eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › PRZEBUDOWA BOISKA WRAZ Z MODERNIZACJĄ ZAPLECZA TECHNICZNO - FUNKCJONALNEGO NA TERENIE MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI (MOSIR) W BIELSKU PODLASKIM



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA BOISKA WRAZ Z MODERNIZACJĄ ZAPLECZA TECHNICZNO – FUNKCJONALNEGO NA TERENIE MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI (MOSIR) W BIELSKU PODLASKIM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIELSK PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857318100

1.5.8.) Numer faksu: 85 7318150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bielsk-podlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umbielskpodlaski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA BOISKA WRAZ Z MODERNIZACJĄ ZAPLECZA TECHNICZNO – FUNKCJONALNEGO NA TERENIE MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI (MOSIR) W BIELSKU PODLASKIM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-100a5baf-123e-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020816/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa boiska wraz z modernizacją zaplecza technicznofunkcjonalnego na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji (MOSIR) w Bielsku Podlaskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287818/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Izp.271.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7009880,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z uzyskanym przez Zamawiającego pozwoleniem na budowę ( decyzja nr 53/2009 z dnia 09.03.2009r znak AŚ7351-10/09 zmieniona w części decyzją Starosty Bielskiego nr 115/2010 z dnia 05.05.2010r., nr 21/2019 z dnia 23.01.2019r. i nr 175/2022 z dnia 21.06.2022r.) polegających na
PRZEBUDOWIE BOISKA WRAZ Z MODERNIZACJĄ ZAPLECZA TECHNICZNO – FUNKCJONALNEGO NA TERENIE MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI (MOSIR) W BIELSKU PODLASKIM w ramach uzyskanej od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępnej Promesy Nr 01/2021/3208/PolskiLad dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu
Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
z przeznaczeniem na realizację inwestycji pn PRZEBUDOWA BOISKA WRAZ Z MODERNIZACJĄ ZAPLECZA TECHNICZNO – FUNKCJONALNEGO NA TERENIE MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI (MOSIR) W
BIELSKU PODLASKIM, na podstawie art.69a ust.1 ustawy z dnia 31 marca 2020 o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem, i zwalczaniem covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U. z 2020r. poz. 568 z póź. zm.) oraz Uchwały Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 01 lipca 2021r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Regulaminu Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. Inwestycja swoim zakresem obejmuje roboty:
1. Zakres obejmujący zagospodarowanie terenu:
- przebudowa boiska piłkarskiego treningowego o naw. z trawy naturalnej na naw. z trawy syntetycznej wraz z układem warstw podbudowy z kruszyw naturalnych – pow. 8970 m²,
- wyposażenie boiska: bramki piłkarskie – 2 kpl., chorągiewki – kpl., wiaty stadionowe systemowe (boksy zawodników rezerwy) na 13 miejsc każda – 4 szt.,
- budowa ogrodzeń panelowych wys. 1,2 m i 1,65 m mocowanych na słupkach stalowych – 605,9 m²,
- budowa stalowego systemowego ogrodzenia wys. 2,2 m – 71,9 m²,
- budowa piłkochwytów wys. 6,0 i 5,2 m – 2 400 m²,
- montaż murów oporowych prefabrykowanych typu BETONBLOK – 70 mb,
- budowa przyłącza i sieci wodociągowej – kpl.,
- budowa doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków – kpl.,
- budowa instalacji elektrycznej doziemnej nN zasilającej przepompownię – kpl.,
- budowa instalacji elektrycznej doziemnej nN oświetlenia zewnętrznego – kpl.,
- budowa masztów oświetleniowych (słupy stalowe oświetleniowe wys. 22 m wyposażone w układ naświetlaczy LED o średnim natężeniu oświetlenia boiska 500 lx) – 6 kpl.,
- budowa doziemnej instalacji drenażu z rur drenarskich PVC Ø 65 mm – 840,0 m,
- budowa doziemnej instalacji drenażu (kolektor z rur PVC Ø 200 mm) – 224,0 m,
- budowa doziemnej instalacji drenażu (kolektor z rur PVC Ø 400 mm) – 139,5 m,
- budowa doziemnej instalacji nawadniania z rur PE Ø 50 mm – 372,4 m,
- budowa doziemnej instalacji nawadniania z rur PE Ø 90 mm – 116,0 m,
- budowa doziemnej instalacji oświetlenia boiska piłkarskiego – kpl.,
- rozbiórka dwóch niecek basenowych z infrastrukturą towarzyszącą (rurociągi technologiczne, utwardzenia, ogrodzenia, wieże ratowników, oświetlenie) – kpl.,
- rozbiórka boiska do piłki plażowej o wym. 15x22 m – kpl.,
- rozbiórka istn. utwardzeń i trybun przy boisku piłkarskim – kpl.,
2. Zakres obejmujący budynek:
- budowa instalacji elektrycznej doziemnej nN zasilającej budynek – kpl.,
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarach robót (kosztorysach ofertowych) stanowiących załączniki do SWZ.
4.3. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentami: projektem budowlanym, STWiOR, przedmiarami robót, Wykonawca przy realizacji umowy będzie kierował się w pierwszej kolejności przedmiarami robót
4.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia oraz w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik do SWZ
4.5. Zamawiający żąda udzielenia, ca najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości oraz rękojmi na wykonane roboty.
4.6. Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Z uwagi na ten fakt, Zamawiający związany jest datą zakończenia finansowego realizacji zadania. W przypadku uchybienia temu terminowi Zamawiający utraci pozyskane środki z dofinansowania. W takim przypadku Zamawiający dochodzić będzie
od Wykonawcy odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody obejmujące utratę tego właśnie dofinansowania.
4.2. Rozwiązania równoważne
4.2.1. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto znaki towarowe, patenty lub pochodzenie , źródło lub szczególny proces , który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności w dokumentacji projektowej. Materiały lub urządzenia
pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach
internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i
cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4.2.2. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust.1 pkt.2 oraz ust.3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym
4.2.3. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-106 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.4. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-106 ustawy Pzp, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232452-5 - Roboty odwadniające

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8394457,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8394457,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8394457,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROS PLUS Tomasz Kulesza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422892153

7.3.3) Ulica: ul. Zaułek Podlaski 1 lok. u3

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-546

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie nawierzchni trawiastej - Eversport ul. Kiersnowskiego 12 lok.20, 03-161 Warszawa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8394457,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.