4. Wersje językowe
2.4.1. W Portalu zostaną zakodowane dwie wersje językowe (polska i angielska), tłumaczenia zostaną dostarczone przez Zamawiającego. System CMS ma umożliwiać dowolną edycję wszystkich elementów tekstowych tworzących treści obu wersji językowych.

2.5. Integracje
2.5.1. Integracja Systemu CMS z YouTube (umożliwiająca dodawanie filmów poprzez moduł lub shortcode w postach oraz podstronach Portalu) oraz mediami społecznościowymi (umieszczenie łączy do serwisów społecznościowych w miejscach zgodnych z projektem graficznym).
2.5.2. Integracja z newsletterem, Google Analytics, META, a także: Biuletynem Informacji Publicznej (BIP) w postaci linku do zewnętrznej strony.

2.6. Dostępność i wydajność
2.6.1. Portal musi być zgodny ze standardem WCAG 2.1 na poziomie co najmniej AA dla systemów teleinformatycznych w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. poz. 848) oraz jej zmianami z dnia 17 kwietnia 2023 r.
2.6.2. Portal zostanie zoptymalizowany w taki sposób, aby jego wskaźnik Google Page Speed Insights wynosił minimum 80/100 (dla urządzeń typu desktop oraz mobile).
2.6.3. Maksymalny czas ładowania kluczowych podstron nie może przekroczyć 4 sekund.

2.7. Optymalizacja i SEO
2.7.1. Portal zostanie wyposażony w mechanizm automatycznej kompresji plików graficznych w momencie ich wprowadzania do Systemu CMS (maksymalna długość większego boku dla plików graficznych wyniesie 2048 px oraz jakość plików na poziomie 70/100).
2.7.2. Wykorzystanie plików SVG dla kluczowych elementów Portalu (np.: logotypy, kształty ilustracyjne).
2.7.3. Fonty wykorzystane na stronie internetowej będą ładowane lokalnie z serwera Zamawiającego.
2.7.4. Portal zostanie zakodowany zgodne z zasadami SEO oraz będzie umożliwiał wprowadzanie elementów SEO, takich jak: ALT, TITLE oraz tytułu SEO i słów kluczowych dla postu lub podstrony, uwzględniając poprawne wyświetlanie postów i podstron w social mediach (Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn).
2.7.5. Podstrony oraz elementy graficzne Portalu będą oznaczone odpowiednimi znacznikami zgodnie z wytycznymi SEO, co pozwoli na zwiększenie widoczności i efektywności w wynikach wyszukiwania.

2.8. Zarządzanie treścią
2.8.1. Portal zostanie zbudowany w oparciu o aktualnie rozwijany System CMS typu open source umożliwiający logowanie do zaplecza z poziomu przeglądarki internetowej oraz będzie posiadał interfejs w języku polskim.
2.8.2. System CMS zostanie wyposażony w edytor WYSIWYG dający możliwość formatowania treści, tworzenia tabel, linków oraz wstawiania grafik i elementów multimedialnych.
2.8.3. System CMS zostanie wyposażony w stopniowany dostępu dla osób zarządzających (role: Redaktor, Admin).
2.8.4. Podczas edycji postów oraz podstron Redaktor będzie miał możliwość bezpośredniego kopiowania treści z pakietu MS Office z zachowaniem formatowania źródłowego.
2.8.5. System CMS powinien automatycznie generować mapę witryny (sitemap) - dynamicznie tworząc mapę Portalu.
2.8.6. System CMS będzie obsługiwał wersjonowanie edytowanej zawartości treści postów oraz podstron, wraz z możliwością przywrócenia ich poprzednich wersji.

3. Wymagania techniczne

3.1. Technologia i struktura
3.1.1 Portal zostanie wykonany w oparciu o minimalną wersję PHP: 8.2.
3.1.2 Portal zostanie oparty na współcześnie rozwijanym Systemie CMS typu open source.
3.1.3 Zapewnione zostanie poprawne funkcjonowanie Portalu internetowego we wszystkich popularnych przeglądarkach: Chrome, Firefox, Safari, Edge, Opera (oraz ich odpowiednikach mobilnych na Systemach Android oraz iOS).
3.1.4 Kodowanie polskich znaków według standardu UTF-8.
3.1.5 Portal zawierać będzie komponent ciasteczkowy zgodny z Google Consent Mode v2.
3.1.6 Portal zostanie zakodowany zgodnie ze standardami W3C: HTML 5, CSS 3.

3.2. Bezpieczeństwo
3.2.1. Portal zostanie wyposażony w dostęp oparty o uwierzytelnienie dwuskładnikowe podczas logowania do zaplecza Systemu CMS.
3.2.2. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania bezpieczeństwa Portalu internetowego przez okres zadeklarowany w ofercie.
3.2.3. W Systemie CMS znajdzie się komponent umożliwiający wykonywanie kopii zapasowych całego Portalu (baza danych + pliki Portalu).

3.3. Wsparcie techniczne
3.3.1. Wykonawca oferuje wykonywanie bieżących aktualizacji Systemu CMS i komponentów do najnowszych wersji (4 razy do roku).
3.3.2. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania dodatkowych zmian na portalu www w ramach zadeklarowanej w ofercie liczby roboczogodzin, w okresie zadeklarowanej w ofercie gwarancji.

4. Dokumentacja i szkolenie

4.1. Szkolenie
4.1.1. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia z obsługi Systemu CMS dla zespołu od 5 do 15 osób, wydelegowanego przez Zamawiającego.

4.2. Dokumentacja
4.2.1. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania instrukcji obsługi Systemu CMS zawierającej najważniejsze tematy związane z jego obsługą.
4.2.2. Wykonawca zobowiązuje się przygotować opis techniczny dla Redaktorów (zawierający najważniejsze i zalecane parametry techniczne dla grafik, długości nagłówków i wstępów do postów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72212224-5 - Usługi opracowywania oprogramowania do edycji stron WWW

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 25

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 25

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23985,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281424,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23985,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PTM Soft Przemysław Tomecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 6792846140

7.3.4) Miejscowość: Więckowice

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23985,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.