Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00416813/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa cysterny do wody pitnej o poj. 5000l na ramie przystosowanej do załadunku podnośnikiem widłowym na potrzeby Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pruszcz Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674919
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 20
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 58 775 99 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszcz-gdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz-gdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_pruszczgdanski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa cysterny do wody pitnej o poj. 5000l na ramie przystosowanej do załadunku podnośnikiem widłowym na potrzeby Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91d4f4e0-e308-4c92-87f8-9ab4b70dac47
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416813
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 280487,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77235,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. cysterny do wody pitnej o poj. 5000l na ramie przystosowanej do załadunku podnośnikiem widłowym na potrzeby Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Dostawa: Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 1, 83-000 Pruszcz Gdański (siedziba Spółki WIK).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34133100-9 - Cysterny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żądnej ofertyINNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Dostawa samochodu dostawczego do 18t z urządzeniem hakowym, z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego (powtórzone)
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i jednostek podległych
- Dostawa maszyn i urządzeń do robót ziemnych w ramach projektu pn.: "Rozwój infrastruktury szkół zawodowych w powiecie gdańskim - etap II"
- Zakup defibrylatora
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Niebylec
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z cysternami/beczkowozami do transportu wody pitnej na potrzeby Gminy Kłomnice
- Doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa wyposażenia i urządzeń na potrzeby realizacji Programu OL i OC w 2025 r. na terenie Gminy Łask
- Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Cysterny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





