Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00132953/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
- 2025/BZP 00159712/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie na podstawie istniejącego projektu graficznego i UX oraz uruchomienie na serwerze Zamawiającego responsywnego Portalu internetowego dla Muzeum Narodowego w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524049578
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-822
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mng.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mng.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumnarodowe-gdansk/demand/193024/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie na podstawie istniejącego projektu graficznego i UX oraz uruchomienie na serwerze Zamawiającego responsywnego Portalu internetowego dla Muzeum Narodowego w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5a82010-ff00-4827-a79e-e4a2fed6e147
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00680275/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie zgodnie z istniejącym projektem graficznym i UX, a także uruchomienie na serwerze Zamawiającego, responsywnego Portalu internetowego dla Muzeum Narodowego w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132953
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/DIM/U/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 158000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 113000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz uruchomienie na serwerze Zamawiającego responsywnego Portalu internetowego dla Muzeum Narodowego w Gdańsku w dwóch wersjach językowych pod adresem mng.gda.pl oraz zamówienie usługi zapewnienia serwisu technicznego tego Portalu przez okres zadeklarowany w ofercie.
Zamawiający ma mieć możliwość zarządzania treścią strony, jej całą zawartością i strukturą poprzez System CMS tj. bieżące aktualizowanie, dodawanie, zmienianie treści, modułową rozbudowę strony, zarówno poprzez poszerzenie o dodatkowe działy i podstrony, jak również poprzez dodawanie, usuwanie, podmianę załączników w postaci plików oraz materiałów graficznych i multimedialnych.
Portal zastąpi aktualnie funkcjonującą pod tym adresem stronę internetową.
2. Funkcjonalności
2.1. Układ i projekt graficzny
2.1.1. Wykonanie responsywnego Portalu internetowego zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego strukturą i projektem graficznym zrealizowanym w aplikacji Figma.
2.1.2. Dostosowanie układu dla rozdzielczości pośrednich w oparciu o istniejące projekty graficzne dla rozdzielczości DESKTOP i MOBILE.
2.1.3. Zbudowanie odpowiedniej struktury podstron całego Portalu z wypełnieniem przykładowymi treściami graficznymi i tekstowymi.
2.1.4. Portal zostanie wyposażony w indywidualną i zgodną z projektem stronę błędu 404.
2.2. Formularze
2.2.1. System CMS zostanie wyposażony w komponent umożliwiający generowanie formularzy kontaktowych/zgłoszeniowych możliwych do własnoręcznej edycji przez Redaktora oraz ich umieszczania w postach i podstronach (przy pomocy modułu lub shortcode). Formularze zostaną zabezpieczone antyspamowo poprzez CAPTCHA.
2.3. Wyszukiwarka
2.3.1. Portal zostanie wyposażony w wyszukiwarkę umożliwiającą wyszukiwanie wskazanej treści przez odwiedzającego.
2.4. Wersje językowe
2.4.1. W Portalu zostaną zakodowane dwie wersje językowe (polska i angielska), tłumaczenia zostaną dostarczone przez Zamawiającego. System CMS ma umożliwiać dowolną edycję wszystkich elementów tekstowych tworzących treści obu wersji językowych.
2.5. Integracje
2.5.1. Integracja Systemu CMS z YouTube (umożliwiająca dodawanie filmów poprzez moduł lub shortcode w postach oraz podstronach Portalu) oraz mediami społecznościowymi (umieszczenie łączy do serwisów społecznościowych w miejscach zgodnych z projektem graficznym).
2.5.2. Integracja z newsletterem, Google Analytics, META, a także: Biuletynem Informacji Publicznej (BIP) w postaci linku do zewnętrznej strony.
2.6. Dostępność i wydajność
2.6.1. Portal musi być zgodny ze standardem WCAG 2.1 na poziomie co najmniej AA dla systemów teleinformatycznych w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. poz. 848) oraz jej zmianami z dnia 17 kwietnia 2023 r.
2.6.2. Portal zostanie zoptymalizowany w taki sposób, aby jego wskaźnik Google Page Speed Insights wynosił minimum 80/100 (dla urządzeń typu desktop oraz mobile).
2.6.3. Maksymalny czas ładowania kluczowych podstron nie może przekroczyć 4 sekund.
2.7. Optymalizacja i SEO
2.7.1. Portal zostanie wyposażony w mechanizm automatycznej kompresji plików graficznych w momencie ich wprowadzania do Systemu CMS (maksymalna długość większego boku dla plików graficznych wyniesie 2048 px oraz jakość plików na poziomie 70/100).
2.7.2. Wykorzystanie plików SVG dla kluczowych elementów Portalu (np.: logotypy, kształty ilustracyjne).
2.7.3. Fonty wykorzystane na stronie internetowej będą ładowane lokalnie z serwera Zamawiającego.
2.7.4. Portal zostanie zakodowany zgodne z zasadami SEO oraz będzie umożliwiał wprowadzanie elementów SEO, takich jak: ALT, TITLE oraz tytułu SEO i słów kluczowych dla postu lub podstrony, uwzględniając poprawne wyświetlanie postów i podstron w social mediach (Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn).
2.7.5. Podstrony oraz elementy graficzne Portalu będą oznaczone odpowiednimi znacznikami zgodnie z wytycznymi SEO, co pozwoli na zwiększenie widoczności i efektywności w wynikach wyszukiwania.
2.8. Zarządzanie treścią
2.8.1. Portal zostanie zbudowany w oparciu o aktualnie rozwijany System CMS typu open source umożliwiający logowanie do zaplecza z poziomu przeglądarki internetowej oraz będzie posiadał interfejs w języku polskim.
