Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00339641/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
- 2025/BZP 00345704/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-25
- 2025/BZP 00351683/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa serwerów, urządzeń sieciowych i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Siewierz oraz notebooków ze środków własnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siewierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 16
1.5.2.) Miejscowość: Siewierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 64 99 400
1.5.8.) Numer faksu: 32 64 99 402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@siewierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f291df60-e389-4a61-a4df-6a174d33e9aa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa serwerów, urządzeń sieciowych i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Siewierz oraz notebooków ze środków własnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f291df60-e389-4a61-a4df-6a174d33e9aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034693/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu (urządzeń UTM, serwerów, zasilaczy UPS, dysków) w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Siewierz
1.2.3 Dostawa zestawów komputerowych, notebooka i ultrabooków dla Gminy Siewierz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Części I- IV zamówienia: dofinansowanie w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Siewierz”, finansowanego z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339641
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZP.271.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 831672,10 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 632489,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Dostawa serwerów w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Siewierza) Przedmiot zamówienia w Części I obejmuje dostawę czterech serwerów
w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Siewierz.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1a do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), który będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą.
c) Wykonawca udzieli 5 lat gwarancji na dostarczony sprzęt.
d) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego. Przez stwierdzenie "fabrycznie nowy" należy rozumieć sprzęt opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Przez "wadę fizyczną" należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Nie dopuszcza się urządzeń: odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych.
e) Elementy, z których zbudowane są urządzenia muszą być produktami producenta urządzeń lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta.
f) Sprzęt musi być wyposażony we wszystkie niezbędne do jego działania i zapewnienia wymaganych funkcjonalności sprzętu standardowe rozwiązania softwarowe wraz z prawem do bezterminowego korzystania przez Zamawiającego z tych rozwiązań w takiej funkcji, jednakże w każdym przypadku nie krócej, niż przez czas, w jakim będzie technicznie możliwe używanie sprzętu.
g) Urządzenia na etapie dostawy pomiędzy producentem a Zamawiającym nie mogą podlegać modyfikacjom.
h) Dokumenty gwarancyjne wystawiane lub przekazywane przez Wykonawcę powinny być zgodne z SWZ.
i) Cały zaoferowany sprzęt musi posiadać jeden punkt świadczenia napraw gwarancyjnych.
j) Nie dopuszcza się urządzeń posiadających wadę prawną w zakresie pochodzenia sprzętu, wsparcia technicznego i gwarancji producenta.
k) Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w języku polskim lub angielskim w formie papierowej lub elektronicznej.
l) Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania dostaw logami instytucji dotującej w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia wraz ze sprzętem naklejek zawierających logo, do samodzielnego oklejenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 525326,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dostawa urządzeń UTM wraz z przełącznikami sieciowymi w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Siewierza) Przedmiot zamówienia w Części II obejmuje dostawę trzech urządzeń UTM wraz z licencjami oraz czterech przełączników sieciowych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Siewierz
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1b do Specyfikacji warunków zamówienia, który będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą.
c) Wykonawca udzieli 12 miesięcy gwarancji na dostarczony sprzęt.
d) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego. Przez stwierdzenie "fabrycznie nowy" należy rozumieć sprzęt opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Przez "wadę fizyczną" należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
e) Sprzęt musi być wyposażony we wszystkie niezbędne do jego działania i zapewnienia wymaganych funkcjonalności sprzętu standardowe rozwiązania softwarowe wraz z prawem do bezterminowego korzystania przez Zamawiającego z tych rozwiązań w takiej funkcji, jednakże w każdym przypadku nie krócej, niż przez czas, w jakim będzie technicznie możliwe używanie sprzętu.
f) Dokumenty gwarancyjne wystawiane lub przekazywane przez Wykonawcę powinny być zgodne z SWZ.
g) Oprogramowanie musi pochodzić z legalnego, tj. akceptowanego przez producenta Oprogramowania kanału dystrybucji oraz zostanie udostępnione Zamawiającemu do korzystania na warunkach stosowanych lub akceptowanych przez takiego producenta.
h) Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania sprzętu logami instytucji dotującej w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia wraz ze sprzętem naklejek zawierających logo, do samodzielnego oklejenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32413100-2 - Rutery sieciowe
35121000-8 - Urządzenia ochronne
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32422000-7 - Elementy składowe sieci
4.5.5.) Wartość części: 46791,45 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Dostawa oprogramowania do zarządzania siecią w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Siewierza) Przedmiot zamówienia w Części III postępowania obejmuje dostawę oprogramowania do zintegrowanego zarządzania siecią wraz z licencjami dla Urzędu Miasta i Gminy Siewierz, Ośrodka Pomocy Społecznej w Siewierzu oraz dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1c do Specyfikacji warunków zamówienia, który będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą.
c) Oprogramowanie musi pochodzić z legalnego, tj. akceptowanego przez producenta Oprogramowania kanału dystrybucji oraz ma być udostępnione Zamawiającemu do korzystania na warunkach stosowanych lub akceptowanych przez takiego producenta.
d) Oferowane oprogramowanie powinno być oprogramowaniem w najnowszej wersji oferowanej przez producenta. Licencje na oprogramowanie powinny być udzielone bezterminowo wraz z wsparciem na dostarczenia aktualizacji oprogramowania oraz wsparciem technicznym (świadczone jest telefonicznie lub mailowo w języku polskim) do dnia 30.06.2026 r. Wsparcie techniczne powinno być świadczone w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku (bez dni ustawowo wolnych od pracy), z czasem reakcji na zgłoszenie wynoszącym do 48 godzin, licząc od daty jego zgłoszenia, oraz terminem rozpoznania nie dłuższym niż 30 dni.
Oprogramowanie powinno być kompletne, a jeśli oprogramowanie wykorzystuje komercyjne licencjonowane bazy danych, Zamawiający wymaga dostarczenia odpowiedniej liczby licencji tych baz do prawidłowej pracy oferowanego rozwiązania.
e) W zależności od formy licencjonowania oferowane oprogramowanie powinno umożliwiać zarządzanie odpowiednio:
- w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz – minimum 75 stacjami roboczymi, przez minimum 80 użytkowników, nielimitowaną ilością urządzeń sieciowych oraz peryferyjnych,
- w Ośrodku Pomocy Społecznej w Siewierzu - minimum 12 stacjami roboczymi, przez minimum 20 użytkowników, nielimitowaną ilością urządzeń sieciowych oraz peryferyjnych,
- w Zakładzie Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu - minimum 12 stacjami roboczymi, przez minimum 20 użytkowników, nielimitowaną ilością urządzeń sieciowych oraz peryferyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48781000-6 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem
48420000-8 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami i zestawy pakietów oprogramowania
48982000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania konfiguracją
48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
4.5.5.) Wartość części: 27427,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Dostawa oprogramowania antywirusowego w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Siewierza) Przedmiotem zamówienia w Części IV postępowania jest dostawa oprogramowania antywirusowego wraz z EDR oraz z niezbędnymi licencjami dla Urzędu Miasta i Gminy Siewierz, Ośrodka Pomocy Społecznej w Siewierzu oraz
Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1d do Specyfikacji warunków zamówienia, który będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą.
c) Oprogramowanie musi pochodzić z legalnego, tj. akceptowanego przez producenta Oprogramowania kanału dystrybucji oraz zostanie udostępnione Zamawiającemu do korzystania na warunkach stosowanych lub akceptowanych przez takiego producenta.
d) Oferowane oprogramowanie powinno być oprogramowaniem w najnowszej wersji oferowanej przez producenta oprogramowania. Licencje na oprogramowanie powinny być udzielone na okres do dnia 30.06.2026 r. wraz z wsparciem na dostarczenia aktualizacji oprogramowania, sygnatur oraz wsparciem technicznym (świadczone jest telefonicznie lub mailowo w języku polskim).
e) W zależności od formy licencjonowania oferowane oprogramowanie powinno umożliwiać zarządzanie ochronę antywirusową wraz z funkcjonalnością EDR dla:
- Urzędu Miasta i Gminy Siewierz – ilości 75 stacji roboczych (Windows 11 Pro), 4 serwerów (Linux);
- Ośrodka Pomocy Społecznej w Siewierzu – ilości 12 stacji roboczych (Windows 11 Pro), 2 serwerów (Linux);
- Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu – ilości 12 stacji roboczych (Windows 11 Pro), 2 serwerów (Linux).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
4.5.5.) Wartość części: 17356,14 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Dostawa notebooka ze środków własnycha) Przedmiot zamówienia w Części V obejmuje dostawę jednego notebooka.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1e do Specyfikacji warunków zamówienia, który będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą.
c) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego. Przez stwierdzenie "fabrycznie nowy" należy rozumieć sprzęt opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Przez "wadę fizyczną" należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
d) Sprzęt musi być wyposażony we wszystkie niezbędne do jego działania i zapewnienia wymaganych funkcjonalności Sprzętu standardowe rozwiązania softwarowe wraz z prawem do bezterminowego korzystania przez Zamawiającego z tych rozwiązań w takiej funkcji, jednakże w każdym przypadku nie krócej, niż przez czas, w jakim będzie technicznie możliwe używanie Sprzętu.
e) Oprogramowanie pochodzić będzie z legalnego, tj. akceptowanego przez producenta Oprogramowania kanału dystrybucji oraz zostanie udostępnione Zamawiającemu do korzystania na warunkach stosowanych lub akceptowanych przez takiego producenta.
f) Wykonawca udzieli 2 lat gwarancji na dostarczony sprzęt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 1977,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI: Dostawa ultrabooków ze środków własnycha) Przedmiot zamówienia w Części VI obejmuje dostawę dwóch ultrabooków.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1f do Specyfikacji warunków zamówienia, który będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą.
c) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego. Przez stwierdzenie "fabrycznie nowy" należy rozumieć sprzęt opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Przez "wadę fizyczną" należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
d) Sprzęt musi być wyposażony we wszystkie niezbędne do jego działania i zapewnienia wymaganych funkcjonalności sprzętu standardowe rozwiązania softwarowe wraz z prawem do bezterminowego korzystania przez Zamawiającego z tych rozwiązań w takiej funkcji, jednakże w każdym przypadku nie krócej, niż przez czas, w jakim będzie technicznie możliwe używanie sprzętu.
e) Oprogramowanie pochodzić będzie z legalnego, tj. akceptowanego przez producenta Oprogramowania kanału dystrybucji oraz zostanie udostępnione Zamawiającemu do korzystania na warunkach stosowanych lub akceptowanych przez takiego producenta.
f) Wykonawca udzieli 2 lat gwarancji na dostarczony sprzęt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 13609,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 640175,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 640175,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 640175,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361613846
7.3.3) Ulica: ul. Józefa Kostrzewskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 640175,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56046,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56046,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIDA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241932010
7.3.3) Ulica: ul. K. I. Gałczyńskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-587
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56046,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29613,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39852,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29613,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AXENCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120773290
7.3.3) Ulica: ul. Na Zjeździe 11
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-527
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AXENCE SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AXENCE SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29613,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKANET WOJCIECH OLEŚ, STANISŁAW ZYGOR SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277748264
7.3.3) Ulica: ul. Porcelanowa 19
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-246
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKANET WOJCIECH OLEŚ, STANISŁAW ZYGOR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ARKANET WOJCIECH OLEŚ, STANISŁAW ZYGOR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2494,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2494,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2494,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AF SEKO spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008127792
7.3.3) Ulica: ul. Wojciecha Bogusławskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2494,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił Część VI postępowania w trybie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ jedyna złożona w tej Części postępowania oferta podlega odrzuceniu. Oferta złożona przez Wykonawcę AF SEKO spółka z o.o., z siedzibą w Bielsku-Białej została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętów i materiałów do wypożyczalni SCWEW w ramach projektu pn. Budowa skoordynowanego systemu pomocy specjalistycznej opartego na SCWEW
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Górno"
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania z montażem, instalacją i konfiguracją "Cyberbezpieczny Samorząd" pn. Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Powiecie Górowskim
- Zakup sprzętu i oprogramowania zwiększającego cyberbezpieczeństwo w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd".
- Modernizacja elementów sterowania procesem wydobycia i uzdatniania wody wraz z montażem zabezpieczeń przed zagrożeniami zewnętrznymi na stacjach uzdatniania wody
- Infrastruktura serwerowa do przechowywania wyników badań
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.