Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00364460/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych w ramach programu KATAMARAN.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA OPOLSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prószkowska 76
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-758
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.jucha@po.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://po.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://po-opole.logintrade.net/zapytania_email,206285,0cba60b0f4df6351abf8aa318e122c8d.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów promocyjnych w ramach programu KATAMARAN.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-237ba70e-2dcf-4459-b094-ff5ee17ce8b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044385/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Materiały promocyjne i reklamowe na potrzeby projektu Katamaran.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Międzynarodowy program kształcenia „Projektowanie i Inżynieria Wytwarzania", w ramach programu KATAMARAN – tworzenie i realizacja międzynarodowych programów studiów - nabór 2024.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364460
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/D/52/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3561,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Międzynarodowy program kształcenia „Projektowanie i Inżynieria Wytwarzania", w ramach programu KATAMARAN – tworzenie i realizacja międzynarodowych programów studiów - nabór 2024.
Przedmiot zamówienia realizowany jest na potrzeby projektu Międzynarodowy program kształcenia „Projektowanie i Inżynieria Wytwarzania", w ramach programu KATAMARAN – tworzenie i realizacja międzynarodowych programów studiów - nabór 2024.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOMA Mariusz Markut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8650010415
7.3.3) Ulica: Mireckiego 13
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Ochrona fizyczna osób i mienia Opolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego w Opolu
- Zakup wraz z dostawą akcesoriów i wyposażenia do sprzętu endoskopowo-histeroskopowego i laparoskopowego (z podziałem na 3 zadania)
- Zakup sprzętu w ramach realizacji Narodowej Strategii Onkologicznej pn. "Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych" w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa chemii gospodarczej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Zakup 4 sztuk przełączników sieciowych corowych wraz z 5 letnim wsparciem producenta dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
- Dostawa i montaż ekranu LED
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- Dostawy asortymentu do promocji dla Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa artykułów reklamowych dla Centrum Studentów Zagranicznych w ramach Projektu ,,Politechnika Częstochowska dla wszystkich - CUT for ALL", realizowanego w ramach programu NAWA
- Wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych promujących Markę Polskiej Gospodarki w ramach realizacji projektu finansowanego ze środków unijnych (....)
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