2.8.2. System CMS zostanie wyposażony w edytor WYSIWYG dający możliwość formatowania treści, tworzenia tabel, linków oraz wstawiania grafik i elementów multimedialnych.
2.8.3. System CMS zostanie wyposażony w stopniowany dostępu dla osób zarządzających (role: Redaktor, Admin).
2.8.4. Podczas edycji postów oraz podstron Redaktor będzie miał możliwość bezpośredniego kopiowania treści z pakietu MS Office z zachowaniem formatowania źródłowego.
2.8.5. System CMS powinien automatycznie generować mapę witryny (sitemap) - dynamicznie tworząc mapę Portalu.
2.8.6. System CMS będzie obsługiwał wersjonowanie edytowanej zawartości treści postów oraz podstron, wraz z możliwością przywrócenia ich poprzednich wersji.
3. Wymagania techniczne
3.1. Technologia i struktura
3.1.1 Portal zostanie wykonany w oparciu o minimalną wersję PHP: 8.2.
3.1.2 Portal zostanie oparty na współcześnie rozwijanym Systemie CMS typu open source.
3.1.3 Zapewnione zostanie poprawne funkcjonowanie Portalu internetowego we wszystkich popularnych przeglądarkach: Chrome, Firefox, Safari, Edge, Opera (oraz ich odpowiednikach mobilnych na Systemach Android oraz iOS).
3.1.4 Kodowanie polskich znaków według standardu UTF-8.
3.1.5 Portal zawierać będzie komponent ciasteczkowy zgodny z Google Consent Mode v2.
3.1.6 Portal zostanie zakodowany zgodnie ze standardami W3C: HTML 5, CSS 3.
3.2. Bezpieczeństwo
3.2.1. Portal zostanie wyposażony w dostęp oparty o uwierzytelnienie dwuskładnikowe podczas logowania do zaplecza Systemu CMS.
3.2.2. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania bezpieczeństwa Portalu internetowego przez okres zadeklarowany w ofercie.
3.2.3. W Systemie CMS znajdzie się komponent umożliwiający wykonywanie kopii zapasowych całego Portalu (baza danych + pliki Portalu).
3.3. Wsparcie techniczne
3.3.1. Wykonawca oferuje wykonywanie bieżących aktualizacji Systemu CMS i komponentów do najnowszych wersji (4 razy do roku).
3.3.2. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania dodatkowych zmian na portalu www w ramach zadeklarowanej w ofercie liczby roboczogodzin, w okresie zadeklarowanej w ofercie gwarancji.
4. Dokumentacja i szkolenie
4.1. Szkolenie
4.1.1. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia z obsługi Systemu CMS dla zespołu od 5 do 15 osób, wydelegowanego przez Zamawiającego.
4.2. Dokumentacja
4.2.1. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania instrukcji obsługi Systemu CMS zawierającej najważniejsze tematy związane z jego obsługą.
4.2.2. Wykonawca zobowiązuje się przygotować opis techniczny dla Redaktorów (zawierający najważniejsze i zalecane parametry techniczne dla grafik, długości nagłówków i wstępów do postów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72212224-5 - Usługi opracowywania oprogramowania do edycji stron WWW
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 25
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 25
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23985,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281424,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23985,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PTM Soft Przemysław Tomecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 6792846140
7.3.4) Miejscowość: Więckowice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23985,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- NAPRAWA SYSTEMU ZASILANIA GWARANTOWANEGO POPRZEZ WYMIANĘ WYEKSPLOATOWANYCH BATERII AKUMULATORÓW WRAZ Z DEDYKOWANYMI AKCESORIAMI MONTAŻOWYMI W KWP W GDAŃSKU I JEDNOSTKACH PODLEGŁYCH
- Roboty budowlane w ramach zadania: "Wykonanie systemu schładzania pomieszczeń w budynkach Inspektoratów ZUS w Malborku (Część I), Pucku (Część II) i Kwidzynie (Część III)"
- Dostawa, ustawienie, zamontowanie i trwałe przymocowanie do ścian mebli i zabudów kuchennych wraz z armaturą oraz dostawa, ustawienie, zamontowanie i podłączenie sprzętów AGD
- Usługa czyszczenia rynien w budynkach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Realizacja robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Ostatni odcinek oświetlenia spacerowej Alei Brzozowej w Parku Reagana" - realizacja zadań z zakresu Budżetu Obywatelskiego 2024.
- Usługa wykonania oraz montażu systemu nawigacji i oznakowania przestrzeni - wayfindingu w budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis oprogramowania DigRa, LogiPACS, Prometeusz i zakup licencji dostępowych do oprogramowania RemotEye Viewer.
- świadczenie usług serwisu informatycznego Systemu Obsługi Zgłoszeń i Zarządzania Dokumentacją (SOZZD)
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Popów"
- Zakup subskrypcji oprogramowania Microsoft na okres 12 miesięcy
- Dostawa i wdrożenie sprzętu serwerowo-sieciowego wraz z oprog. w ramach proj. pt. "Cyberbezpieczna Zielonka - wzmocn. odporn. na zagr. cyfrowe w Urzędzie Miasta Zielonka oraz jedn. podleg. Miastu"
- Zakup i przedłużenie licencjonowania środowiska VMware typu STANDARD na okres 12 miesięcy
więcej: Usługi opracowywania oprogramowania do edycji stron WWW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.