Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00372238/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
- 2022/BZP 00372630/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozwój elektronicznego systemu obsługi obywateli oraz systemów wsparcia funkcjonowania Gminy Komorniki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komorniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stawna 1
1.5.2.) Miejscowość: Komorniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48618107751
1.5.8.) Numer faksu: +48618107985
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6701921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój elektronicznego systemu obsługi obywateli oraz systemów wsparcia funkcjonowania Gminy Komorniki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76c5256e-40a0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019141/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Rozwój elektronicznego systemu obsługi obywateli oraz systemów wsparcia funkcjonowania Gminy Komorniki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych, Poddziałanie 2.1.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych. 18. Administracja publiczna.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372238/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu teleinformatycznego e-Urząd w Gminie Komorniki w ramach realizacji projektu "Rozwój elektronicznych usług publicznych w Mieście i Gminie Kórnik oraz Gminie Komorniki".
2. Zamówienie dotyczy stworzenia systemu zapewniającego mieszkańcom Gminy Komorniki możliwość korzystania z szerokiego zakresu usług publicznych dostępnych drogą elektroniczną poprzez budowę lokalnych środowisk e-administracji, wprowadzenie zdefiniowanych procedur obsługi i standardów informatycznych oraz wdrożenie tego systemu w Gminie, a
także przeszkolenie pracowników z jej obsługi oraz zakup licencji do oprogramowania.
3. Zamawiający najpóźniej do dnia podpisania umowy przekaże Wykonawcy wstępną liczbę formularzy, która będzie uruchomiona wraz z rozpoczęciem świadczenia usługi e-Urząd. Ewentualne zaoferowane dodatkowe formularze dostarczać będzie Wykonawca na wniosek Zamawiającego w okresie trwania gwarancji.
4. Zamawiający wymaga: 60 - miesięcznej gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru zainstalowanego system teleinformatycznego, w trakcie której Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi hostingu tegoż oprogramowania, aktualizacji systemu zgodnie ze zmieniającym się prawem, aktualizacji danych systemów dziedzinowych, stworzenia maksymalnej liczby zaoferowanych w ofercie formularzy, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
Hosting rozumiany jest jako:
1) Kopia Bezpieczeństwa Systemu (backup) – dane i pliki, które mają służyć do odtworzenia oryginalnych danych w przypadku ich utraty lub uszkodzenia.
2) Łącze Serwisowe – połączenie teleinformatyczne wraz z koniecznym sprzętem i oprogramowaniem, umożliwiające zdalne połączenie z serwerami i systemami Usługobiorcy oraz podjęcie działań serwisowych z siedziby Usługodawcy.
3) VPN – Virtual Private Network, wirtualna sieć prywatna – szyfrowany tunel, przez który płynie ruch w ramach sieci prywatnej pomiędzy stronami za pośrednictwem Internetu.
4) Wsparcie – gwarantowana przez Wykonawcę i udzielana Zamawiającemu pomoc w eksploatacji oraz usuwaniu ewentualnych Błędów.
5) Usługa hostingu realizowana będzie na serwerach zlokalizowanych na terenie UE przez okres 60 miesięcy.
6) Backup bazy danych oraz plików realizowany będzie na serwerach zlokalizowanych na terenie EU.
7) Zaoferowane rozwiązanie musi w pełni pracować na serwerach Wykonawcy.
8) Zabezpieczenie danych musi być zgodnie z wymaganiami literatury prawa.
9) Wykonawca zaczytuje dane z systemu dziedzinowego przez połączenie VPN.
10) W przypadku awarii lub usterki uniemożliwiającej korzystanie z aplikacji Wykonawca na własny koszt odtwarza instalację z backupu.
11) Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia instalacji w ciągu 8 godzin roboczych liczonym od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby odtworzenia instalacji.
12) Kopia bazy jest cyklicznie nadpisywania w miesięcznym okresie.
5. Miejsce zainstalowania oprogramowania: Urząd Gminy Komorniki, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do umowy .
7. Warunki realizacji zamówienia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy- załączniku nr 8 do SWZ.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 8 Ustawy.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy informacji o części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ich firm, o ile są już znane. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Wykonawca może zmienić podwykonawcę lub z niego zrezygnować.
11. Rozwiązania równoważne:
Wskazane w dokumentacji znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, charakteryzujący produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę należy traktować jako wzorzec jakościowy, jak również należy przyjąć, że w każdym przypadku towarzyszą im wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
12. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na
wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: osoby wykonujące usługę wdrażania, aktualizowania, serwisowania oprogramowania.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 6 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 8 do SWZ ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48620000-0 - Systemy operacyjne
79632000-3 - Szkolenie pracowników
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: e-Instytucja.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 147194800
7.3.3) Ulica: ul. Marszałkowska 58
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-545
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOMORNIKI
- Budowa łącznika przy Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach
- Budowa toru dla rowerzystów i rolkarzy - pumptrack w Łęczycy
- Budowa ul. Cichej i Wschodniej w Plewiskach
więcej: przetargi KOMORNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup licencji Microsoft
- "Dostawa sprzętu elektronicznego do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Sejny
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - dostawa i wdrożenie systemu do centralnego składowania zdarzeń sieciowych oraz dostawa licencji
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.