Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00177078/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych zwykłych i przysięgłych dla uczestników projektu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357114075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Na Stawach
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-107
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 07 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup-krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35225a1a-016d-4a44-9f01-ff0bfa63b68f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych zwykłych i przysięgłych dla uczestników projektu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35225a1a-016d-4a44-9f01-ff0bfa63b68f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00069747/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Tłumaczenia pisemne dla projektu Żyj i pracuj w Małopolsce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt pn. „Żyj i pracuj w Małopolsce (etap1)” realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet FEMP.06 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie FEMP.06.19 Kompleksowe wsparcie obywateli państw trzecich, Typ B, z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177078
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 919973,98 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 307196,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi tłumaczeń pisemnych zwykłych i przysięgłych dokumentów uczestników projektu „Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1)” - dofinansowanej z Funduszy Europejskich operacji o znaczeniu strategicznym dla Małopolski (zwanego dalej ZIP).
2. Usługa obejmuje przetłumaczenie maksymalnie 5 150 stron dokumentu w tym:
1) z języka obcego na język polski maksymalnie 1 120 stron tłumaczenia zwykłego i 3 680 stron tłumaczenia przysięgłego;
2) z języka polskiego na język obcy maksymalnie 350 stron tłumaczenia zwykłego.
3. Jako stronę obliczeniową należy rozumieć 1 800 znaków ze spacjami w przypadku tłumaczenia zwykłego oraz 1 125 znaków ze spacjami w przypadku tłumaczenia przysięgłego.
4. Usługa będzie wykonywana dla uczestników projektu, tj.:
1) dorosłych obywateli państw trzecich, przebywających lub zamierzających osiedlić się w Małopolsce, ze szczególnym uwzględnieniem osób, które po agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę zostały objęte ochroną czasową. Osoby te przebywają w Małopolsce legalnie i nie posiadają obywatelstwa żadnego z krajów UE, ani Norwegii, Islandii, Liechtensteinu, Szwajcarii. Tłumaczenia będą obejmować posiadane przez uczestników projektu dokumenty związane co najmniej z pracą, nauką, stanem zdrowia oraz pobytem w kraju pochodzenia. Tłumaczenia będą z języka obcego na język polski.
2) mikro, małych i średnich przedsiębiorców (MŚP) zatrudniających lub planujących zatrudnić obywateli Państw trzecich. Tłumaczenia będą obejmować posiadane przez MŚP co najmniej instrukcje stanowiskowe, zasady BHP, umowy dotyczące zatrudnienia. Tłumaczenia będą z języka polskiego na język obcy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220895,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 532076,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220895,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lingua Lab s.c. Weronika Szyszkiewicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Lingua Lab s.c. Małgorzata Dembińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772353115
7.3.3) Ulica: ul. Sereno Fenn'a 6/14
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-143
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LINGUA LAB S.C. WERONIKA SZYSZKIEWICZ, MAŁGORZATA DEMBIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
LINGUA LAB S.C. WERONIKA SZYSZKIEWICZ, MAŁGORZATA DEMBIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220895,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Tłumaczenie kluczowych treści portali www.visitopolskie oraz www.opolskibifyj.com na języki angielski, czeski i niemiecki
- Inne usługi (uługi dodatkowe w stosunku do rybołówstwa; usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych; usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów).
- usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 535 000,00 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





